| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU DOLINŠEK-S, D.O.O.
Nataša Štefančič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila motiviranje in nagrajevanje zaposlenih v teoriji in nato še na podlagi praktičnega primera, in sicer podjetja Dolinšek-S, d.o.o. V današnjem času, ko je konkurenčna bitka na trgu neizprosna, se mora vsako podjetje potruditi, da čim bolje zadovolji potrebe in želje strank, predvsem pa svojih zaposlenih, saj so le-ti najpomembnejši element za doseganje dobrih poslovnih rezultatov. Zaposleni morajo biti zato ustrezno motivirani, saj so motivirani ljudje bolj zagnani za svoje delo, imajo drugačen odnos do dela, dosegajo boljše rezultate in posledično tudi podjetje bolje posluje. Usklajeni način motivacije in nagrajevanja zaposlenih predstavlja ideal vsakega podjetja.
Ključne besede: motivacija, motiv, motivacijski dejavniki, nagrajevanje, sistemi nagrajevanja, plača, nedenarne nagrade, analiza motiviranja in nagrajevanja v podjetju Dolinšek-S, d.o.o.
Objavljeno: 25.01.2010; Ogledov: 3197; Prenosov: 430
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici