| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza CRM rešitev med Zoho crm in HubSpot CRM
Žiga Majerič, 2021, diplomsko delo

Opis: CRM rešitve so v današnjem času in tudi v prihodnosti ključnega pomena za številna podjetja, da vzpostavijo kakovostne odnose s svojimi strankami, ki so osnova za obojestransko koristno in dolgoročno poslovno sodelovanje. Ker je ponudnikov CRM rešitev več in ker se rešitve med seboj razlikujejo, je pomembno, da podjetje izbere primerno CRM rešitev. V diplomskem projektu smo predstavili in primerjali dve oblačni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM, ki v Sloveniji še nista tako uveljavljeni. Najprej smo predstavili, kaj CRM rešitve sploh so, njihov razvoj in vrste, potem smo predstavili njihove značilnosti in funkcionalnosti, nato pa pojasnili razlike med brezplačnimi in plačljivimi CRM rešitvam; predstavili smo še trenutne trende, ki jim morajo CRM rešitve slediti in našteli trenutne vodilne ponudnike CRM rešitev na svetu. V drugem delu diplomskega projekta smo predstavili dve rešitvi CRM, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM. Za vsako izmed rešitev smo na kratko opisali posamezno podjetje oziroma ponudnika CRM rešitve, predstavili postopek uvedbe, opisali izgled začetne strani, našteli funkcionalnosti posamezne različice, predstavili možnosti podpore uporabnikom in možnosti integracije z drugimi programi. Na koncu smo omenjeni rešitvi primerjali po različnih kriterijih, in sicer po ceni, uvedbi, možnostih integracij, prilagodljivosti, funkcionalnostih, sledenju trendom in podpori uporabnikom. Na spletnih platformah, kjer ocenjujejo rešitve, smo poiskali tudi ocene dejanskih uporabnikov obeh rešitev in jih primerjali.
Ključne besede: CRM, oblačne rešitve, HubSpot CRM, Zoho CRM
Objavljeno v DKUM: 10.06.2021; Ogledov: 1580; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (963,98 KB)

2.
Primerjalna analiza CRM rešitev v oblaku
Valerija Zemljič, 2015, magistrsko delo

Opis: Nekoč se podjetja niso pretirano obremenjevala z željami in potrebami strank. To jim ni bilo potrebno, saj so zaradi šibke konkurence svoje izdelke in storitve z lahkoto prodala. Danes je situacija povsem drugačna. Podjetja se borijo za obstoj na trgu in na vsakem koraku iščejo možnosti za doseganje konkurenčne prednosti. V vedno večji meri se podjetja danes zavedajo, da jim največjo konkurenčno prednost predstavljajo stranke. Le-te so zmeraj bolj zahtevne, z razvojem interneta pa so postale tudi zelo dobro informirane o celotni ponudbi na trgu. Tudi prehajanje strank med ponudniki je danes precej enostavnejše, kot je bilo nekoč. Vse to je podjetja pripeljalo do spoznanja, da morajo v želji po uspehu več pozornosti posvetiti svojim strankam. Učinkovito orodje za doseganje tega cilja je koncept upravljanja odnosov s strankami, ki ga označujemo s kratico CRM. CRM pomaga podjetjem graditi kakovostne in dolgoročne odnose s strankami ter jim tudi pomaga pri pridobivanju novih strank. Večina podjetij koncept CRM podpre z informacijskim sistemom, ki ga imenujemo CRM rešitev. S CRM rešitvijo je upravljanje odnosov s strankami precej bolj pregledno, enostavnejše in časovno učinkovitejše. Trend računalništva v oblaku postaja v poslovnem svetu vse bolj priljubljen. Za podjetja je v današnjih časih pomembno, da imajo informacije na razpolago vedno in povsod, ko jih potrebujejo. Zato se v vse večji meri odločajo za uporabo storitev računalništva v oblaku. Trendu računalništva v oblaku sledijo tudi CRM rešitve, saj vse več ponudnikov CRM rešitev le-te ponuja tudi v oblaku. S CRM rešitvijo v oblaku lahko podjetje do podatkov o strankah dostopa kjerkoli in kadarkoli, kar mu lahko prinese številne prednosti. V magistrskem delu tako obravnavamo področje CRM rešitev v oblaku. V prvem sklopu smo opredelili pojem CRM, njegove značilnosti, prednosti in slabosti. Opisali smo tudi postopek uvedbe CRM rešitve v podjetje in navedli kritične dejavnike uspeha uvedbe. V drugem sklopu smo se posvetili računalništvu v oblaku. Opredelili smo sam pojem, predstavili različne modele računalništva v oblaku, prednosti in slabosti ter obravnavali tudi področje varnosti. V nadaljevanju smo analizirali izbrane CRM rešitve v oblaku in na koncu naredili še primerjalno analizo le-teh.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, CRM, stranke, računalništvo v oblaku, CRM rešitve v oblaku, Microsoft Dynamics CRM, Intrix, Salesforce, Zoho
Objavljeno v DKUM: 12.11.2015; Ogledov: 1741; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

3.
PISARNA V OBLAKU
Mateja Teran, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava področje računalništva v oblaku in znotraj tega pisarno v oblaku. Sodobna podjetja vedno večji del poslovanja opravijo na spletu. Ponudbo oglašujejo prek spletnih strani, s slikovnimi pasicami ter uporabljajo spletno bančništvo in druge spletne storitve. Še vedno pa uporabljajo fizične pisarne z računalniki na mizah ter s kupljenimi paketi programske opreme in strežniki v sosednjem prostoru, klub temu da bi lahko marsikaj opravili enostavneje in ceneje. Po kratkem uvodu smo opisali razvoj računalništva od ARPANET do oblakov. Predstavili smo teoretične osnove računalništva in pisarne v oblaku ter predstavili del ponudbe pisarn v oblakih v Sloveniji in svetu. Vzpostavili smo spletno pisarno za potrebe organizacije Turistično društvo Kokrica.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, pisarna v oblaku, storitev na zahtevo, Zoho Docs, Famundo Calendar, Google Apps
Objavljeno v DKUM: 28.11.2011; Ogledov: 3058; Prenosov: 359
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

4.
IZBOLJŠANJE DELOVANJA V VIRTUALNI ORGANIZACIJI
Sanja Frigelj, 2011, diplomsko delo

Opis: Na prehodu v 21. stoletje so tako kakor velika, tudi mala podjetja začela resno razmišljati, kako bi izrabila prednosti novih rešitev informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij, ki jih prinaša razvoj internetne ekonomije, in jih vgradila v svoje poslovanje. Dejstvo je; če ne bodo posodobila procesa poslovanja z zahtevami digitalne ekonomije, jim ne bo uspelo integrirati poslovanja z velikimi organizacijami, ki svoje poslovanje gradijo na strategiji sodelovanja in povezovanja prek globalnega virtualnega omrežja. To pomeni, da se tudi podjetniki ne morejo več izogibati vgradnji novih tehnologij in rešitev elektronskega poslovanja, kot so internet, intranet in ekstranet, sistemi za načrtovanje virov, menedžerski informacijski sistemi, elektronska izmenjava podatkov, informacijski sistemi poročanja, sistemi za podporo odločanju, sistemi za upravljanje odnosov s kupci in dobavitelji in podobno. Žal se danes mnogi podjetniki oziroma menedžerji pri vodenju podjetja še vedno oklepajo hierarhičnega, birokratskega pristopa, ki je prevladoval prejšnja desetletja. Izzivi v današnjem okolju, kot so globalna konkurenčnost, skrb za etiko, skokovit napredek v informacijski in telekomunikacijski tehnologiji, znanje in informacije kot najpomembnejši kapital, naraščajoče zahteve zaposlenih po ustvarjalnem delu ter priložnostih za osebnostni in poklicni razvoj, zahtevajo povsem drugačne odzive rastočih podjetij. Učeča se družba v dobi internetne ekonomije vnaša v proces poslovanja nove razsežnosti virtualnega upravljanja, ki temelji na globalnem omrežju in sodobnih rešitvah informacijske in telekomunikacijske tehnologije. Elektronska pošta in druge oblike omrežnih povezav omogočajo menedžerjem širok kontrolni razpon in vodenje članov tako imenovanih globalnih virtualnih timov ne glede na njihovo lokacijo. Tako lahko menedžerji oblikujejo prožne delovne skupine, ki sestavljajo ustrezno kombinacijo znanj in sposobnosti za rešitev neke naloge. Informacija se lahko hitro posreduje članom virtualnega tima, kar omogoča neodvisen proces virtualnega dela. Virtualna organizacija temelji na virtualnem vodenju, katerega uspešnost je odvisna od oblikovanja virtualnega tima in uspešnosti njegovega vodenja. Globalni virtualni timi omogočajo hitro usklajevanje članov ne glede na geografsko lokacijo, rezultati njihovega oblikovanja pa se kažejo v zmanjševanju časovnih ciklov, znižanju transportnih stroškov in znatnem zmanjšanju potrebe po ohranjanju nepotrebne delovne sile znotraj organizacijskih enot. Globalni virtualni tim je sestavljen iz sodelavcev, ki so geografsko in organizacijsko povezani prek telekomunikacij in informacijske tehnologije z namenom doseči nalogo organizacije. Komunikacija, ustrezna organizacijska kultura, tehnologija, projektni management in proces vodenja so kritični dejavniki uspeha učinkovitih globalnih virtualnih timov. Z diplomskim delom želim predstaviti koncept delovanja virtualne organizacije in opredeliti vlogo komunikacije v njej, ter navajam možno rešitev za izboljšanje delovanja le-te. Z izboljšanjem komuniciranja med člani virtualnega tima in izborom ustrezne tehnologije lahko pomembno vplivamo na učinkovitost in uspešnost virtualne organizacije.
Ključne besede: virtualna organizacija, virtualni tim, komunikacija v virtualni organizaciji, programska oprema Zoho.
Objavljeno v DKUM: 06.05.2011; Ogledov: 2291; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (456,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici