| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA STANJA NA PODROČJU MARKETINGA V PODJETJU ZAVAROVALNICA MARIBOR
Alen Husnjak, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju sem v okviru teoretičnega dela sprva predstavil teorije posameznih avtorjev za strateško analizo in diagnozo, analizo lastnih virov in sposobnosti, analizo širšega okolja, analizo ožjega okolja (kjer je razdelan tudi Porterjev model konkurenčnih prednosti), SWOT analizo. Vsa poglavja sem predstavil in razložil z definicijami, poudarek je na SWOT analizi, ki je razložena in kasneje tudi izvedena. V praktičnem delu sledi predstavitev podjetja Zavarovalnice Maribor in njene aktivnosti ter analiza lastnih virov in sposobnosti, analiza ožjega in analiza širšega okolja. Vsa okolja so razdelana in prikazana na praktičnem primeru v skladu s prej navedeno teorijo. Na koncu sledi analiza SWOT, s katero so izpostavljene prednosti podjetja, njihove slabosti, priložnosti in nevarnosti, po opravljeni analizi je podan sklep.
Ključne besede: Ključne besede: analiza lastnih virov in sposobnosti, analiza ožjega okolja, analiza širšega okolja, SWOT analiza.
Objavljeno: 29.11.2013; Ogledov: 836; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

2.
Analiza razvoja podjetja X
Nejc Voh, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava analizo razvoja srednje velikega podjetja skozi različna obdobja poslovanja. Takšna podjetja imajo zaradi svoje majhnosti možnost izjemne prilagodljivosti in agilnosti, po drugi strani pa so lahko ob različnih šokih in spremembah tudi zelo ranljiva. Omenjene značilnosti so jasno vidne tudi v razvoju analiziranega podjetja. Poleg podjetja so za njegov razvoj pomembni tudi zunanji dejavniki, zato naloga zajema analizo širšega okolja, analizo panoge in analizo SWOT, ki podrobneje razkrije šibke in močne točke podjetja. Na koncu so predstavljeni še vizija, poslanstvo in strategija podjetja, ki so ključnega pomena za njegovo preživetje. Brez načrtovanja za prihodnost lahko podjetje hitro izgubi pravo smer in zaide v težave. Cilj diplomskega projekta je torej podroben vpogled v način delovanja, poslovanja in načrtovanja srednje velikega podjetja.
Ključne besede: srednje veliko podjetje, razvoj, analiza širšega okolja, analiza panoge, analiza SWOT.
Objavljeno: 28.06.2019; Ogledov: 216; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (509,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici