| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
E-NABAVA V ORGANIZACIJI
Patricija Marušič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju, ki nosi naslov E-nabava v organizaciji, sem predstavila značilnosti elektronske nabave. V teoretičnem delu diplomskega seminarja sem predstavila elektronsko nabavo in njene značilnosti kot je zapisano v domači in tuji strokovni literaturi, v praktičnem delu pa je predstavljen potek elektronske nabave v podjetju Gorenje d. d. Uvodno poglavje diplomskega seminarja zajema opredelitev teme, namen, cilje, omejitve in predpostavke ter metode dela, ki sem jih uporabljala. V drugem poglavju sem se podrobneje osredotočila na elektronsko poslovanje, njegove značilnosti ter prednosti in slabosti le-tega. Tretje poglavje se osredotoča na pomen in vlogo elektronske nabave v podjetju. Ugotovimo, da je nabava pomemben proces v vsakem podjetju in da je tisti člen, ki na eni strani povzroča največ stroškov, na drugi strani pa zajema največji potencial zniževanja celotnih stroškov. V četrtem poglavju sem predstavila prednosti elektronske nabave. Uvedba le-te v podjetje prinaša kar nekaj prednosti, kot recimo zmanjšanje naključne nabave, večja izbira dobaviteljev, zmanjšajo se stroški naročanja in prav tako čas naročanja, hkrati pa se poveča nadzor nad izdatki nabave. V petem poglavju sem opredelila naloge, funkcije in cilje nabave. Vsako podjetje, ki nabavlja in prodaja, ima na nekem tržišču različne cilje in drugačno politiko, postopke in organizacijsko obliko. Glavna naloga nabave je zagotoviti tiste proizvode, ki jih prodaja posreduje svojim kupcem, in to v zadostni količini, primernem sortimentu, po ustreznih cenah in seveda pravočasno. Šesto poglavje je namenjeno najpomembnejšemu sestavnemu delu poslovnega plana podjetja, to je načrtovanju nabave. Načrtovanje nabave predstavlja eno izmed najpomembnejših funkcij managementa. Opredelimo ga lahko kot predvidevanje in določanje nalog, ki jih mora podjetje izvršiti v določenem času, če želi zmanjšati poslovno tveganje in uresničiti cilje. Planiranje ima zelo pomembno vlogo pri nabavi v podjetju. Gre namreč za usklajevanje dejavnosti znotraj podjetja, pripravljenost na spremembe znotraj in zunaj delovanja podjetja. Dobro planiranje nabave mora omogočiti pravočasno in učinkovito zadovoljevanje potreb, proizvodnje ali prodaje podjetja, tako da podjetje izkoristi in predvidi najboljše tržne pogoje. Sedmo poglavje zajema kontrolo in analizo nabave. S kontrolo nabavnega poslovanja razumemo celoten proces ugotavljanja rezultatov, primerjanja le-teh s cilji in sprejemanja korektivnih ukrepov, kadar rezultati bistveno odstopajo od ciljev. Vrednotenje je bistvena sestavina kontrole, ki pomeni primerjavo rezultatov s cilji nabave. Končni namen kontrole je krmiliti nabavo v smeri doseganja njenih ciljev. Prav tako v tem poglavju ugotovimo, da ocenjevanje uspešnosti nabave ne rešuje nabavnih problemov, je le nujno potrebno orodje za sprejemanje nabavnih odločitev. Ocenjevanje uspešnosti pokaže prispevek nabavnega oddelka k uspehu podjetja kot celote. V osmem poglavju sem navedla uvedbe in trende elektronske nabave za indirektno, direktno, ter storitveno nabavo. V devetem poglavju sta predstavljena dva primera elektronske nabave v praksi, in sicer Perutnina Ptuj in Hawlett Packard. Deseto poglavje podrobneje predstavi celoten nabavni proces, torej vse njegove faze od začetne faze zaznavanja potreb, internega naročila, iskanja ponudb, izbire dobaviteljev in naročila ter vse do sklenitve pogodbe, spremljanja naročila, prevzema in kontrole materiala, likvidacije računa in končne faze, to je evidenca in arhiviranje. Praktični del diplomskega seminarja se prične z enajstim poglavjem, ki predstavi podjetje Gorenje d. d. in njegovo zgodovino. V dvanajstem poglavju je podrobneje predstavljena Nabava v podjetju Gorenje d. d., ki zavzema šest nabavnih oddelkov. Predstavljena je tema, ki se dotika dobaviteljev, pogajanj in projektov LCC. Prav tako je predstavljen tudi strateški načrt do leta 2013. V zadnjem poglavju pa je predstavljenih nekaj korakov za učinkovitejšo in cenejšo nabavo. Spremembe v o
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronska nabava, načrtovanje nabave, analiza nabave, nabavni proces.
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 1970; Prenosov: 303
.pdf Celotno besedilo (434,99 KB)

4.
Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
Urška Berden, 2019, diplomsko delo

Opis: Nabava v podjetju je tista, ki mu daje priložnost za odpiranje in širitev na trg. Posledično ima to zelo pomemben strateški vpliv na razvoj gospodarstva. Pomembno je, da vsako podjetje nabavlja zalogo materiala od najugodnejših dobaviteljev. V teoretičnem delu diplomskega projekta je na podlagi različnih strokovnih virov natančneje opredeljen pojem nabava in vse kar je povezano z nabavo. Predstavljene so podrobnosti procesa nabave ter kako poteka nabava v sodelovanju z ostalimi poslovnimi funkcijami. V praktičnem delu diplomskega projekta je predstavljeno nabavno poslovanje v podjetju Ocean Orchids d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej Phalaenopsis. Opisana je vizija in strategija podjetja, njegova organizacijska struktura ter trajnostne prakse.
Ključne besede: nabava, nabavni marketing, reverzibilni marketing, organizacija nabavne funkcije, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, Ocean Orchids, vizija podjetja, strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, raziskava nabave.
Objavljeno: 29.10.2019; Ogledov: 201; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici