SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
ANALIZA PROMETNIH NESREČ NA ZAVAROVALNICI IN DELO CENILCA
Silvo Potočnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje celoten potek reševanja avtomobilskih škod na Zavarovalnici Triglav d.d.. V diplomski nalogi smo prikazali kako poteka proces reševanja avtomobilske škode od prijave škode na zavarovalnici do zaključnega sporazuma oziroma nakazila. Glede na to, da želi vsak oškodovanec v čim krajšem času popraviti svoje poškodovano vozilo, smo predstavili kaj lahko za to storimo sami, kako priložiti zadostno dokumentacijo in v katerem primeru se obrniti na policijo. Za reševanje škod, ki so prijavljene policiji je omogočen dostop do policijskih zapisnikov in skupaj s sodelovanjem s policijo se primer reši. K temu spada tudi možnost zavarovalniških goljufij, katerih je vse več na slovenskem in svetovnem zavarovalniškem trgu. Temeljni motiv zaradi katerega se zavarovanci odločajo za goljufanje je denar. V zaključku smo podali nekaj predlogov za izboljšanje in hitrejše reševanje škod, kar je tudi želja samih zavarovancev, oškodovancev oziroma vseh nas.
Ključne besede: avtomobilska škoda, analiza prometnih nesreč, zavarovalnica, delo cenilca.
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 2739; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (47,11 MB)

5.
ETIOLOŠKA IN FENOMENOLOŠKA ANALIZA PROMETNIH NESREČ S TEŽKIMI TELESNIMI POŠKODBAMI
Marija Kristan, 2015, diplomsko delo

Opis: Prometna varnost je zelo pomembna za kvaliteto življenja. Zato je analiziranje in raziskovanje vzrokov prometnih nesreč med najpomembnejšimi dejavniki. Saj šele, ko so znani vzroki za nesrečo, se lahko začne odpravljanje le-teh. Diplomsko delo vsebuje rezultate anketiranja težko poškodovanih v prometnih nesrečah. Rezultati anketiranja so analizirani etiološko in fenomenološko. Etiološki opisi podajo raziskovalcu celovitejši pogled na nesrečo, saj v tem primeru opisujejo dogodke pred, med in po samem dogodku. Pri takšnih opisih se lahko pokažejo tudi postranski dogodki, ki bi lahko vplivali na nesrečo. V primeru fenomenološke analize pa se obravnavajo zgolj statistični podatki, ki so opazovalcu vidni že na pogled. Poleg tega pa je izdelana tudi primerjava s statističnimi podatki o nesrečah v Republiki Sloveniji za leto 2014.
Ključne besede: varnost v cestnem prometu, analiza prometnih nesreč, anketa, težke telesne poškodbe
Objavljeno: 24.03.2015; Ogledov: 723; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

6.
PREVERITEV VARNOSTI DVOPASOVNIH CEST IZVEN NASELIJ - PRIMER REGIONALNE CESTE MARIBOR - LIMBUŠ
Haris Šišić, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je predstavljena problematika varnosti regionalnih cest izven naselij, ali točneje, opravljena je preveritev varnosti Limbuške ceste, ki povezuje Maribor in Limbuš. Na podlagi izvedbe analize »Road safety inspection« oz. »RSI« je izpostavljena problematika na obravnavanem območju. Predstavljene so osnovne značilnosti za »RSI« in cestno prometna infrastruktura izven naselij. S pomočjo analize prometnih nesreč in pridobljenih statističnih podatkov o dnevnem prometu ter pridobljenih podatkov s pomočjo »RSI« so bile izdelane variantne rešitve za izboljšanje obstoječega stanja.
Ključne besede: prometno inženirstvo, prometna varnost, regionalne ceste, umirjanje prometa, analiza prometnih nesreč
Objavljeno: 25.05.2016; Ogledov: 471; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (17,13 MB)

7.
Analiza mest zgostitve prometnih nesreč s kolesarji in pešci na občinskih cestah Mestne občine Maribor
Jasmina Leva, 2018, diplomsko delo

Opis: Pešci in kolesarji so najšibkejši udeleženci v cestnem prometu. Z vse večjo stopnjo motorizacije v Sloveniji se stanje poslabšuje, saj je ob visoki hitrosti motornih vozil tudi vse več poškodb nemotoriziranih udeležencev. Ker je stanje zaskrbljujoče, smo si v diplomski nalogi zastavili vprašanje, kako varni so pešci in kolesarji v Mariboru v primerjavi z Ljubljano. Na območju Mestne občine Maribor smo analizirali vse prometne nesreče ter jih rangirali z utežmi; tako smo pridobili območje z največ prometnimi nesrečami med kolesarji in pešci. Določili smo si časovno obdobje analize od leta 2008 do leta 2017. Orientirali smo se le na občinske ceste v Mariboru ter na prometne nesreče s poškodbo ali s smrtnim izidom. Analizirali smo dogajanje na mestu zgostitve prometnih nesreč ter podali predloge za izboljšanje stanja na območju z največjim številom ponderiranih prometnih nesreč s kolesarji in pešci na občinskih cestah v MOM.
Ključne besede: analiza mest zgostitev prometnih nesreč, kolesarji in pešci, občinske ceste, občina Maribor
Objavljeno: 03.10.2018; Ogledov: 180; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (5,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici