| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OSVEŠČENOST POTROŠNIKOV GLEDE VARNOSTNIH OZNAK NA EMBALAŽI IGRAČ: PRIMER DOBRE IGRAČE
Tanja Hrapot, 2012, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil predstaviti trg igrač, z njim povezane predpise Evropske Unije. Podrobneje smo opisali tudi največkrat upodobljene varnostne oznake na embalaži igrač, na koncu pa smo ugotavljali, kakšna je osveščenost potrošnikov o le-teh in kako jo dvigniti na višji nivo.
Ključne besede: Igrača, embalaža igrač, varnost igrač, Direktiva 2009/48/ES, predpisi Evropske Unije, varnostne oznake na embalaži igrač, zgodovina embaliranja igrač, odpoklicane igrače, Zveza potrošnikov Slovenije, znak CE, znak DOBRA IGRAČA, Komisija za oceno igrač, anketni vprašalnik, statistične metode.
Objavljeno: 01.11.2012; Ogledov: 1575; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

2.
UPORABA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STANKAMI V ZVEZI POTROŠNIKOV SLOVENIJE
Žan Jenko, 2014, diplomsko delo

Opis: Zveza potrošnikov Slovenije (v nadaljevanju ZPS) je ustanova s pomembno vlogo v življenju državljanov Slovenije oz. potrošnikov. Zato je nujno njeno brezhibno in učinkovito delovanje. Vendar ima tudi ta organizacija svoje omejitve pri izvajanju del. Gre namreč za veliko organizacijo – veliko z vidika števila zaposlenih, obsega dela, pokrivanja področja poslovanja ipd. V takšnih primerih je poslovanje zelo oteženo in kompleksno, zato je potrebno imeti dobro osnovo poslovanja. Posebej pomembno je izpostaviti pravi odnos z odjemalci oz. potrošniki. Povečanje učinkovitosti delovanja ZPS-ja lahko pričakujemo z novim programom, ki temelji na Microsoftovem SharePointu. Ustreznost programa bo mogoče oceniti na podlagi predstavitve njegovih prednosti in nekaterih slabosti. Tako se bo problem oteženega poslovanja ZPS-ja razreševal prek uvedbe novega poslovnega programa. Program omogoča poslovanje, ki je v koraku s časom in primernejše za tovrstno organizacijo. Tako se poveča učinkovitost ZPS-ja in zadovoljstvo potrošnikov Slovenije.
Ključne besede: Zveza potrošnikov Slovenije, ZPS, problematika korespondence, management odnosov z odjemalci Microsoft Sharepointa, prednosti in slabosti programske rešitve ZPS-ja
Objavljeno: 29.10.2014; Ogledov: 798; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

3.
Zakon o potrošniških kreditih v sloveniji
Dejan Glazer, 2018, diplomsko delo

Opis: Zakon o potrošniških kreditih je veliko pripomogel k temu, da kreditojemalci bolj varno najamemo kredite. Z vsako novejšo različico zakona smo bolj varni in bolj ozaveščeni o različnih možnostih na trgu. Pred tem je potrošniške kredite le delno urejal Obligacijski zakonik, ki pa je puščal kreditodajalcem in kreditojemalcem preveliko manevrskega prostora in zato je prišlo do prevelikih okoriščanj iz obeh strani. Z letom 2000 smo v Republiki Sloveniji dobili prvi Zakon o potrošniških kreditih in ga z leti posodabljali . Tako smo leta 2010 dobili prvo novejšo različico leta 2017 pa že drugo različico zakona. Ključni cilj tega zakona je, da bi v naprej preprečili potrošniško izpostavljenost med tem, ko plačujemo kredit. Zagotovil pa bi tudi bolj visoko raven varovanja interesov potrošnikov. Zakone ne spreminjajo na določen čas ampak takrat, ko se po njih pojavi potreba. Namen diplomske naloge je, da v začetku predstavimo, kaj je kredit in kakšne vrste jih poznamo ter predstavit kreditiranje fizičnih oseb. V diplomskem delu bomo predstavili tudi varstvo potrošnikov, zato smo tudi na hitro opisali kaj sploh je kredit in kakšne vrste jih poznamo, da bomo v samem nadaljevanju tudi videli o čem sploh odločajo ti zakoni ki jih opisujemo. Veliko so k varstvo potrošnikov pripomogli tudi Zveza potrošnikov Slovenije, ki je vedno na strani potrošnikov in skrbi za njegovo blaginjo v tem okolju že od leta 1990 ko je ta organizacija nastala.
Ključne besede: Zakon o potrošniških kreditih, Obligacijski zakonik, Zveza potrošnikov Slovenije, kredit, kreditodajalec, kreditojemalec, Slovenija.
Objavljeno: 04.03.2019; Ogledov: 248; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (936,06 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici