| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA POSTOPKOV SPLETNEGA OGLAŠEVANJA NA IEDC-POSLOVNI ŠOLI BLED
Vladimir Majkić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Naloga obravnava procese spletnega oglaševanja. Podan je pregled literature s področja spletnega oglaševanja, napisani so primeri dobrih praks, analizirana je stara in nova spletna strategija. Izdelane so izboljšave procesov spletnega oglaševanja. Glavi učinki so: povečanje prodajnih interesov, povečanje kvalitete prodajnih interesov, izdelan proces in natančno določene odgovornosti posameznikov, natančen izračun stroškov, natančen izračun donosa glede na investicijo, natančen pregled uspešnosti oglaševanja.
Ključne besede: spletno oglaševanje, spletna analitika, analiza procesov oglaševanja, orodja spletnega oglaševanja, vloga it-podpore pri spletnem oglaševanju
Objavljeno v DKUM: 01.07.2016; Ogledov: 840; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici