| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezanost funkcionalnosti dihalnega sistema z aerobno vzdržljivostjo mlajših otrok
Tjaša Pivec, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela z naslovom Povezanost funkcionalnosti dihalnega sistema z aerobno vzdržljivostjo mlajših otrok je ugotoviti, kakšna je povezanost med meritvami dihalnega sistema in aerobno vzdržljivostjo otrok. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature opredelili celostni razvoj otroka, razvoj in delovanje srčno-žilnega in dihalnega sistema, vzdržljivost ter njen pomen za celostni in telesni razvoj ter zdravje. Opredelili smo tudi, kako merimo aerobno vzdržljivost in funkcionalnost dihalnega sistema. Podrobneje smo opisali test 20-metrskega stopnjevalnega teka in PEF-meter. V raziskavo je bilo vključenih 127 otrok, starih od 3 do 6 let. Podatke za analizo smo zbrali s pomočjo testa 20-metrskega stopnjevalnega teka in meritvami PEF-metra. Test 20-metrskega stopnjevanega teka je bil prilagojen meritvam za predšolske otroke. Z njim smo merili število pretečenih razdalj in aerobno moč. S pomočjo PEF-metra pa smo pri otrocih izmerili maksimalen pretok zraka pri ustih izražen v l/min. Podatke, ki smo jih pridobili v enem izmed mariborskih vrtcev, smo v empiričnem delu obdelali na podlagi deskriptivne statistike.
Ključne besede: aerobna vzdržljivost, dihalni sistem, mlajši otroci, srčno-žilni sistem, vzdržljivost
Objavljeno: 28.07.2020; Ogledov: 241; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (862,91 KB)

2.
Vpliv aerobne vadbe na vzdržljivost otrok
Katja Simončič, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vpliv aerobne vadbe na vzdržljivost otrok je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo pojasnili izhodišča o vplivu aerobne vadbe na vzdržljivost otrok. Skozi poglavja smo predstavili pojem vzdržljivosti, merjenje vzdržljivosti, vrste aerobne vadbe in načine za izboljšanje aerobne vzdržljivosti pri predšolskih otrocih. V empiričnem delu smo predstavili namen in cilje naše raziskave. Predstavili smo potek eksperimenta in dobljene rezultate oziroma ugotovitve, do katerih smo prišli na podlagi izvajanja osemnajstih vadbenih enot v časovnem obdobju dveh mesecev. Naš namen je bil ugotoviti vpliv aerobne vadbe na vzdržljivost otrok. Vpliv smo proučevali tako, da smo poleg eksperimentalne skupine v raziskavo vključili še kontrolno skupino, s katero programa redne aerobne vadbe nismo izvajali. V kvantitativni raziskavi so sodelovali otroci stari od 4 let in pol do 6 let iz vrtca Cerkvenjak (eksperimentalna skupina) in otroci vrtca Vitomarci (kontrolna skupina). Meritve smo opravili s testom 20-metrskega stopnjevalnega teka pred začetkom izvajanja in po končanem izvajanju programa aerobne vadbe; pri eksperimentalni skupini smo opravili še vmesno meritev. Zbrane podatke smo kvantitativno obdelali z računalniškim programom SPSS na nivoju deskriptivne statistike. Rezultate smo predstavili v preglednicah, iz katerih smo lahko razbrali, da aerobna vadba pozitivno vpliva na vzdržljivost otrok. Vzdržljivost se ob redni aerobni vadbi namreč povečuje, saj so otroci eksperimentalne skupine dosegli velik napredek od začetnega do končnega stanja izvajanja vadbe v nasprotju s kontrolno skupino, s katero nismo izvajali programa redne aerobne vadbe. Na podlagi naše raziskave smo ugotovili, da ima redna aerobna vadba dober vpliv na otroke, saj povečuje njihovo vzdržljivost.
Ključne besede: aerobna vadba, vpliv vadbe, vzdržljivost, aerobna vzdržljivost, predšolski otroci
Objavljeno: 25.09.2018; Ogledov: 983; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

3.
RAZVIJANJE AEROBNIH SPOSOBNOSTI V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Anja Leskovar, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Razvijanje aerobnih sposobnosti v predšolskem obdobju je teoretično. Namen diplomske naloge je raziskati razvoj aerobnih sposobnosti otrok in ugotoviti možnosti za razvijanje teh sposobnosti v predšolskem obdobju. Uporabljena je bila deskriptivna in komparativna metodo raziskovanja. Predstavljen je celostni, telesni in motorični razvoj otroka. Razložen je pomen celostnega razvoja ter kako vsakodnevna aerobna vadba v predšolskem obdobju vpliva na njegov razvoj. Posebna pozornost je namenjena funkcionalni sposobnosti, ki jo razvijamo z aerobno vadbo. Vsakodnevna aerobna vadba v predšolskem obdobju pozitivno vpliva na razvoj funkcionalnih sposobnosti. Predstavljena je vzdržljivost, kjer je ugotovljeno, da vsakodnevna aerobna vadba pozitivno vpliva tudi na zdravje otroka v sedanjem in kasnejšem življenju. Navedeni so energetski procesi, ki so potrebni za delovanje telesa. Hkrati so navedene možnosti za aerobno vadbo v vrtcu, s starši ter v športnih društvih.
Ključne besede: vzdržljivost, aerobne sposobnosti, aerobna vadba, energetski procesi, predšolsko obdobje
Objavljeno: 30.10.2012; Ogledov: 2307; Prenosov: 527
.pdf Celotno besedilo (456,21 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici