| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA NEKATERIH ELEMENTOV ZNOTRAJ WALDORFSKE IN MONTESSORI PEDAGOGIKE
Eva Župan, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom »Primerjava nekaterih elementov znotraj waldorfske in Montessori pedagogike« je teoretske narave. V njej so na podlagi strokovne literature, ki obravnava področje različnih pedagoških konceptov in alternativnih oblik vzgoje, podane nekatere značilnosti vzgojnih konceptov Montessori in waldorfske pedagogike. Predstavljene so primerjave vloge okolja, kar vključuje urejenost prostora ter materiale, ki se nahajajo v Montessori in waldorfskem vrtcu, ter razlike in podobnosti med vlogo vzgojitelja in otroka. Primerjana je tudi avtoriteta v obeh vrtcih. Podrobneje je raziskana ena glavnih otrokovih aktivnosti - igra oziroma delo (v Montessori vrtcu). Pojem igre je opredeljen s teorijami različnih avtorjev, raziskan pa je tudi sam pomen igre v otroštvu. V nalogi je podana klasifikacija otroške igre po Toličiču, kjer je posebaj izpostavljena simbolna igra, katere v Montessori vrtcu ni moč zaslediti. Prav zato je podrobneje raziskan pomen simbolne igre v otroštvu. Primerjan je tudi pogled obeh pedagogik na proces intelektualicije v vrtcu. alternativni vzgojni koncepti, didaktični materiali, domišljija, igra, intelektualizacija, Montessori pedagogika, simbolna igra, waldorfska pedagogika
Ključne besede: alternativni vzgojni koncepti, didaktični materiali, domišljija, igra, intelektualizacija, Montessori pedagogika, simbolna igra, waldorfska pedagogika
Objavljeno v DKUM: 20.09.2016; Ogledov: 3285; Prenosov: 757
.pdf Celotno besedilo (294,07 KB)

2.
UČENJE V VRTCU
Suzana Vombek, 2014, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je učenje v vrtcu, namen pa, da na podlagi teoretičnega dela skozi različna področja predstavimo pomen učenja v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu bomo predstavili vlogo in pomen vrtca, vrtec nekoč in danes ter spregovorili o alternativnih oblikah vrtca, ki jih poznamo tudi pri nas. Dotaknili se bomo različnih teorij otrokovega razvoja, predstavili razvojne značilnosti predšolskih otrok in vpliv vrtca na otrokov razvoj. Nanizali bomo nekaj teorij učenja, ugotavljali vlogo aktivnega učenja in motivacijo za učenje. Poudarek bo na igri, teorijah in vrstah otroške igre ter vlogi odraslega v njej. V praktičnem delu bomo predstavili, na kakšen način v vrtcu uresničujemo cilje in načela kurikuluma. Namen raziskave bo predstaviti učenje otrok v vrtcu skozi igro in s pomočjo evalvacije ugotoviti napredek otrok na vseh področjih dela v vrtcu. V raziskavo bomo vključili skupino otrok prvega starostnega obdobja v vrtcu Braslovče.
Ključne besede: vrtec, otrok, učenje, otroška igra, kurikul, alternativni vzgojni koncepti, področja dejavnosti v vrtcu.
Objavljeno v DKUM: 14.05.2014; Ogledov: 4344; Prenosov: 741
.pdf Celotno besedilo (801,80 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici