| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Rast b2b segmenta poslovanja na internetu na primeru storitvenega podjetja
Matej Horvat, 2018, diplomsko delo

Opis: Danes so podjetja, ki ne rastejo dolgoročno, obsojena na propad ali životarjenje. Rast lahko podjetja dosegajo na različne načine in na različnih področjih njihovega poslovanja. Na primeru podjetja H.B.C. d.o.o. smo preučili zmožnost in pripravljenost podjetja na rast internetne prodaje pri B2B kupcih. Podjetje na spletu prodaja svoje izdelke, med drugim tudi svojim stalnim poslovnim partnerjem. Na le-teh želi podjetje graditi svojo nadaljnjo rast. Ocenjujejo namreč, da so stroški pridobitve novih strank in stroški, ki so potrebni za ohranitev že obstoječih strank, na tem segmentu najbolj smotrno porabljeni. V podjetju H.B.C. d.o.o. smo analizirali trenutno stanje in pripravljenost platforme za morebitno prihodnjo rast ter preučili strategije in taktike, ki jih podjetje trenutno uporablja za zagotavljanje te rasti. Ugotovljeno je bilo, da je podjetje na dobri poti, a kljub temu ima možnost za optimiziranje svojih akvizicijskih kanalov. Predlagali smo tudi nekaj specifičnih taktik, ki jih lahko podjetje nemudoma vpelje.
Ključne besede: rast, internetna prodaja, b2b prodaja, H.B.C. d.o.o., spletni marketing, SEO optimizacija, akvizicija novih strank
Objavljeno: 27.06.2019; Ogledov: 133; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (751,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici