| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza ponudbe športnega turizma v Mestni občini Kranj in potencial za nadaljnji razvoj
Katja Medja, 2021, diplomsko delo

Opis: Športni turizem je posebna oblika turizma, ki turiste spodbuja k rekreaciji, treniranju in sodelovanju v športnih igrah. Je vrsta turistične dejavnosti, usmerjena v ponudbo športnih dejavnosti, prireditev in objektov. Mestna občina Kranj se ponaša tudi z nazivom mesto športa, saj ponuja pestro športno infrastrukturo, različne športne dejavnosti tako za turiste kot tudi domačine ter dobro obiskane športne prireditve. V diplomskem delu smo analizirali ponudbo športnega turizma v Mestni občini Kranj. Predstavili smo osnovne pojme, ponudbo športnih objektov, športnih prireditev ter športnih dejavnosti, prav tako pa tudi namestitvene zmogljivosti, saj smo bili mnenja, da je to eden izmed večjih problemov za nadaljnji razvoj. S kvalitativno raziskavo v diplomskem delu ugotavljamo trenutno stanje športnega turizma v Mestni občini Kranj ter njen potencial za nadaljnji razvoj. Na podlagi dobljenih rezultatov smo podali predloge za razvoj športnega turizma v tej občini. Glavne ugotovitve so pokazale, kako intervjuvanci vidijo problem v razvoju športnega turizma, in sicer v premalo namestitvenih kapacitetah, slabi promociji Mestne občine Kranj ter slabem sodelovanju med akterji športnega turizma.
Ključne besede: športni turizem, analiza ponudbe, Mestna občina Kranj, potencial, razvoj
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 179; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

2.
Analiza uporabnosti mobilnih CRM rešitev v mikro podjetju
Klemen Šiško, 2016, diplomsko delo

Opis: Mobilne CRM aplikacije olajšujejo delo prodajalcev na terenu, kar je rezultat kombinacije najsodobnejše programske in strojne tehnologije ter izpopolnjenega poslovnega informacijskega sistema. Prikazujejo vse potrebne podatke o stranki, poiščejo lokacijo naslednje potencialne stranke ter avtomatično opravljajo ponavljajoče se naloge, da uporabniku poenostavijo in pohitrijo tiste aktivnosti, ki bi jih sam drugače opravljal dlje časa, vse z namenom, da bo ta imel v svojem delovnem dnevu več časa za svojo glavno aktivnost – prodajo. Mikro podjetja, ki želijo uspešno uvesti sistem CRM, morajo biti na to pripravljena, saj sama implementacija ne povzroča toliko težav, kot jih povzroča nepripravljenost kadra na spremembe. Rešitev CRM v podjetju velja kot dobrodošel informacijski pripomoček, brez katerega marsikatero podjetje več ne bi znalo uspešno delovati, medtem ko manjša podjetja (relativno glede na sektor delovanja in stil vodenja) dajejo prednost drugim področjem v podjetju. Mikro družba, katere core business je prodaja, ki ne presega obvladljivega števila strank, bo krepko razmislila o tem, če sistem CRM potrebuje ali bo svoje finančne in intelektualne moči raje namenila v optimizacijo drugih delov poslovanja.
Ključne besede: CRM, mobilni CRM, mikro podjetje, analiza ponudbe CRM sistemov
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 686; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

3.
RAZVOJ TURIZMA V SLOVENSKI ISTRI
Patrik Pribac, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju analiziram razvoj turizma v Slovenski Istri in učinke turizma kot jih zaznavajo domačini. V teoretičnem delu opredelim vrste turizma, turistično ponudbo, možnosti za razvoj turizma in njegove pozitivne in negativne učinke. Opišem pomen prevozništva v turizmu, ki omogoča mobilnost oseb in s tem razvoj turizma. Pri razvijanju turizma v regiji imajo pomembno vlogo tudi domačini. Predstavim Slovensko Istro in njeno gospodarstvo ter s posebnim poudarkom na kulturni in naravni dediščini. Izvedem S.W.O.T. analizo turistične ponudbe regije na podlagi mnenj domačinov, kjer prikažem potencialne prednosti in nevarnosti razvoja turizma. V praktičnem delu seminarja analiziram rezultate ankete, to je zaznavanje domačinov o ekonomskih, socio-kulturnih in okoljskih vplivih turizma ter o njegovem prihodnjem razvoju. Analiza je pokazala, da imajo domačini ambivalentna mnenja o vplivih turizma.
Ključne besede: razvoj turizma v regiji, S.W.O.T. analiza turistične ponudbe, pozitivni in negativni učinki turizma, zaznavanje domačinov o učinkih turizma, Slovenska Istra
Objavljeno: 22.10.2015; Ogledov: 1019; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (322,28 KB)

4.
NAČRTOVANJE IN RAZVOJ TURISTIČNE DESTINACIJE
Barbara Jurić, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem obravnavala načrtovanje in razvoj občine Šentjur. Namen diplomske naloge je orisati turistično ponudbo občine Šentjur, analizirati mnenja domačinov o razvoju turizma v njej ter prikazati njegove glavne prednosti, pomanjkljivosti, priložnosti in nevarnosti pri razvoju turizma v občini Šentjur. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del diplomske naloge zajema teoretični del načrtovanja turizma – strateški in celostni pristop, odnos in stališča turističnih vplivov, modeli načrtovanja turizma, vplivi turizma na regionalni razvoj in ključni dejavniki uspeha. Predstavljena je občina Šentjur, njen zgodovinski oris, dostopnost destinacije, stanje turizma v občini, kulturna in naravna dediščina ter ostale aktivnosti. V empiričnem delu naloge sem z analizo med domačini občine Šentjur prišla do ugotovitev, da z vidika domačinov pozitivni presegajo negativne vplive razvoja turizma, občina ima več prednosti kot pomanjkljivosti, domačini pa na občino Šentjur s turističnega vidika gledajo zelo dobro.
Ključne besede: občina Šentjur, razvoj turizma, zaznavanje vpliva turizma pri domačinih, kulturna in naravna dediščina, stanje turizma v občini, turistična destinacija, swot analiza turistične ponudbe.
Objavljeno: 04.11.2014; Ogledov: 1269; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

5.
RAZVOJ TURIZMA NA KMETIJAH NA OBMOČJU OBČINE ORMOŽ
Vanja Bokša, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavam razvoj turizma na kmetijah v občini Ormož. V prvem delu naloge orišem značilnosti turizma na podeželju, v drugem delu analiziram turistične kmetije v obravnavani občini. Ugotovila sem, da ljudje cenijo počitnice in izlete v neokrnjeni naravi. Radi preživljajo čas z družino na prostem, se ukvarjajo s športnimi aktivnostmi, hodijo na sprehode in spoznavajo tradicionalno kmečko življenje. Ugotovila pa sem, da ima turizem na kmetiji poleg pozitivnih tudi nekatere negativne vplive (na okolje in družbo). Glavne prednosti turizma na kmetiji na območju občine Ormož so: • prijazni domačini, • dobra domača hrana in pijača, • zanimive vinske turistične ceste in tematske poti, • idealna geografska lega. V nalogi sem raziskovala, kakšne vrste turističnih kmetij so v občini Ormož, kaj ponujajo, katere so njihove prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti. S pomočjo ankete sem analizirala odnos občanov do turističnih kmetij v občini in kaj je pri odločitvi, da jih obiščejo, pomembno.
Ključne besede: turizem na kmetijah, turistična ponudba v občini Ormož, SWOT analiza turistične ponudbe, vplivi turizma, zaznavanje turizma na kmetijah pri občanih.
Objavljeno: 28.10.2014; Ogledov: 953; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

6.
TURISTIČNE KMETIJE NA OBMOČJU OBČINE ORMOŽ
Simona Rakuša, 2010, diplomsko delo

Opis: Podeželje postaja pomembna turistična destinacija. Vedno več ljudi se odloča za počitnice na podeželju, saj ponuja veliko možnosti za športne aktivnosti, uživanje v naravnem okolju in spoznavanje tradicionalnega načina življenja. Lahko rečemo, da podeželje ponuja vse tisto, česar urbana območja nimajo. Upoštevati pa moramo, da ima turizem poleg pozitivnih tudi negativne vplive na lokalno gospodarstvo, okolje in družbo. Uspeh turizma na podeželju je odvisen od kakovosti osnovne turistične ponudbe in uspešne kombinacije različnih aktivnosti. Da obiskovalcem ponudimo kakovostno storitev poleg kakovostnega blaga, ki ga bodo kupili, potrebujemo nasmeh, prijaznost in občutek odgovornosti za ponudbo ter urejeno kmetijo, njeno okolico in dostop. Glavne prednosti turistične ponudbe v občini so: - idealna geografska lega, - ponudba vina in kulinarike ter - gostoljubni domačini. V diplomski nalogi sem proučevala značilnosti turizma na podeželju v občini Ormož. Glavne ugotovitve raziskave so: - vse več turistov se odloča za počitnice v neokrnjeni naravi, mirnem in čistem okolju, vstran od velikih turističnih središč, - šibka povezanost turističnih kmetij s specializiranimi posredniki in potovalnimi agencijami, - nezadostna prepoznavnost turistične ponudbe (Slovenije in) občine Ormož.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: turizem, podeželski turizem, občina Ormož, SWOT analiza turistične ponudbe v občini Ormož in SWOT analiza turističnih kmetij v občini Ormož, ponudba turističnih kmetij.
Objavljeno: 15.02.2011; Ogledov: 2941; Prenosov: 414
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

7.
ANALIZA RAZVOJA TURIZMA V OBČINI BREŽICE
Martina Komočar, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj turizma v skupnosti omogoča sodelovanje med različnimi interesnimi skupinami, kot so lokalna oblast, domačini, turisti, turistična industrija in lokalne turistične organizacije. Vsakršno prizadevanje turistične panoge na področju promocije lahko povzroči pozitivne in negativne gospodarske, socio-kulturne in ekološke posledice. Zato je zaznan vpliv turizma na gostiteljske skupnosti, namreč na domačine te skupnosti, pomembno raziskovalno vprašanje. V prvem, teoretičnem delu diplomske naloge, so predstavljeni vplivi turizma na gospodarsko okolje, vplivi turizma na socialno—kulturno okolje ter tudi upravljanje turizma k trajnostnemu razvoju okolja. Predstavila sem občino Brežice, njeno zgodovino, gospodarstvo, turistične znamenitosti občine, Terme Čatež, izobraževanje, ki poteka v okviru občine Brežice ter S.W.O.T. analizo, ki sem jo sestavila sama. V drugem, praktičnem delu diplomske naloge, sem analizirala anketo, ki sem jo izvedla na treh različnih populacijah ljudi. Ugotovila sem, da imajo občani Brežic različne poglede na razvoj turizma, ki ima gospodarske vplive na razvoj. Pomembne ugotovitve o razvoju turizma v Brežicah: · z razvojem turizma se odpirajo nova delovna mesta, s tem se povečuje splošna blaginja občanov, · turizem povzroča več pozitivnih kot negativnih učinkov, · turizem pospešuje porabo tradicionalnih izdelkov, povečuje se ponudba izdelkov in storitev, izboljšuje infrastrukturo in spodbuja izobraževanje, · negativni učinki turizma se najbolj odražajo v onesnaženosti okolja, · domačini premalo sodelujejo pri snovanju turistične ponudbe. Z novo turistično ponudbo bi lahko pripomogli še k večji prepoznavnosti občine, anketirani pa so mnenja, da bi prav ta prinesla določene koristi.
Ključne besede: Ključne besede: vplivi turizma na lokalno skupnost, naravne in kulturne znamenitosti v občini Brežice, S.W.O.T. analiza turistične ponudbe, zaznavanje domačinov o vplivih turizma.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 4315; Prenosov: 720
.pdf Celotno besedilo (871,98 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici