2.
ANALIZA STANJA NA PODROČJU MARKETINGA V PODJETJU ZAVAROVALNICA MARIBORAlen Husnjak, 2013, diplomsko delo
Opis: V diplomskem seminarju sem v okviru teoretičnega dela sprva predstavil teorije posameznih avtorjev za strateško analizo in diagnozo, analizo lastnih virov in sposobnosti, analizo širšega okolja, analizo ožjega okolja (kjer je razdelan tudi Porterjev model konkurenčnih prednosti), SWOT analizo. Vsa poglavja sem predstavil in razložil z definicijami, poudarek je na SWOT analizi, ki je razložena in kasneje tudi izvedena.
V praktičnem delu sledi predstavitev podjetja Zavarovalnice Maribor in njene aktivnosti ter analiza lastnih virov in sposobnosti, analiza ožjega in analiza širšega okolja. Vsa okolja so razdelana in prikazana na praktičnem primeru v skladu s prej navedeno teorijo. Na koncu sledi analiza SWOT, s katero so izpostavljene prednosti podjetja, njihove slabosti, priložnosti in nevarnosti, po opravljeni analizi je podan sklep.
Ključne besede: Ključne besede: analiza lastnih virov in sposobnosti, analiza ožjega okolja, analiza širšega okolja, SWOT analiza.
Objavljeno v DKUM: 29.11.2013; Ogledov: 1562; Prenosov: 264
Celotno besedilo (1,82 MB)