SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prodajni potencial trgovine Kidoo
Bojana Bašelj, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Zagotovitev uspešnosti trgovskega poslovanja je odvisna od več različnih faktorjev in dobro načrtovanih procesov delovanja, ki jih spremlja ta dejavnost. Glede na današnjo nasičenost trgovin z oblačili je za uspeh potreben čim bolj inovativen pristop pri prodaji kot tudi pri samem marketingu. V tej diplomski nalogi smo ugotavljali, kakšne vrste trgovin poznamo v današnjem času, ter jih podrobno opisali. Prav tako smo podobno grafično in opisno prikazali procese, ki spremljajo trgovinsko dejavnost, kot je na primer t. i. menjalni proces. Prav tako smo opisali tudi neposredno odvisne partnerje s trgovino na drobno. To so seveda veletrgovci oziroma imenovana trgovina na debelo, ki skrbi za posredništvo med proizvodnjo in maloprodajno trgovino. Koledarsko leto je v sektorju trgovine na drobno razdeljeno na več časovnih terminov, ki smo jih v diplomski nalogi opisali kot sezonsko delitev. Podrobno smo predstavili nabavno-prodajno organizacijo, vezano na te sezonske delitve. Za zagotovitev ustreznih prodajnih kapacitet, ki so vezane na določene terminske časovne okvirje in prihajajoče trženjske strategije, skrbi nabavna služba, zato je v nadaljevanju naloge opisan celotni nabavni proces, ki ga, deljenega na več faz, prikažemo tudi v obliki sheme. Eden od odvisnih dejavnikov nabave je časovni okvir, drugi pa predstavlja načrtovana trženjska strategija za določeno obdobje. Le to smo podrobneje opredelili v sami odvisnosti s časovnim okvirjem in podrobneje prikazali v shemi, ki prikazuje potrebno medsebojno usklajevanje. Na naslednjih straneh je opisana tudi delitev akcijskih kampanij, ki je uporabljena v podjetju in je predmet nadaljnje raziskave. V raziskavi je vključen določen časovni okvir, in sicer december in januar z vzporedno izpeljano trženjsko kampanjo, za katero se je podjetje odločilo. Cilj raziskovanja teh dveh časovnih obdobij je bilo ugotoviti učinkovitost trženjske strategije, vezane na izbrano časovno obdobje. Z analizo pridobljenih rezultatov je prikazana primerjava medsebojne uspešnosti teh dveh trženjskih strategij. Tako je v raziskavi ugotovljena tudi medsebojna primerjava potencialnih in dejanskih strank v primerjanih mesecih. Za potrebe nadaljnjih specifičnih in individualnih trženjskih strategij, ki jih podjetje pričakuje, je bilo ugotovljeno tudi, za katero starost in spol otroka kupci največ kupujejo. Na koncu je opredeljen natančen odgovor, vezan na rezultate raziskovanja glede na predpostavljene hipoteze. S tem je diplomska naloga pripeljana do zaključka, ki nakaže še možnosti za nadaljnja raziskovanja, predvsem na področju individualne in ciljno usmerjene trženjske strategije.
Ključne besede: Trgovina, marketinška strategija, trženje, akcijska kampanija, trženjska strategija
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 21; Prenosov: 2
.pdf Polno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici