1.
ANALIZA POSTOPKOV SPLETNEGA OGLAŠEVANJA NA IEDC-POSLOVNI ŠOLI BLEDVladimir Majkić, 2016, diplomsko delo/naloga
Opis: Naloga obravnava procese spletnega oglaševanja. Podan je pregled literature s področja spletnega oglaševanja, napisani so primeri dobrih praks, analizirana je stara in nova spletna strategija. Izdelane so izboljšave procesov spletnega oglaševanja.
Glavi učinki so: povečanje prodajnih interesov, povečanje kvalitete prodajnih interesov, izdelan proces in natančno določene odgovornosti posameznikov, natančen izračun stroškov, natančen izračun donosa glede na investicijo, natančen pregled uspešnosti oglaševanja.
Ključne besede: spletno oglaševanje, spletna analitika, analiza procesov oglaševanja, orodja spletnega oglaševanja, vloga it-podpore pri spletnem oglaševanju
Objavljeno v DKUM: 01.07.2016; Ogledov: 840; Prenosov: 73
Celotno besedilo (1,24 MB)