| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj 3D resne igre za prepoznavanje kroničnih bolezni z algoritmom iskanja najkrajše poti
Filip Senekovič, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje razvoj 3D resne igre za prepoznavanje kroničnih bolezni. V igri ima igralec vlogo pacienta in raziskuje stanovanje ter prepoznava vzroke in simptome kroničnih bolezni. V diplomskem delu se osredotočamo na oblikovanje igralca in scene, interakcijo igralca s sceno ter navigacijo z uporabo algoritma iskanja najkrajše poti. Cilj je ponuditi interaktivno učenje o kroničnih boleznih in poudariti pomen pravočasnega prepoznavanja simptomov ter sprememb življenjskih navad. Rezultati testiranja kažejo, da je izdelana igra dostopna širšemu občinstvu, saj dobro deluje tudi na manj zmogljivih računalnikih. Poleg tega je algoritem iskanja najkrajše poti zmožen igralca v realnem času učinkovito voditi skozi sceno.
Ključne besede: kronične bolezni, resna igra, Unity, algoritem iskanja najkrajše poti
Objavljeno v DKUM: 04.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (5,71 MB)

2.
Implementacija metod iskanja najkrajše poti za optimizacijo povezovanja v socialnih omrežjih
Tadej Hertiš, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu predstavljamo problem iskanja najkrajše poti v socialnih omrežjih na podlagi pregleda, analize in implementacije metod iskanja najkrajše poti. Izdelan je bil sistematičen pregled literature kot podlaga za identificiranje najpogosteje uporabljenih metod iskanja najkrajše poti v analizi socialnih omrežij. Predstavljena je implementacija dveh poglavitnih metod iskanja najkrajše poti: Dijkstrov in Bellman-Fordov algoritem. Na podlagi implementacije sta bila izvedena eksperiment učinkovitosti delovanja algoritmov in primerjalna analiza. Na praktičnem primeru realnega socialnega omrežja je prikazana uporaba tradicionalnih metod iskanja najkrajše poti za izračun metrik v analizi socialnih omrežij. Ugotovljeno je bilo, da se Dijkstrov algoritem zaradi preprostejše implementacije izvaja hitreje kot Bellman-Fordov algoritem. Na velikih socialnih omrežjih se za hitrejše iskanje najkrajše poti uporabljajo hevristični pristopi in združevanje vozlišč v skupine. Prav tako Dijkstrov in Bellman-Fordov algoritem za iskanje najkrajše poti v socialnih omrežjih ne podpirata nekaterih vrst komunikacijskih povezav med uporabniki.
Ključne besede: problem iskanja najkrajše poti, Dijkstrov algoritem, Bellman-Fordov algoritem, socialno omrežje, analiza socialnih omrežij
Objavljeno v DKUM: 17.07.2018; Ogledov: 1457; Prenosov: 277
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici