| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
IZBOLJŠAVA PROIZVODNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA Z VPELJAVO ELEKTRONSKEGA POROČILA V PODJETJU LEK
Igor Koselj, 2010, magistrsko delo

Opis: Zaključno delo opisuje poslovni reinženiring procesa v podjetju Lek. Reinženiring procesa je zasnovan od izbire primernega profila za reinženiring procesa do predloga končne implementacije. Pri prenosu podatkov je uporabljena zadnja tehnologija prenosa podatkov med poslovnim informacijskim sistemom in pakirnim strojem. Opisan primer v podjetju ni realiziran in je vodilnemu kadru podjetja neznan. Primeri prenosa podatkov niso izbrani naključno, ampak so rezultat raziskave in opravljene analize. Opisan primer pripoveduje, kako bi z reinženiringom poslovnega procesa zagotovili hiter in kakovosten prenos podatkov med informacijskim sistemom in strojem in imeli v poročilu le tiste podatke, kateri nam prinašajo dodano vrednost pri sami pohitritvi procesa. Ideja za prenos podatkov, ki je implementirana na pakirnih linijah bi lahko prenesli na ostale linije, a le v primeru, da so sodobnejše in imajo serijsko vgrajen programabilni logični krmilnik.
Ključne besede: Poslovni reinženiring procesa Proizvodni informacijski sistem Elektronsko proizvodno poročilo Programabilni logični krmilnik Rizična analiza sistema
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 2296; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (865,34 KB)

9.
UPORABA METODE ANALITIČNEGA HIERARHIČNEGA PROCESA IN BENCHMARKINGA NA PRIMERU IZBIRE RAČUNALNIŠKEGA PAKETA ZA RAČUNOVODSKI SERVIS
Petra Gregorčič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljam vzajemno delovanje dveh metod, in sicer metodo benchmarkinga in metodo analitičnega hierarhičnega procesa. Metoda AHP je ena izmed metod odločanja po več kriterijih hkrati, ki ga, zavedno ali nezavedno, uporabljamo vsak dan. Ob vsakem problemu, kjer imamo na voljo več rešitev, variant, inačic oziroma alternativ, se oziramo na več kriterijev, na podlagi katerih izberemo najboljšo rešitev. Z metodo benchmarkinga ali s primerjalno analizo, kot je izraz poslovenjen, pa iščemo najuspešnejše načine delovanja in doseganja rezultatov, kar skušamo uporabiti v lastni praksi. Namen diplomskega dela je raziskati proces odločanja o nakupu novega programskega paketa v izbranem računovodskem servisu ''x''. Najprej preučimo teoretične osnove; predstavimo razlago o odločanju po več kriterijih hkrati in o benchmarkingu, nato predstavimo kriterije in atribute, ki imajo velik pomen pri odločitvi o izbiri enega izmed treh ponudnikov programskega paketa, ki ga bodo uporabljali v računovodskem servisu. V analitičnem delu pa teorijo povežemo s praktičnim primerom. Proces odločanja prikazujemo po korakih, kot jih opisujemo v teoretičnem delu, pri tem pa si pomagamo z računalniškim programom Expert Choice. Ko dobimo najboljšo rešitev oziroma najboljšega ponudnika programskega paketa po več kriterijih hkrati, to je podjetje SAOP d.o.o., s programskim paketom MiniMAX, ponovno izvedemo benchmarking; programski paket Yuce, ki je v računovodskem servisu ''x'' trenutno v uporabi, primerjamo z najboljšo alternativo. Programski paket MiniMAX je od programskega paketa Yuce boljši predvsem na področjih uporabnosti, ki jih v računovodskem servisu ''x'' želijo izboljšati z nakupom novega programskega paketa.
Ključne besede: Odločanje po več kriterijih hkrati, analiza odločanja, razmerna skala, metoda analitičnega hierarhičnega procesa – AHP, kriterij, atribut, alternative, primerjanje po parih, sinteza, agregirana vrednost, analiza občutljivosti, benchmarking, Expert Choice, MiniMAX, Birokrat, Knjiga V7
Objavljeno: 28.01.2011; Ogledov: 2719; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

10.
PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV V UNICREDIT BANKI SLOVENIJE D.D.
Patricija Krivec, 2011, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je bil z metodo prenove poslovnih procesov predstaviti izbran proces v UniCredit Banki Slovenije d.d. S pomočjo časovne analize smo na obstoječem stanju ugotovili pomanjkljivosti oziroma vzroke in posledice problemov, ki se pojavljajo v procesu ter ga na podlagi predlogov za izboljšave tudi prenovili. Teoretičen del je zajemal opis področij, ki se navezujejo na prenovo poslovnih procesov in jih je mogoče zaslediti pri domačih in tujih avtorjih. Predstavili in opisali smo teoretična izhodišča o fazah prenove, vzrokih in ciljih prenove, spoznali, kateri so kriteriji za prenovo ter kaj pomeni modeliranje poslovnih procesov. V aplikativnem delu smo opisali obstoječe in prenovljeno stanje procesa v tekstovni obliki, za grafični prikaz obeh procesov pa je bilo uporabljeno programsko orodje Aris. V zaključku smo potrdili v uvodu postavljeno hipotezo ter ugotovili, da prenovljen proces poveča učinkovitost in zmanjša obremenitve pri zaposlenih, predvsem pa skrajša čase poteka nekaterih aktivnosti.
Ključne besede: prenova poslovnih procesov, proces, grafični in tekstovni zapis procesa, časovna analiza, izvršba
Objavljeno: 07.02.2012; Ogledov: 2134; Prenosov: 540
.pdf Celotno besedilo (861,05 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici