| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza uspešnosti prodaje izdelka FKX - 9000 v podjetju armature d. o. o.
Jure Žvirc, 2022, diplomsko delo

Opis: Armature d.o.o., podjetje za proizvodnjo armatur spada k mednarodni skupini Crane Co. Je srednje veliko, mednarodno usmerjeno in inovativno podjetje, ki razvija, izdeluje in trži raznovrstne proizvode – industrijske armature za kemijsko, ogrevalno in drugo procesno industrijo. Skupaj z družbo Croning livarna, Ravne na Koroškem, ki izdeluje različne ulitke iz nizko in visoko legiranega jekla oziroma iz visoko kakovostne jeklene litine s svojo prisotnostjo na mednarodnem tržišču dokazujeta, da prepletenost kontinuiranega in neustavljivega razvoja in hkrati pa zvestoba temeljnim tradicionalnim vrednotam, vodita do uspeha. Osnovni cilj njihove poslovne politike je, da svojim strankam nudijo najboljše izdelke in storitve. Želijo biti prednostni dobavitelj svojih strank. Podjetje Armature sledi svoji viziji, postati eden vodilnih proizvajalcev industrijskih armatur. Ker sem se že v okviru prakse in počitniškega dela, v času srednješolskega in potem študijskega izobraževanja spoznal z delom v podjetju, sem se tudi za izdelavo diplomske naloge odločil, da jo opravim v podjetju Armature d.o.o.. Namen naloge je analiza uspešnosti točno določenega proizvoda podjetja v določenemu časovnemu obdobju, to je izdelek FKX-9000. Osredotočili smo se na obdobje od leta 2018 do leta 2020. Lastnik podjetja se je odločil, da so določeni podatki poslovna tajnost in jih nismo uspeli uporabiti. Zato smo pri poglavjih analiza prodajnega osebja in analiza zadovoljstva odjemalcev uporabili podatke, ki so nam bili na voljo. Naloga je razdeljena na 4 poglavja. V uvodu smo opisali področje in opredelitev problema, namen, cilje in hipoteze raziskave, predpostavke in omejitve, ter metode raziskovanja. V teoretičnem delu smo analizirali prodajo, osebje, cene, odjemalce, zadovoljstvo le teh, dobičkonosnost ter plačila. V naslednjem delu smo ugotovitve iz prejšnjega dela prenesli v praktični del, to je analiza obsega prodaje izdelka FKX-9000. Zadnje poglavje je sklep, kjer smo razložili rezultate in ugotovitve hipotez, ki smo jih postavili kot bistvo diplomske naloge. Hipoteze, ki smo jih postavili v okviru praktičnega dela niso v celoti potrjene. Prva hipoteza, ki je predvidevala količinsko rast prodaje izdelkov FKX-9000 med letoma 2018 in 2020 za 50% je ovržena. Dvig količinske prodaje je bil za 25,8%. Druga hipoteza, ki predvideva, da se več kot 70% prodaje realizira s prodajo 5 največjim odjemalcem je potrjena. Delno lahko potrdimo hipotezo o več kot 70% realizirani prodaji na tržiščih Amerike in Kitajske, ki je bila samo v letu 2019 nad 70%. Prodajne cene za ocenjevane izdelke so se dvignile za več kot 5%, prav tako se je projektna aktivnost prodajne ekipe med letoma 2018 in 2020 povečala za predvidevan %. Prav tako se tudi odstotek reklamacij in pritožb vsako leto zmanjšuje. V dveh letih se je zmanjšal za okrog 50%, kar je posledica boljšega dela vseh oddelkov v podjetju. Ugotovitve in predlogi, ki bi izboljšali trenutno stanje prodaje FKX-9000 izdelkov: - aktivnosti, ki bi skrajšali roke proizvodnje izdelkov, s tem bi izboljšali tudi terminsko konkurenčnost - zmanjšanje reklamacij in pritožb - večji poudarek pri prodajnih aktivnostih izdelkov FKX-9000, ki so višjega cenovnega razreda
Ključne besede: Analiza uspešnosti prodaje, analiza obsega prodaje, analiza stroškov in dobičkonosnosti, analiza prodajnega osebja, analiza prodajnih cen, analiza zadovoljstva odjemalcev, analiza plačil.
Objavljeno v DKUM: 27.10.2022; Ogledov: 808; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

2.
Segmentiranje odjemalcev podjetja SITIS d.o.o.
Lan Soče, 2020, diplomsko delo

Opis: Za dolgoročno uspešno poslovanje in celo obstoj podjetja je nujno kakovostno zadovoljevanje potreb potrošnikov. Dobro je, da ima poleg uporabne vrednosti izdelek še druge značilnosti, ki so pomembne za potrošnika: praktičnost, lep videz, potrošniku prijazno uporabo ipd. To daje potrošniku občutek lastne visoke vrednosti. Z uporabo marketinških znanj, je lažje s kupcem vzpostaviti in negovati odnos, tako da se počuti pomembno in da ve, da je njegov nakup varen. Za kakovosten odnos do kupcev je nujno, da jih čim bolj poznamo, da poznamo njihove lastnosti. Segmentacija pomeni razčlenitev oz. razčlenjenost, v marketingu segmentacija trga pomeni razdelitev trga na več skupin povpraševalcev glede na določene značilnosti. Diplomski projekt sem razdelil na dva dela. V prvem delu sem predstavil teoretična spoznanja o segmentiranju odjemalcev. Predstavil sem opredelitev in razvoj segmentacije, natančneje segmentacijo za analizo in personalizacijo. Opisal sem prednosti in slabosti segmentacije ter različne modele segmentacije odjemalcev. Poznamo več modelov segmentiranja, kot je npr. model angažiranega stika z odjemalcem na podlagi vzorcev nakupa in na podlagi ciljev strank. Z modeli segmentiranja določimo končne oziroma ciljne kupce med vsemi potencialnimi strankami. Poznamo različne vrste segmentov kupcev in orodij ponudbe vrednosti. V nadaljevanju dela so predstavljeni trendi segmentacije strank v prihodnosti. Spoznamo nove načine zbiranja in obdelovanja podatkov, porast hiperpersonalizacije, širjenje platform in novih načinov razmišljanja ter segmentacijo v rokah tržnikov. V drugem delu diplomskega projekta sem svoja spoznanja iz teorije segmentiranja uporabil na primeru konkretnega podjetja, ki prodaja prehranska dopolnila in izdaja knjige s področja zdravja. Po predstavitvi podjetja sem opisal obstoječo segmentacijo odjemalcev. V nadaljevanju sem primerjal podatke iz segmentacije, ki jo je podjetje izvedlo leta 2010, z aktualnim dogajanjem v podjetju in ugotovil, da je prišlo do pomembnih sprememb. Z njihovo analizo sem opredelil nove možne segmente odjemalcev. Kot nove možne segmente sem izbral vse prebivalce, vegetarijance, vegane, starejše od 65 let, bralce knjig njihove založbe. Kot posledico uvajanja novih izdelkov sem tudi določil nova segmenta, in sicer športnike in rekreativce ter ženske, ki uporabljajo magnezij v lepotne namene. V zaključku dela sem predstavil predlog ukrepov, kako s pomočjo znanja o marketingu, posebej o segmentiranju odjemalcev, povečati delež neposrednih kupcev, predvsem uporabnikov spletne trgovine. Kupci tudi v spletni trgovini iščejo rešitve za svoje težave, podjetje pa je zaradi strogih zakonskih omejitev pri navajanju zdravilnih učinkov prehranskih dopolnil pri tem zelo omejeno. Kljub temu obstaja nekaj načinov, kako kupce usmeriti na izdelek, ki pomeni ustrezno rešitev zanje. Te načine sem tudi opisal.
Ključne besede: analiza odjemalcev, segmentacija trga, marketing, redni odjemalci, potencialni odjemalci
Objavljeno v DKUM: 24.03.2021; Ogledov: 1214; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (865,67 KB)

3.
Analiza zvestobe članov Tuš kluba na primeru kinematografov
Vesna Kuzmanović, 2018, magistrsko delo

Opis: Kinematografi v Sloveniji se v zadnjem obdobju srečujejo s problematiko izgubljanja svojih odjemalcev zaradi svetovnega spleta, kjer je mogoče z malo truda dobiti podnaslovljene verzije filmov, ki so bili pred kratkim premierno predvajani v kinematografih. Ker se podjetja, ki se ukvarjajo s snemanjem, z distribucijo in s prikazovanjem filmov, tega zelo dobro zavedajo, se zadnje desetletje trudijo po najboljših močeh ponuditi edinstveno kino doživetje, ki se ga pred domačim televizijskim ekranom ne da ustvariti (ogled filmov v 3D oz. 4D tehnologiji in z drugimi posebnimi efekti, svetovne premiere filmskih uspešnic, premiere filmov z gostovanjem filmske ekipe itd.). Hkrati pa se trudijo privabiti publiko pred veliko filmsko platno z različnimi marketinškimi aktivnostmi. Večji ponudniki kinematografske dejavnosti v Sloveniji in drugod po svetu so razvili lastne programe zvestobe. Članom ponujajo kartice zvestobe, da bi o njih imeli čim več podatkov, da bi jih lahko ustrezno informirali o ponudbi in zvestobo nagrajevali s pomočjo različnih aktivnosti. Eden izmed takšnih ponudnikov v Sloveniji so kinematografi Planet Tuš, ki so svoj program zvestobe priključili trgovinskemu programu zvestobe Tuš kluba, ki se izvaja v trgovinah Tuš po Sloveniji. V teoretičnem delu naloge smo opredelili zvestobo odjemalcev, zvestobo blagovni znamki, navedli predhodnike in posledice zvestobe ter opozorili na pomen zvestih odjemalcev za podjetja. Predstavili smo metode in lestvice za merjenje zvestobe ter pripravili pregled kritik uporabljenih metod v dosedanjih raziskavah s področja merjenja zvestobe. V raziskovalnem delu naloge smo opredelili raziskovalni problem in cilje raziskave, določili hipoteze, oblikovali načrt raziskave, opravili analizo podatkov iz baze članov Tuš kluba in ugotovili, da obstaja statistično pomembna razlika v stopnji zvestobe kinematografom Planet Tuš (po številu kupljenih vstopnic) glede na geografsko regijo, starost in izobrazbo članov Tuš kluba. To so trije dejavniki, na katere morajo biti kinematografi pozorni pri oblikovanju učinkovitega programa zvestobe in izvedbi marketinških aktivnosti. Pomembnejših razlik v številu kupljenih vstopnic glede na spol članov Tuš kluba nismo zaznali. Oba spola kupita v povprečju približno enako število vstopnic, je pa več žensk včlanjenih v program zvestobe kot moških. Preverili smo tudi Paretovo pravilo (20 % najboljših kupcev prinese 80 % vseh prihodkov) in ugotovili, da to pravilo v našem primeru ne drži. 20 % članov Tuš kluba, ki kupi največ kino vstopnic, kupi približno 63 % vseh vstopnic, ki so prodane članom Tuš kluba. Z izsledki naloge smo želeli opozoriti na pomen zvestih odjemalcev kinematografskih storitev, podati smernice za oblikovanje programa zvestobe za kinematografe ter predstaviti možnosti za nadaljnje raziskovanje.
Ključne besede: zvestoba odjemalcev, program zvestobe, analiza zvestobe, merjenje zvestobe, kinematografi
Objavljeno v DKUM: 14.06.2018; Ogledov: 1129; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

4.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV STORITEV TURISTIČNIH AVTOBUSNIH PREVOZOV NA PRIMERU PODJETJA POHORJE TURIZEM D.O.O. IN S.P.
Anita Valand, 2016, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge so turistični avtobusni prevozi, njihova vloga v turističnem prevozništvu in zadovoljstvo uporabnikov prevozov s storitvami podjetja Pohorje turizem, d. o. o., in s. p. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opisali, kaj je prevoz oziroma transport, in pojasnili, da je cestno prevozništvo osrednje gibalo družbenega in gospodarskega življenja. Na tej osnovi temeljijo tudi turistični avtobusni prevozi, ki morajo biti udobni in varni. Pri tem je pomemben tudi okolijski vidik avtobusnega turističnega prometa, ki v primerjavi z osebnimi vozili velja za okolju prijaznejšega. Zadovoljstvo uporabnikov turističnih storitev je eden ključnih dejavnikov za uspešno poslovanje ponudnikov turističnih storitev in prav zato smo se v raziskovalnem delu diplomske naloge odločili izmeriti stopnjo zadovoljstva odjemalcev storitev podjetja Pohorje turizem, d. o. o., in s. p. s pomočjo anketiranja končnih odjemalcev in posrednikov prevozne storitve. Predvsem nas je zanimalo, ali so bili končni odjemalci zadovoljni s ceno ter s kakovostjo storitev, vključenih v programe podjetja, in ali so bili posredniki prevoznih storitev zadovoljni s kakovostjo tehničnega dela storitev ter s kakovostjo storitev administrativnega osebja. Izvedeti smo želeli, na podlagi katerih dejavnikov se odjemalci storitev podjetja Pohorje turizem, d. o. o., in s. p. odločajo za koriščenje njihovih storitev, saj lahko podjetje le tako ugotovi, na katerih področjih potrebuje novosti in izboljšave glede ponudbe. Turistične storitve so konkurenčne le kot paket celovitih storitev in takšen paket mora odjemalcu turističnih storitev omogočati, da se počuti dobro, saj to odločilno vpliva na njegovo odločitev o ponovnem koriščenju storitev podjetja.
Ključne besede: turizem, avtobusni prevozi, analiza zadovoljstva odjemalcev
Objavljeno v DKUM: 28.10.2016; Ogledov: 1350; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

5.
Analiza trga sekundarne embalaže za vino in segmentiranje odjemalcev vina
Patrik Peroša, 2016, magistrsko delo

Opis: Naloga se v teoretičnem delu ukvarja z marketingom vina in s trgom vinske embalaže, v empiričnem delu pa specifično s sekundarno embalažo za vino in s segmentiranjem odjemalcev, ki so dovzetni za nakup ustekleničenega vina v izbrani sekundarni embalaži. Zgodovina proizvodnje vina je stara 9.000 let, danes pa je vino popularno po celem svetu – svetovna letna poraba znaša več kot 240 milijonov hektolitrov. Vsi zgodovinski dokazi in najdbe, ki jih poznamo o vinu, so vezani na posodje, v katerem so naši predniki hranili vino kar govori o neločljivi povezanosti vina in embalaže, v kateri se le-ta skladišči, transportira in prodaja. Prodajno embalažo za vino delimo na primarno (steklenica, čep, nalepka) in sekundarno (škatle, ovitki, vrečke). Trenutno na trgu materialov prevladujejo steklo in pluta ter karton in les. Ker je steklo težko, pri transportu ustvari velik ogljični odtis. Proizvajalci so zato predstavili alternativno lažjo embalažo za vino, ki je izdelana iz obnovljivih materialov, kot so PET, tetrapak, bag-in-a-box in polipropilen. Pri pregledu znanstvenega korpusa smo ugotovili, da pred dvajsetimi leti raziskovalna disciplina “trženje vina / vinski marketing” sploh ni obstajala. Danes pa smo samo v zvezi z nakupnimi navadami odjemalcev vina v nalogi lahko povzeli več kot 100 znanstvenih in strokovnih člankov. Ugotovili smo, da se trženjski splet za vino značilno ne razlikuje od trženjskega spleta za druge izdelke. Poleg priročnosti je najpomembnejša lastnost embalaže za vino, da deluje kot medij prenosa sporočila med proizvajalcem in kupcem vina. Razumevanje odjemalcev in zadovoljevanje njihovih potreb sta bistvena za uspešen marketing. Različni ljudje imajo različne potrebe in narobe bi bilo, če bi vse obravnavali enako. Rešitev je v segmentiranju in iskanju homogenih skupin odjemalcev, ki so dovzetni za marketing in nakup podobnih izdelkov. Na praktični ravni za podjetje velja, da se uspešna segmentacija izvede z minimalnimi možnimi resursi, izkaže pa se z učinkovito marketinško strategijo, ki doseže željene tržne deleže in prinaša dobiček. V nalogi smo pripravili smernice oz. protokol izvedbe segmentacijske raziskave. Po izvedeni segmentacijski analizi tehnološko-finančnih, demografskih in socialno-psiholoških dejavnikov, ki vplivajo na nakup vina na Primorskem, smo ugotovili, da je vino v sekundarni embalaži smiselno segmentno tržiti zgolj glede na namen nakupa oz. glede na rabo (izpostavljamo nakup vina v leseni sekundarni embalaži za osebna in poslovna darila). Alternativna embalaža pri nas niti pri vinarjih, niti pri odjemalcih še ni dobro poznana in sprejeta. Oboji prisegajo na klasične materiale, kar je značilno za t. i. stari evropski vinski svet. Specifično za sekundarno embalažo velja, da gre za zelo nišni trg – še vedno se največ vina proda zgolj v primarni embalaži. Nekoč je pri mleku in mlečnih izdelkih kot embalaža prevladovalo steklo, danes je drugače. Si lahko predstavljamo, da bomo v prihodnosti v alternativni embalaži kupovaili tudi vino? Novi vinski svet (ZDA, Avstralija, Rusija, Čile) zanimanje za alternativo že kaže.
Ključne besede: marketing, vino, primarna in sekundarna embalaža za vino, polipropilen, segmentacijska analiza odjemalcev vina
Objavljeno v DKUM: 13.09.2016; Ogledov: 1321; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

6.
ANALIZA USPEŠNOSTI PRODAJE PODJETJA ERTL GLAS STEKLO D.O.O.
Zoran Vasić, 2016, diplomsko delo

Opis: Problematika diplomskega dela spada v področje marketinga s poudarkom na analizi uspešnosti prodaje v podjetju Ertl glas steklo d.o.o. v letih 2012 do 2014. Podjetje pripada skupini ERTL GLAS s sedežem v Amstetten, Avstrija in samostojnimi podjetji v 3 evropskih državah (Avstrija, Češka in Slovenija). Glavna dejavnost celotne skupine je proizvodnja in prodaja izdelkov iz ravnega stekla za potrebe gradbeništva. Ob načrtovanju diplomske naloge smo najprej definirali teoretična izhodišča in razdelali različne kriterije analize uspešnosti prodaje. V drugem delu naloge smo teoretična spoznanja iz prvega dela prenesli v praktično analiziranje uspešnosti prodaje v podjetju. V tem delu smo predstavili podjetje, njegov nastanek, vpetost v evropske skupine in opisali osnovno filozofijo podjetja, ki temelji na kvaliteti tako proizvedenih produktov kot kvaliteti servisa kupcem. Nato smo opravili analizo obsega prodaje, stroškov in dobičkonosnosti, analizo prodajnega osebja, prodajnih cen, plačil in zadovoljstva odjemalcev. Rezultati analize so skoraj v celoti potrdili v začetku podane hipoteze. Tako smo ugotovili, da je podjetje vsako leto tako količinsko kot vrednostno povečevalo prodajo. Trend slovenskega gradbenega trga, ki zahteva vedno bolj kakovostne produkte sta potrdili hipotezi o povečevanju prodaje troslojnega stekla in »warm edge« distančnika. Eden izmed najpomembnejših kazalnikov uspešnosti prodaje je dobiček. Tudi ta hipoteza o vsakoletni rasti dobička je bila v analizi potrjena. Edina ovržena hipoteza je bila tista, ki je predvidevala padec prodajnih cen, predvsem iz razlogov povečane nizkocenovne konkurence iz vzhoda, vendar je analiza pokazala, da so se povprečne prodajne cene vsako leto malenkostno dvigovale, predvsem iz razloga prodaje vedno bolj kakovostnih proizvodov. Podjetje je prav tako vsako leto uspešno zniževalo odstotek reklamacij. Naše ugotovitve so pripeljale do predlogov za izboljšave. Glavne možnosti napredka vidimo pri: - razširitvi ciljnih tržišč (Italija, Hrvaška); - razširitvi prodajnega asortimenta s poudarkom na kvalitetnejših in donosnejših produktih z namenom povečevati višino povprečnih prodajnih cen; - preko širšega kakovostnejšega asortimenta produktov, pozicionirati podjetje kot dobavitelj najvišje kakovosti in se tako diferencirati od nižje kakovostne konkurence; - vložiti še več truda v znižanje odstotka zapadlih kratkoročnih poslovnih terjatev.
Ključne besede: analiza uspešnosti prodaje, analiza plačila, analiza prodajnega osebja, analiza prodajnih cen, analiza obsega prodaje, analiza stroškov in dobičkonosnosti, analiza zadovoljstva odjemalcev
Objavljeno v DKUM: 22.06.2016; Ogledov: 1685; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

7.
ANALIZA LOJALNOSTI ODJEMALCEV DO IZDELKOV ZNAMKE COCA-COLA
Matej Šauperl, 2012, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev predstavlja za podjetja pomembno vlogo pri zagotavljanju uspešnih poslovnih rezultatov in ohranjanju konkurenčnega tržnega deleža. Z zadovoljevanjem potreb in želja odjemalcev podjetja skrbijo in ohranjajo to medsebojno povezanost med podjetjem in odjemalcem. Glede na to, da živimo v času odprtega trga in globalne ekonomske krize, h kateremu lahko dodamo prenasičenost trga in močno konkurenco na vsakem koraku, je za podjetja bistvenega pomena, da se zaveda ogroženosti svojih odjemalcev. Če odjemalec ne bo zadovoljen, lahko zelo hitro preklopi h konkurenci, samemu podjetju pa tako povzroči, že poleg nastalih, še dodatne stroške pri iskanju novih zadovoljnih odjemalcev. Zadovoljen odjemalec ima v teoriji vse karakteristike, da postane lojalen. Lojalnost odjemalca je globoka in močna zaveza, v katerem se odjemalec vedno znova odloča po ponovnem nakupu izbranega izdelka (storitve) tako sedaj, kot v prihodnosti, kljub vplivu okolja, situacije ter konkurenčnega potencialnega poskušanja vplivanja na njegovo izbiro. Predstavlja največjo možno stopnjo povezanosti in ima za podjetje neprecenljivo vrednost. Lojalnost odjemalcev je v bistvu rezultat organizacije, ki neprestano ustvarja koristi odjemalcu do njihovega izdelka (storitve). Jedro dela diplomskega seminarja predstavlja analiza lojalnosti odjemalcev do izdelkov znamke Coca-Cola. S pomočjo anketnega vprašalnika smo pridobivali neposredne informacije o kupnih navadah odjemalcev. Glavne ugotovitve te analize so pokazale, da zelo veliki odstotek anketirancev pozna in uporablja izdelke Coca-Cola na redni ravni. Anketiranim odjemalcem je okus omenjenih pijač bistvenega pomena pri odločitvi za nakup. Iz navedenih podatkov lahko sklepamo, da je večina anketiranih lojalna blagovni znamki in da tudi samo podjetje Coca-Cola uspešno krepi in ohranja to neoprijemljivo čustveno vez. S primerno nastavljenimi hipotezami lahko sklepamo, da so se naša predvidevanja izkazala za pravilna in smotrna. V sklepnem delu smo strnili naše ugotovitve, pri katerem smo prišli do spoznanja, da bo lojalnost odjemalcev tudi v prihodnosti za podjetje predstavljala resen in težak izpit, katerega bodo primorani opraviti z odliko. Podjetjem bo glavni izziv tudi v prihodnje predstavljalo ohranjanje lojalnih odjemalcev ter ustvarjanje in pridobivanje novih razmerij med podjetjem in odjemalcem. Odjemalci so tisti člen, ki neposredno vplivajo na celovito delovanje in poslovanje podjetja. Coca-Cola se, kot vodilno podjetje na področju proizvajanja brezalkoholnih pijač, zaveda pomena lojalnosti odjemalcev in samo čas bo pokazal, kako uspešno se bo te problematike tudi v prihodnje lotevala. Vsekakor pa vse kaže na to, da bo kljubovala razmeram na trgu z ustvarjanjem novih trendov, potreb in želja.
Ključne besede: zadovoljstvo odjemalcev, lojalnost odjemalcev, prednosti lojalnih odjemalcev, vrste lojalnosti, analiza lojalnosti, podjetje Coca-Cola.
Objavljeno v DKUM: 21.11.2012; Ogledov: 1755; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (925,93 KB)

8.
ANALIZA ODJEMALCEV PODJETJA SITIS D.O.O.
Leo Soče, 2010, diplomsko delo

Opis: Razmere v podjetju in v okolju se neprestano in vse hitreje spreminjajo. Stalnica pa je vprašanje, kako čim bolje zadovoljiti potrebe odjemalca - kupca. Zato podjetje potrebuje čim več podatkov o odjemalcih: njihove potrebe, navade, motive, kupno moč, vrednote... Vse to so dejavniki, ki jih podjetje mora upoštevati, če želi uspešno nastopati na trgu. Vendar strokovnjaki opozarjajo, da imajo odjemalci različne potrebe in različne marketinške aktivnosti ne učinkujejo enako dobro na vse odjemalce. Na podlagi te predpostavke se je razvila segmentacija trga, ki pomaga razdeliti heterogeni trg na različne skupine oziroma segmente, znotraj katerih imajo kupci enake oziroma podobne zahteve ali želje, te pa je mogoče zadovoljiti z enakim trženjskim spletom. Segmentacija je ustvarjalen in ponavljajoč se proces, katerega namen je boljše zadovoljiti odjemalčeve potrebe in tako pridobiti konkurenčno prednost. Segmentacija je zato določena po odjemalčevih potrebah in ne po potrebah podjetja. To je bila podlaga za odločitev o temi diplomske naloge. Želel sem bolje spoznati odjemalce konkretnega podjetja. Odločil sem se, da opravim segmentacijo odjemalcev podjetja SITIS d.o.o., kjer sem tudi zaposlen, saj mi bodo ugotovitve te naloge koristile pri nadaljnjem delu.
Ključne besede: marketing, vedenje porabnikov, odjemalci, analiza odjemalcev, potencialni odjemalci, segmentacija, segmentacijske osnove, ciljni trg, pozicioniranje.
Objavljeno v DKUM: 09.03.2011; Ogledov: 2631; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

9.
ZADOVOLJSTVO, ZVESTOBA IN STRATEGIJA ZADRŽANJA ODJEMALCEV NA PRIMERU PODJETJA EKOPLAN A D.O.O.
Urška Kralj, 2010, diplomsko delo

Opis: Po nekaterih podatkih je v letu 2003 v Angliji povprečno podjetje izgubilo 16,9 % odjemalcev zaradi njihovih odhodov drugam. V letu 2005 pa je ta odstotek narasel že na 19,1 %. Prehodi odjemalcev v drugih tržnih ekonomijah se gibljejo po podobnih trendih: Slovenija ni pri tem nobena izjema. Slovenska podjetja niso nič bolj imuna za prehajanja odjemalcev drugam, in ti prehodi za slovenska podjetja in znamke niso nič manj boleči. Potrošniki so se spremenili, spremenile so se njihove navade in spremenilo se je okolje, v katerem živijo in nakupujejo. Na eni strani so odjemalci bolj zahtevni, razvajeni in izobraženi kot kadarkoli prej, po drugi strani pa je možnosti, ki jih imajo na razpolago, veno širše in izbire je vedno več. Danes je splošno sprejeto spoznanje, da je donosno poslovanje bolj verjetno povezano z ohranjanjem obstoječih odjemalcev in s povečanjem njihove potrošnje, kot pa z napadanjem novih odjemalcev. Razvijanje učinkovitih strategij za zadržanje odjemalcev pri podjetju je ena ključnih spretnosti za preživetje in mirnejšo prihodnost. Menimo, da smo dosegli vse v delu zastavljene cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo opredelili pojme zadovoljstvo, zvestobo in predanost. Proučevali smo odnose med zadovoljstvom odjemalca, elementi, ki vplivajo na njegovo zvestobo do podjetja EKOPLAN A ter oblikovali strategijo zadržanja na obravnavanem podjetju. Empirično smo preverjali odjemalčevo splošno zadovoljstvo do podjetja ter zadovoljstvo po posameznih dimenzijah. Za vpogled v trenutno stanje zadovoljstva v podjetju, smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli med odjemalci. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so odjemalci zadovoljni z njihovimi storitvami, med strokovnimi storitvami podjetja so najbolj zadovoljni s pridobivanjem in prodajo mineralnih surovin v obeh kamnolomih. Zadovoljni so z odnosom strokovnih delavcev in menijo da imajo delavci podjetja dovolj znanja. Cilj podjetja je posredovanje pozitivnih izkušenj in informacij od ust do ust in ne uporabljajo drugih načinov komuniciranja. Rezultati pa so pokazali, da je bil najbolje ocenjen prav ta način komuniciranja. S sodelovanjem s podjetjem EKOPLAN A so zadovoljni vsi anketirani. Lepe besede utemeljitev pa kažejo na to, da je podjetje v očeh svojih odjemalcev korektno, strokovno podjetje, ki ima dober ugled in usposobljen kader.
Ključne besede: zadovoljstvo // nezadovoljstvo // zvestoba // predanost // zaupanje// odnos med zadovoljstvom in zvestobo // strategija zadržanja // analiza odjemalcev // analiza zadovoljstva odjemalcev
Objavljeno v DKUM: 05.08.2010; Ogledov: 3016; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (4,45 MB)

10.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Objavljeno v DKUM: 11.02.2010; Ogledov: 3838; Prenosov: 726
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici