1. |
2. |
3. |
4. |
5. Cereals and legumesMateja Tea Dereani, 2012, priročnik Opis: Cereals & legumes; Mateja's vegan cookbook Ključne besede: alternativna prehrana, veganstvo, vegetarijanske jedi, živila, priprava jedi, žita, žitarice, stročnice, elektronske knjige Objavljeno v DKUM: 30.12.2015; Ogledov: 1418; Prenosov: 44 Povezava na celotno besedilo |
6. PREHRANJEVALNE NAVADE IN ZNANJE O HRANI NA OSNOVNI ŠOLI IVANA SKVARČE ZAGORJE OB SAVIKatarina Jahn, 2014, diplomsko delo Opis: V pričujočem diplomskem delu z naslovom »Prehranjevalne navade in znanje o hrani na Osnovni šoli Ivana Skvarče Zagorje ob Savi« se zaokroženo dopolnjujeta teoretični in praktični del. V teoretičnem delu predstavljamo različne načine prehranjevanja in se posebej osredotočimo na alternativno prehrano. V empiričnem delu diplomske naloge pa predstavljamo raziskavo izpeljano med 154 učenci OŠ Ivana Skvarče v Zagorju ob Savi. V izsledkih raziskave ugotavljamo, da anketirani učenci dobro poznajo termine vegetarijanec, presnojedec in podobno; da skoraj vsi anketirani otroci jejo meso, vendar so mnenja, da je zelenjava bolj zdrava, zato jo tudi visok delež anketirancev uživa vsaj trikrat ali večkrat na teden; ter da veliko anketiranih učencev uživa nekatera zdrava živila, vendar še vseeno slabo poznajo mnoga druga, zelo zdrava in kakovostna živila. Ključne besede: zdrava prehrana, alternativna prehrana, vegetarijanska prehrana, osnovna šola Objavljeno v DKUM: 25.09.2014; Ogledov: 1661; Prenosov: 237 Celotno besedilo (2,02 MB) |
7. ALTERNATIVNI NAČINI PREHRANJEVANJA IN OTROCIMonika Vodišek, 2011, diplomsko delo Opis: »Ni je bolj iskrene ljubezni, kot je ljubezen do hrane.«
Bernard Shaw
Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu definiramo in opisujemo različne alternativne načine prehranjevanja, zdravo prehrano ter z njo v zvezi snovi, ki jih naše telo potrebuje za preživetje.
Namen empiričnega dela je bil preveriti poznavanje alternativnih načinov prehranjevanja pri osnovnošolcih (N = 150). Cilji izvedene raziskave so bili preveriti, kakšno znanje imajo osnovnošolci o alternativni prehrani, kako se prehranjujejo, kakšna je vloga staršev in šole pri oblikovanju prehranjevalnih navad, ter ugotoviti, ali obstajajo razlike glede na spol in razred šolanja anketiranih učencev. Rezultate smo pridobili z anketnim vprašalnikom, ki je vseboval 11 vprašanj zaprtega tipa.
Rezultati so pokazali, da obstajajo razlike v poznavanju in razumevanju izrazov vegetarijanec, vegan, presnojedec in biološka hrana. Izraza vegetarijanec in vegan bolj poznajo deklice in učenci petih razredov. Izraza presnojedec in biološka hrana pa bolj poznajo dečki in učenci četrtih razredov. Večina učencev je vsejedih, malo je takšnih, ki so vegetarijanci oziroma se prehranjujejo z biološko pridelano hrano, nihče pa ni vegan ali presnojedec. Zelo podobni so rezultati pri načinu prehranjevanja staršev anketiranih učencev. Večini anketiranih učencev se dobro načrtovana prehrana zdi primerna za njih, še več pa je takih, ki bi radi več izvedeli o alternativni prehrani. Velik odstotek anketiranih učencev znanja o alternativni prehrani ni dobilo v šoli, prav tako jih več meni, da v šoli nimajo možnosti vegetarijanskega menija. Ključne besede: KLJUČNE BESEDE
Alternativna prehrana, vegatarijanstvo, zdrava prehrana, osnovna šola, razredna stopnja. Objavljeno v DKUM: 09.03.2011; Ogledov: 3941; Prenosov: 647 Celotno besedilo (1,32 MB) |