| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV NEKATERIH MARKETINŠKIH INFORMACIJ NA OBLIKOVANJE CENE AVTOMOBILSKEGA KASKO ZAVAROVANJA
Peter Mrđen, 2011, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu magistrskega dela najprej primerjamo različne vidike opredeljevanja storitev, vrste storitev ter njihove poglavitne značilnosti, po katerih se bistveno ločijo od fizičnih izdelkov. Nadalje obravnavamo področje zavarovalnih storitev, kjer predstavljamo zgodovino, poglavitne značilnosti in vrste zavarovalnih storitev ter njihov pomen. Zaradi specifičnih značilnosti storitev, kot so neotipljivost, neobstojnost, in heterogenost, je potrebno obravnavati oblikovanje cen storitev ločeno od oblikovanja cen fizičnih izdelkov, kar podrobneje opisujemo v našem magistrskem delu. Nadalje opisujemo probleme oblikovanja cen storitev, dejavnike, ki vplivajo na oblikovanje cen storitev, cilje, metode, taktike ter proces oblikovanja cen storitev. Podrobneje predstavimo tudi oblikovanje cen zavarovalnih storitev, strukturo zavarovalne premije ter določanje višine premije. V empiričnem delu podrobneje predstavimo raziskovalni problem, namen in cilje raziskave. Temu sledi raziskava vpliva nekaterih marketinških informacij na zavarovalno tehnični rezultat (v nadaljevanju ZTR) in posledično na ceno avtomobilskega kasko zavarovanja. Raziskava je pokazala, da na višino ZTR statistično pomembno vplivata naslednji dve marketinški informaciji: cena avtomobila in moč motorja avtomobila, medtem ko znamka in tip vozila, tip zavarovanca in kraj zavarovanja statistično pomembno ne vplivajo na ZTR. Ker smo imeli opravka tako s kategoričnimi kot z numeričnimi podatki, smo pri raziskavi uporabili dve metodi, in sicer: hi-kvadrat test za analizo kategoričnih podatkov ter bivariatno regresijsko analizo za merjenje vpliva numeričnih tipov spremenljivk. Glede na rezultate raziskave ugotavljamo, da obstaja v povezavi z ZTR negativna korelacija med obema neodvisnima spremenljivkama. Nadalje ugotavljamo, da je vrednost ZTR v negativni korelaciji s ceno zavarovanja. Široko področje oblikovanja cen storitev in v povezavi s tem tudi oblikovanje cen zavarovalniških storitev puščata široke možnosti nadaljnjega raziskovanja. in sicer predvsem na področju vpliva ostalih marketinških informacij na oblikovanje cen v zavarovalništvu, kot so: - cenovni cilji organizacije v povezavi z oblikovanjem prodajnih cen, - tržne strukture in oblikovanje cen zavarovalnih storitev, - organizacijske značilnosti in oblikovanje cen zavarovanja.
Ključne besede: značilnosti storitev, vrste storitev, opredelitev storitev, zavarovalništvo, značilnosti zavarovalnih storitev, vrste zavarovanja, oblikovanje prodajnih cen storitev, marketinške informacije, oblikovanje cen v zavarovalništvu, zavarovalna premija.
Objavljeno: 26.10.2011; Ogledov: 2019; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
ANALIZA MARKETINŠKEGA SPLETA PAKETNIH STORITEV POŠTE SLOVENIJE D.O.O.
Primož Jurančič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar obravnava marketinški splet storitev (7P). V seminarju so zajete oz. prikazane najpomembnejše teoretične osnove obravnavane tematike in na primeru organizacije prikazan, ter glede na kakovost analiziran oz. raziskovan njihov marketinški splet storitev. V teoretičnem delu seminarja je v celoti predstavljen marketinški splet storitev (7P), saj so v ločenih poglavjih prikazane vse sestavine marketinškega spleta (7P): izdelek, cena, prostor, promocija oz. marketinško komuniciranje, ljudje, procesi in fizični dokazi. Marketinški splet 7P je samo del celotnega procesa (spleta ciljnih aktivnosti) marketinga, zato je v seminarju predstavljen koncept marketinga (pomen in pregled razvoja opredelitve marketinga) s svojimi najpomembnejšimi aktivnostmi med katere sodijo strateška analiza, strateška diagnoza in strateško načrtovanje marketinga pod katero spada tudi marketinški splet. Ker se splet (7P) in tema seminarja nanašata na storitve, je v teoretičnem delu prav tako ustrezno predstavljena opredelitev storitev (management storitev) in njihovih osnovnih značilnosti (generične in izvedene). Marketinški splet storitev (7P) in vse njegove sestavine so v empiričnem delu seminarja predstavljene na primeru Pošte Slovenije in njenega marketinškega spleta paketnih storitev. V zaključku empiričnega dela seminarja so prikazani oz. predstavljeni rezultati anketne raziskave o zadovoljstvu odjemalcev s paketnimi storitvami Pošte Slovenije in rezultati določenih raziskav same organizacije. Na podlagi omenjenih raziskav in literature Pošte Slovenije, ter lastnih izkušenj v organizaciji pa je v sklepu dodana tudi analiza s predlogi o možnih izboljšavah določenih sestavin marketinškega spleta paketnih storitev Pošte Slovenije.
Ključne besede: Koncept marketinga, Marketinški splet, Sestavine izdelka, Storitve, Značilnosti storitev, Paketne storitve Pošte Slovenije, Proces izvajanja poštnih storitev.
Objavljeno: 23.11.2011; Ogledov: 4209; Prenosov: 662
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

3.
Analiza kakovosti storitev v dveh izbranih hotelih
Barbara Mlasko, 2017, diplomsko delo

Opis: V okviru diplomskega dela smo se ukvarjali s kakovostjo storitev in analizo elementov kakovosti storitev v dveh izbranih hotelih. Med pisanjem smo ugotavljali, kaj obsega pojem storitve, kaj je zanje značilno, kaj pojmujemo z besedno zvezo kakovost storitev in katere modele imamo za ocenjevanje kakovosti storitev na voljo. Na kratko smo opredelili pojem zadovoljstvo, ki sovpada s kakovostjo storitev. V praktičnem delu smo s pomočjo grafikonov in tabel predstavili rezultate anketiranja o kakovosti storitev v hotelih, ki je bilo izvedeno med domačimi in mednarodnimi gosti obeh hotelov. V sklepnem delu smo zapisali ugotovitve in predloge, ki bi lahko pripomogli k večjemu zadovoljstvu mednarodnih gostov hotelov.
Ključne besede: storitev, kakovost storitev, značilnosti storitev, modeli za ocenjevanje kakovosti storitev, zadovoljstvo
Objavljeno: 13.11.2017; Ogledov: 192; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1005,52 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici