| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OGLAŠEVANJE NA KOROŠKEM RADIU
Jasmina Pečnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Danes se vedno več soočamo in spopadamo s konkurenco, ki nas spremlja na vsakem koraku. Če želimo biti konkurenčni, moramo svoje izdelke ali storitve znati tržiti in jih predstaviti strankam. Pri tem ima pomembno vlogo prav oglaševanje, saj lahko dober oglas potencialnega kupca prepriča v nakup. Posameznik mora oglas zaznati in si ga vtisniti v spomin, kar pa je bistveno lažje če je oglas zabaven in očarljiv, saj veliko prej vzbudi posameznikovo pozornost in zanimanje. Diplomska naloga obravnava oglaševanje na Koroškem radiu. Radio je kot množični oglaševalski medij cenjen zaradi hitre priprave in ponavljanja oglasov, ter sorazmerno nizkih cen. Ker so mediji tisti, ki oglasno sporočilo posredujejo ciljnemu občinstvu, sem jih podrobneje opisala v četrtem poglavju. Teoretično sem opredelila tudi tržno komuniciranje in oglaševanje. V praktičnem primeru oglaševanja na radiu pa sem izbrala že imenovani Koroški radio. Predstavila in grafično ponazorila sem tudi analizo poslušanosti, ki je pokazala, da se je doseg poslušalcev Koroškega radia glede na preteklo leto povečal.
Ključne besede: • tržno komuniciranje • sestavine tržnega komuniciranja • oglaševanje • cilji oglaševanja • mediji • radijski oglas • analiza poslušnosti
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2054; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (909,10 KB)

2.
ANALIZA OGLAŠEVANJA V PODJETJU RUTAR
Mojca Rojko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vsako podjetje se mora truditi za svoj obstoj. Najbolj pomembno je, da zna komunicirati s svojo ciljno skupino, saj lahko samo tako obstane na trgu. Danes, ko se konkurenčna podjetja ruvajo med seboj, poskušajo priti v ospredje in postati vodilni v svoji panogi, si je potrebno ustvariti dober ugled podjetja, na katerega seveda vpliva tudi oglaševanje. V svojem diplomskem seminarju sem analizirala oglaševanje podjetja Rutar in s tem sem želela prikazati takšen način oglaševanja, ki v današnjih časih pritegne. S tem sem prikazala, kaj morajo podjetja upoštevati, da vedno znova pritegnejo svoje kupce in jih seveda tudi obdržijo. Pri diplomskem seminarju sem si pomagala z izvedbo anketnega vprašalnika, ki se nanaša na različne načine oglaševanja. Tako sem dobila vpogled na to, kako sprejemajo oglaševalska sporočila anketirani ljudje. Anketni vprašalnik sem izvedla na področju Maribora. Namen ankete je bil zavreči ali potrditi začetne hipoteze. Rezultati so dve potrdili in eno zavrgli. Mislim, da si bo tudi podjetje Rutar lahko pomagalo z mojim diplomskim seminarjem in upam, da bodo upoštevali moje analize in priporočila.
Ključne besede: Trženjski splet, analiza oglaševanja, anketni vprašalnik, oglaševalsko sporočilo, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 2407; Prenosov: 374
.pdf Celotno besedilo (5,56 MB)

3.
ANALIZA POSTOPKOV SPLETNEGA OGLAŠEVANJA NA IEDC-POSLOVNI ŠOLI BLED
Vladimir Majkić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Naloga obravnava procese spletnega oglaševanja. Podan je pregled literature s področja spletnega oglaševanja, napisani so primeri dobrih praks, analizirana je stara in nova spletna strategija. Izdelane so izboljšave procesov spletnega oglaševanja. Glavi učinki so: povečanje prodajnih interesov, povečanje kvalitete prodajnih interesov, izdelan proces in natančno določene odgovornosti posameznikov, natančen izračun stroškov, natančen izračun donosa glede na investicijo, natančen pregled uspešnosti oglaševanja.
Ključne besede: spletno oglaševanje, spletna analitika, analiza procesov oglaševanja, orodja spletnega oglaševanja, vloga it-podpore pri spletnem oglaševanju
Objavljeno: 01.07.2016; Ogledov: 325; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

4.
Analiza privlačnosti tujega trga za storitve digitalnega oglaševanja
Miha Kukovičič, 2019, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja najprej teoretično opredeli digitalni marketing. Pri tem ga definira, zgodovinsko predstavi, oriše njegove prednosti z vidika mednarodnega poslovanja ter ga loči od spletnega marketinga. Cilj raziskave je oceniti privlačnost avstrijskega tržišča za storitve digitalne marketinške agencije Adverta. Podjetje je predstavljeno z vidika delovanja in ponudbe, ki je v okviru študije primera primerjana s konkurenčno. Sledita pregled avstrijskega trga in podrobnejša analiza trga storitev digitalnega oglaševanja na omenjenem trgu za ocenjevanje privlačnosti. Analiza podatkov pripelje do sklepov, ki omogočijo potrditev obeh postavljenih hipotez. Do izraza prideta pomembnost inoviranja digitalnih oglasnih formatov in ocena avstrijskega trga kot privlačnega za podjetje Adverta.
Ključne besede: digitalni marketing, analiza tujega trga, storitve digitalnega oglaševanja, oglasni formati
Objavljeno: 23.07.2019; Ogledov: 180; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (882,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici