| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA AERODROM LJUBLJANA D.D.
Andreja Zorko, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju sem analizirala poslovno okolje podjetja Aerodrom Ljubljana d. d., ki upravlja letališče z zagotavljanjem pristankov in vzletov letal, uporabo infrastrukture in potniškega terminala, izvaja zemeljske oskrbe letal, potnikov in tovora ter ostale komercialne dejavnosti. V teoretičnem delu diplomskega seminarja sem predstavila metode za analiziranje širšega zunanjega okolja podjetja (sem spada PEST analiza), analizo okolja delovanja podjetja (analizo konkurence), analizo notranjega okolja podjetja (analizo poslovanja in interesnih skupin), ter celovito (SWOT) analizo. V praktičnem delu sem analizirala okolje podjetja s pomočjo zgoraj naštetih metod. Pomembno je poudariti, da je podjetje kljub krizi v letih 2008 in 2011 poslovalo dobro, na kar kažeta bilanca stanja in izkaz poslovnega izida. Čisti poslovni izid leta 2011 je znašal 5.257.240 € in je bil za 23 % višji kot leta 2010. Povprečna stopnja rasti čistega poslovnega izida za zadnja štiri leta je bila –23,5 %. Sredstva in obveznosti do virov sredstev so se iz leta v leto povečevala, povprečna stopnja rasti je bila 1,26 %. Pri konkurenci je potrebno omeniti, da so padec prometa domačega prevoznika nadomestili s tujimi nizkocenovnimi prevozniki, ki pomenijo korist za vso državo. Ker ne želijo zaostajati za konkurenčnimi letališči, razvijajo svojo infrastrukturo (leta 2010 so obnovili vzletno-pristajalno stezo, v letu 2012 pa so pričeli z gradnjo novega terminala in poslovno-logističnega centra).
Ključne besede: poslovno okolje podjetja, PEST analiza, SWOT analiza, Porterjev model konkurence, analiza interesnih skupin, analiza poslovanja podjetja, Aerodrom Ljubljana d. d.
Objavljeno v DKUM: 16.11.2012; Ogledov: 3174; Prenosov: 1435
.pdf Celotno besedilo (707,20 KB)

2.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA NA PRIMERU PODJETJA LJUBLJANSKE MLEKARNE D.D.
Monika Sivec, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju je obravnavano podjetje Ljubljanske mlekarne d.d.. Analizirani so tako zunanji, kot notranji dejavniki, ki imajo ključen pomen in vpliv na samo poslovanje podjetja. Vse predhodne podrobne analize so bile potrebne za dobro narejeno celovito analizo, saj je ta analiza ključnega pomena, ker je temelj za strateška izhodišča. Delo diplomskega seminarja je sestavljeno iz dveh delov. Najprej so opredeljena teoretična izhodišča, v nadaljevanju pa analiza poslovnega okolja izbranega podjetja. Nazadnje smo zapisali strateške cilje, h katerim bi se lahko podjetje usmerilo v bodoče in si tako izboljšalo svoje poslovanje.
Ključne besede: analiza poslovnega okolja podjetja, zunanje okolje, notranje okolje, PESTEL analiza, Porterjev model, analiza interesnih skupin, SWOT analiza, Ljubljanske mlekarne d.d..
Objavljeno v DKUM: 16.11.2012; Ogledov: 4016; Prenosov: 874
.pdf Celotno besedilo (871,16 KB)

3.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA NA PRIMERU REDITUS D.O.O.
Gabrijela Zgrebec, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Analiza poslovnega okolja podjetja je prvi korak v procesu strateškega menedžmenta, ki ga mora podjetje opraviti, če želi postaviti dolgotrajne in uspešne strateške cilje podjetja. V diplomskem delu je obravnavano poslovno okolje podjetja Reditus d.o.o. Analizirani so tako zunanji kot notranji dejavniki podjetja. Analiza teh dejavnikov je bila potrebna za celovito analizo podjetja, s katero smo zastavili izhodiščne strategije za naslednjih nekaj let poslovanja podjetja Reditus d.o.o. V prvem delu diplome je bila predstavljena teoretična podlaga poslovnega okolja podjetja, v naslednjem poglavju pa je bilo predstavljeno zavarovalništvo. V nadaljevanju diplomskega dela je bila predstavljena analiza poslovnega okolja podjetja na izbranem podjetju. V zaključku pa so bile predstavljene ugotovitve analize, strateška vprašanja in cilji, ki bi lahko bili dobro izhodišče na prihodnje poslovanje podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: analiza poslovnega okolja, PEST analiza, SWOT analiza, Porterjev model konkurence v panogi, analiza interesnih skupin, analiza finančnih kazalnikov podjetja, Reditus d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 08.12.2011; Ogledov: 2827; Prenosov: 651
.pdf Celotno besedilo (698,22 KB)

4.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA NIEROS METAL D.O.O.
Davorin Žuman, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja je obravnavano poslovno okolje podjetja NIEROS Metal, d. o. o. Analizirani so tako zunanji kot notranji dejavniki, ki vplivajo na poslovanje podjetja. Analiza teh dejavnikov je bila potrebna za celovito analizo poslovnega okolja podjetja, ki je bila temelj za strateška izhodišča za naslednjih nekaj let. V prvem delu diplomskega seminarja so bila predstavljena teoretična izhodišča poslovnega okolja podjetja. V nadaljevanju dela pa analiza poslovnega okolja izbranega podjetja. V zaključku dela pa so bili predstavljeni strateški cilji, ki bi morali biti temelj prihodnjega poslovanja.
Ključne besede: analiza, poslovno okolje, notranje okolje podjetja, zunanje okolje podjetja, kontekstualno okolje, transakcijsko okolje, PESTEL analiza, Porterjev model konkurence v panogi, analiza interesnih skupin, SWOT analiza, NIEROS Metal, d. o. o.
Objavljeno v DKUM: 25.01.2011; Ogledov: 4522; Prenosov: 1053
.pdf Celotno besedilo (396,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici