SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RACIONALIZACIJA NAVODIL ZA UPORABO PRI DOBAVITELJU PODJETJA BSH HIŠNI APARATI D.O.O.
Klemen Skok, 2012, diplomsko delo

Opis: Nabava je poleg proizvodnje in prodaje najpomembnejša poslovna funkcija tako v proizvodnem kot tudi v trgovinskem podjetju. Temeljna funkcija nabave je preskrba podjetja s surovinami, storitvami, energijo, pomožnim materialom, itd. Pravilna nabavna strategija je pogoj za nemoten proces proizvodnje. Tudi prihranki so v podjetju zelo pomembni, saj ohranjajo konkurenčno prednost podjetja. Pogoj za uspešno nabavo je poznavanje nabavnega trga, to je dobaviteljev in njihove ponudbe. Najpomembnejša področja raziskave nabavnega trga so povezana s ponudbo in povpraševanjem po materialu in storitvah in s tem povezanimi tržnimi gibanji. S poznavanjem omenjenega tudi dobivamo nove ideje, kaj lahko v določeni zadevi, še izboljšamo, naredimo z nižjimi stroški, oziroma prihranimo. Za uspeh podjetja so pomembne pravilne in pravočasne odločitve in neprestano prilagajanje tržnim zahtevam in iskanje racionalnejših rešitev. Nabava je v podjetju pomembna funkcija, prav tako pomembno pa je kvalitetno sodelovanje med vsemi službami v podjetju. Za uspešno nabavno poslovanje moramo odgovoriti na naslednja vprašanja: kaj kupiti, koliko kupiti, kdaj kupiti, pod kakšnimi pogoji kupiti, koliko plačati za nabavljeno blago in vedno znova iskati potenciale za doseganje prihrankov. Nabavna politika mora biti usklajena z delovanjem podjetja, njegovo zastavljeno politiko, z vodenjem in izvajanjem politike vsakega posameznega funkcijskega področja v podjetju. Najpogosteje se nabava nanaša na izbiro dobaviteljev, na izbiro sortimenta proizvodov, na izbiro nabavnih poti, višino nabavnih stroškov in velikost zaloge blaga, vedno znova pa prihaja v ospredje tudi iskanje potencialov za ustvarjanje prihrankov. Pri vseh teh funkcijah pa moramo izvajati kotrolo in analizo le-teh.
Ključne besede: Nabava, nabavni strategija, prihranek, konkurenčna prednost, nabavni trg, dobavitelji, ponudba, povpraševanje, nove ideje, nižji stroški, pravilne/pravočasne odločitve, nabavno poslovanje, nabavni pogoji, nabavne funkcije, nabavna politika, iskanje potencialov, kontrola in analiza nabavnih funkcij.
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1559; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

2.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, diplomsko delo

Opis: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Ključne besede: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 1442; Prenosov: 64
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Vrednostni menedžment v proizvodni dejavnosti
Rok Bračič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem podrobneje predstavil vrednostni menedžment v proizvodni dejavnosti. Poudarek je na planu dela in opisu posameznih faz plana dela. Podal sem najpomembnejše tehnike za dosego večje vrednosti proizvoda. Izvedel sem tudi anketo s katero sem dobil vpogled v razširjenost uporabe vrednostne analize v malih in srednje velikih podjetjih. S tem diplomskim delom sem želel prispevati k boljšemu razumevanju in povečanju interesa uporabe vrednostne analize v malih in srednje velikih podjetjih.
Ključne besede: ekonomika izdelka, vrednostna analiza, vrednostni inženiring, vrednostni menedžment, analiza funkcij, proizvodna dejavnost
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 812; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

4.
Vrednostni menedžment v storitveni dejavnosti
Jernej Fištravec, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem podrobneje predstavil vrednostni menedžment v storitveni dejavnosti. Poudarek je na planu dela in opisu posameznih faz plana dela. Podal sem najpomembnejše tehnike za dosego večje vrednosti proizvoda. Izvedel sem tudi anketo s katero sem dobil vpogled v razširjenost uporabe vrednostne analize v malih in srednje velikih podjetjih na območju Avstrije. S tem diplomskim delom sem želel prispevati k boljšemu razumevanju in povečanju interesa uporabe vrednostne analize v malih in srednje velikih podjetjih.
Ključne besede: storitvena dejavnost, vrednostna analiza, vrednostni menedžment, vrednostni inženiring, analiza funkcij.
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 808; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

5.
Uporaba metod vrednostne analize pri razvoju novega izdelka
Jurij Kokalj, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obsega uvod – 1. poglavje, jedro – poglavja 2, 3 in 4 ter zaključne ugotovitve v 5. poglavju Diplomska naloga obsega v 2. poglavju teoretičen opis pojmov in metod vrednostne analize, ki se uporabljajo pri razvoju novega izdelka, s pomočjo študija navedene literature in elektronskih virov. Te metode so: • analiza funkcij izdelka • metoda 635 • ocenjevanje idej • Combinex metoda V 3. poglavju smo te iste metode uporabili pri razvoju izdelka Večnamenski stol s pomočjo vsebine projektne naloge Razvoj izdelka Večnamenski stol. Izdelku smo določili funkcije, njihove tehnične rešitve, na podlagi tega so se odlikovale variante izdelka, med katerimi smo izbrali najprimernejšo. Četrto poglavje obsega še računovodsko obravnavo razvoja novega izdelka po slovenskih računovodskih standardih.
Ključne besede: vrednostna analiza, analiza funkcij izdelka, slovenski računovodski standardi, Combinex metoda, metoda 635
Objavljeno: 26.11.2013; Ogledov: 1097; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici