| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV DEJAVNIKOV NA OBREMENITEV KLICNEGA CENTRA
Renata Kostadinovska, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Klicni centri so oddelki, ki nudijo pomoč in svetovanje strankam po telefonu. Pomembni so, ker na ta način podjetja pridobivajo koristne informacije o željah in potrebah strank, s pomočjo katerih ohranjajo svojo konkurenčnost. Diplomska naloga obravnava delo v klicnem centru mednarodnega trgovskega podjetja. Operaterji v obravnavanem klicnem centru menijo, da v času luninih men, predvsem na polno luno sprejmejo več klicev kot ostale dni in da so ti klici daljši kot sicer. V ta namen in tudi za optimalnejše planiranje operaterjev smo opravili analizo klicev v klicnem centru, kjer smo upoštevali lunine mene in prodajne akcije trgovskega podjetja. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem, teoretičnem delu naloge, je obravnavana opredelitev klicnih centrov in storitev, ki jih opravlja. V nadaljevanju je opisana informacijska tehnologija, ki podpira delo v klicnem centru. Večina sodobnih klicnih centrov uporablja sisteme za upravljanje odnosov s strankami (CRM), s katerimi poveča učinkovitost odnosov s strankami. V primeru je opisan CRM sistem, ki ga uporablja obravnavano trgovsko podjetje. V drugem delu je prikazana raziskava, ki je bila izvedena na podlagi statističnih podatkov, pridobljenih iz sistema BSI CRM, ki ga uporablja obravnavano podjetje. Analizirali smo vpliv prodajnih akcij na obremenitev klicnega centra in vpliv luninih men. Z analizo variance oziroma ANOVO in Post Hoc testi smo prišlo do ugotovitev, da lunine mene v letu 2013 niso vplivale na število klicev in trajanje klicev v obravnavanem klicnem centru. Ugotovili smo, da je na število klicev statistično značilen le vpliv ponedeljkove prodajne akcije na število klicev, hkraten vpliv ponedeljkove prodajne akcije in luninih men pa ni značilen. Glede na ugotovitve raziskave ni mogoče potrditi statistično značilnih razlik med različnimi dnevi v tednu, akcijami in luninimi menami. Pri načrtovanju delovnega časa operaterjev glede na rezultate raziskave torej ni smiselno upoštevati luninih men, podobno velja za dneve akcijskih ponudb.
Ključne besede: klicni center, optimizacija, lunine mene, prodajna akcija
Objavljeno: 28.01.2015; Ogledov: 907; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

2.
Zgodovinske okoliščine, v katerih je bil preprečen "miting resnice" v Ljubljani
Božo Repe, 2010, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: Jugoslavija, Slovenija, nacionalizmi, mitingi, milica, policija, akcija "Sever"
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 997; Prenosov: 49
URL Povezava na celotno besedilo

3.
4.
5.
Načrtovanje in vodenje akcije "Sever"
Drago Kupnik, Tomaž Čas, 2010, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: Jugoslavija, Slovenija, mitingi, milica, policija, akcija "Sever", načrtovanje, vodenje
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 1211; Prenosov: 81
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Vloga in dejavnosti Uprave za notranje zadeve Krško v akciji "Sever"
Miha Molan, 2010, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: Slovenija, UNZ Krško, mitingi, milica, policija, akcija "Sever"
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 854; Prenosov: 19
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Ne "mitingu resnice"
Borut Likar, 2010, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: Slovenija, UNZ Novo mesto, mitingi, milica, policija, akcija "Sever"
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 1021; Prenosov: 29
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Uvodnik
Andrej Sotlar, Tomaž Čas, 2010, predgovor, spremna beseda

Ključne besede: Slovenija, Jugoslavija, mitingi, milica, policija, akcija "Sever"
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 868; Prenosov: 20
URL Povezava na celotno besedilo

9.
Varnost in stiki z javnostjo - študija primera poročanja medijev o obeležitvi 20. obletnice akcije Sever : diplomsko delo univerzitetnega študija
Aljaša Sopotnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Akcija Sever je akcija, ki je preprečila miting resnice, katerega je Združenje za vrnitev Srbov in Črnogorcev na Kosovo Božur napovedalo za 1.12.1989 v Ljubljani. V njej je sodelovalo 6.472 pripadnikov organov za notranje zadeve. Načrtovanje in priprave sodelujočih v akciji so privedle do odpovedi mitinga resnice. V primeru, da bi miting resnice potekal, bi lahko prišlo do izgredov, destabilizacije Slovenije in proces osamosvojitve verjetno ne bi potekal tako, kot je. Namen diplomskega dela je bil z analizo vsebine člankov ugotoviti, kako so mediji poročali o 20. obletnici akcije Sever v določenem obdobju. Cilj je bil predstaviti obeležitev 20. obletnice akcije Sever, v okviru katere so potekali različni dogodki. Z uporabo metode analize vsebine strokovnih člankov je bila predstavljena akcija Sever ter njen pomen za nadaljnji proces osamosvajanja Slovenije. Predstavljena so mnenja, pogledi na obeležitev obletnice in poročanje medijev o akciji Sever treh članov organizacijskega odbora za obeležitev 20. obletnice akcije sever, s katerimi so bili opravljeni usmerjeni intervjuji. Z opravljeno raziskavo smo potrdili postavljeno domnevo, da so mediji pozitivno poročali o akciji Sever. V svojih objavah so namenili običajno pozornost obeležitvi 20. obletnice akcije in prireditvam, ki so v ta namen potekale. Po podeljenem odlikovanju trem vodilnim v akciji Sever se je število objav povečalo. Vzrok za to je množično poročanje o odzivu posameznikov, političnih strank in drugih združenj na podeljeno državno odlikovanje Tomažu Ertlu. V teh člankih je bila sama akcija pozitivno predstavljena, njihova vsebina pa je bila negativna, saj so bile v njih kot razlog za nasprotovanje podeljenemu odlikovanju Tomažu Ertlu navedene negativne trditve o delovanju oziroma ravnanju nekdanjega republiškega sekretarja za notranje zadeve.
Ključne besede: policija, akcija Sever, obletnice, mediji, poročanje, diplomske naloge
Objavljeno: 24.04.2013; Ogledov: 691; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

10.
Akcija očistimo Slovenijo v enem dnevu
Davorin Simon, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali je možno organizacijo in izvedbo vseslovenske čistilne akcije izboljšati z logističnega, organizacijskega in finančnega vidika ter predstaviti predloge in rešitve, ki bi lahko koristili pri pripravah na podobne akcije v prihodnosti. V diplomski nalogi smo predstavili akcijo “Očistimo Slovenijo v enem dnevu” ter opisali njene ključne elemente. Z anketo, ki smo jo opravili s komunalnimi podjetji, ki so sodelovala pri čistilni akciji, smo poiskali glavne težave, ki so nastale pri čistilni akciji, in podali predloge za njihovo odpravo.
Ključne besede: “Očistimo Slovenijo v enem dnevu”, čistilna akcija, divja odlagališča, komunalna podjetja
Objavljeno: 09.10.2012; Ogledov: 913; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici