| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 47
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
STROŠKOVNI VIDIK POSLOVANJA MIKROBIOLOŠKE SLUŽBE V PODJETJU ŽIVILSKE INDUSTRIJE
Martina Bajc, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Hitra gospodarska rast, odpiranje vrat tujim ponudnikom blaga in storitev, borba za svoj prostor na svetovnem trgu so dejavniki, ki silijo podjetja k razmišljanju, kako biti čim bolj konkurenčen tudi na račun izločevanja procesov, ki jih sama ne zmorejo opraviti najceneje. Ponudba zunanjih izvajalcev, ki so se najprej pojavljali na področju logistike, čiščenja prostorov, priprave toplih obrokov, se je hitro razširila tudi na bolj zahtevna področja informatike, opravljanje računovodskih storitev … Tako lahko danes najdemo zunanje izvajalce praktično že na vsakem področju. Da bi prišli do odgovora na vprašanje, kaj kupiti in kaj narediti sami, smo se v nalogi osredotočili na delovanje mikrobiološkega laboratorija. Skozi finančni vidik smo presojali, če je smotrno proces mikrobiološke kontrole opravljati v okviru podjetja samega, ali je bolje poiskati zunanjega izvajalca. Primerjali smo cene storitev za opravljene mikrobiološke analize s strani zunanjih ponudnikov s stroški, ki v podjetju nastajajo zaradi aktivnosti mikrobiološkega laboratorija. Dobljeni rezultati potrjujejo naša pričakovanja, da je trenutno najbolj ekonomična odločitev, da mikrobiološka kontrola kot podporni proces ostaja v okvirih podjetja samega. Prednost s stroškovnega vidika je nadgrajena še z visoko kvaliteto opravljenih analiz, kar laboratoriju odpira nove možnosti delovanja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE - Zunanje izvajane - Stroški - Mikrobiološka analiza - Akreditacija
Objavljeno: 02.06.2009; Ogledov: 1564; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

7.
ARHIVIRANJE IN POTRJEVANJE ELEKTRONSKIH DOKUMENTOV
Bojan Milić, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo opredelili pojem elektronskega arhiviranja in proces potrditve e-dokumentov. Predstavili smo sisteme za upravljanje dokumentov, njihovo arhitekturo, njihove prednosti in slabosti. Določili smo pravne podlage za elektronsko arhiviranje v Sloveniji in za lažje razumevanje izdelali shematski prikaz Zakona o varstvu dokumentiranega in arhivskega gradiva ter arhivih, ki skupaj z Uredbo o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva postavlja pravno ogrodje za zagotovitev infrastrukture, s pomočjo katere je mogoče podpirati hrambo vseh vrst gradiva. Izdelali smo primerjalno analizo petih naključno izbranih aktualnih ponudnikov štirih različnih dejavnosti, ki so registrirane pri Arhivu RS. Nato smo na podlagi celotnega raziskovanja izdelali specifikacijo zahtev programske opreme in implementirali lastni prototip sistema za upravljanje dokumentov, ki vsebuje koncept elektronskega arhiviranja in potrjevanja dokumentov.
Ključne besede: elektronsko arhiviranje, proces potrjevanja e-dokumentov, sistemi za upravljanje dokumentov, registracija, akreditacija, pravne podlage elektronskega arhiviranja v Sloveniji, ponudniki elektronskega arhiviranja v Sloveniji, prototip sistema za upravljanje dokumentov, specifikacija zahtev programske opreme
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 2230; Prenosov: 437
.pdf Celotno besedilo (6,92 MB)

8.
UVAJANJE REŠITVE ZA UPRAVLJANJE Z DOKUMENTI V POSLOVNE PROCESE S POUDARKOM NA STRATEGIJAH VARNE HRAMBE E-DOKUMENTOV
Evgen Uršič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacije se v današnjem tehnološko zelo naprednem času nenehno soočajo s potrebo po nadgrajevanju, izboljševanju ter optimiranju poslovnih procesov na vseh nivojih poslovanja. Ponavadi se izboljševanja lotevajo hkrati s prenovo in informatizacijo poslovnih procesov. Dokumenti v papirni obliki v podjetjih še vedno predstavljajo velik del internega poslovanja in interakcije s poslovnimi partnerji ter strankami. Hkrati s tem se kopičijo tudi stroški, neučinkovitost poslovanja, izguba dokumentov, upočasnjena je dostopnost in s tem manjša učinkovitost dela in kopičenje vedno večjega števila dokumentov. Za doseganje konkurenčne prednosti na trgu so podjetja prisiljena uvesti določene ukrepe, ki bi jim olajšali poslovanje in upravljanje z dokumenti. Sistemi za elektronsko obvladovanje dokumentov prinašajo odgovor na večino tegob, ki jih zaznavajo odgovorni v organizacijah na področju upravljanja dokumentov. Hitrost dostopa do informacij je v sodobnem poslovnem okolju ključni element strateško pomembnih odločitev. V ta namen morajo rešitve omogočiti preglednejše, hitrejše ter bolj ekonomično iskanje ter hranjenje dokumentov. Organizacije z uvedbo sodobnih sistemskih rešitev pridobijo bolj optimizirano in poenostavljeno delo z dokumenti. Razvrstitvena hramba, kontrola življenjskega cikla ter visoka varnost in zanesljivost so le del ključnih lastnosti dokumentnih sistemov. Vendar pa s seboj prinašajo tudi tveganja, zato je premišljena odločitev o uvedbi takšnega sistema še kako na mestu. Namen magistrske naloge je bil spoznati rešitve pri uvajanju sistemov za upravljanje z dokumenti v poslovne procese s poudarkom na strategijah varne hrambe e-dokumentov. Želeli smo ugotoviti ali je za večje podjetje učinkoviteje z vidika optimizacije poslovnih procesov uvesti lastni sistem varne hrambe digitalnih dokumentov, kot to ponuja zunanji izvajalec, ali je za večje podjetje na daljši rok stroškovno ugodnejša investicija v lastno infrastrukturo ter ponujanje storitve varne hrambe digitalnih dokumentov drugim poslovnim uporabnikom, ter ugotoviti kakšna je pravna podlaga na področju hranjenja in uničevanja papirnih dokumentov ter verodostojnosti elektronskih dokumentov na sodišču. Cilj magistrske naloge je bil na konkretnih primerih dokumentnih sistemov prikazati njihovo vlogo v poslovanju in v povezavi z informacijskimi sistemi. Na ta način smo povečali učinkovitost dokumentnih sistemov in prikazali celovito podporo poslovnim procesom. Skozi nalogo smo predstavili vlogo dokumentnih sistemov pri obvladovanju poslovnih procesov, njihove funkcionalnosti, na konkretnem primeru smo pogledali kako poteka uvajanje dokumentnega sistema, seznanili smo se z varnostjo, zakonsko ureditvijo in tehničnimi standardi. Predstavili smo koncept tako notranjega kot zunanjega izvajanja storitve upravljanja z dokumenti, argumentirali razloge za ali proti ter na konkretnih primerih iz prakse prikazali primerjalno analizo.
Ključne besede: Sistemi za upravljanje z dokumenti, optimizacija poslovnih procesov, zakonski predpisi, revizijska sled, akreditacija storitev, notranja pravila, zunanje in notranje izvajanje dejavnosti.
Objavljeno: 11.05.2011; Ogledov: 2022; Prenosov: 425
.pdf Celotno besedilo (7,00 MB)

9.
Kalibracija tračnih meril : SOP 23
Andrej Godina, Bojan Ačko, 2006, elaborat, predštudija, študija

Ključne besede: tehnološke meritve, kalibracija naprav, tračna merila, akreditacija postopkov
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1010; Prenosov: 34
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Kontrola dolžinskih meril po MID : SOP 27
Andrej Godina, Bojan Ačko, 2006, elaborat, predštudija, študija

Ključne besede: tehnološke meritve, kalibracija naprav, dolžinska merila, akreditacija postopkov
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1116; Prenosov: 18
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici