| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZAZNANO TVEGANJE OB SPLETNEM NAKUPOVANJU
Kaja Mihurko, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Zaradi številnih prednosti, ki jih splet nudi, se število spletnih trgovin iz dneva v dan nenehno veča. Poznavanje vedenja kupcev pomaga izvajalcem marketinga pri prodobivanju in zaržanju kupcev. Zelo pomembno je tudi to, da se izvajalci marketinga zavedajo vloge, ki jo ima zaznavanje tveganje ob spletnem nakupovanju. V prvem teoretičnem delu je opisan pomen in prednosti spletnega poslovanja ter spletnega nakupovanja. Drugi del govori o vedenju kupcev na spletu, zadnji del pa o tveganju, ki ga ti zaznavajo.V diplomskem delu je bila izvedena tudi raziskava zaznanega tveganja pri slovenskih kupcih.
Ključne besede: vedenje kupcev, zaznano tveganje, spletno nakupovanje
Objavljeno: 07.12.2011; Ogledov: 1669; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

2.
ZAZNANO TVEGANJE PRI ODLOČANJU O NAKUPU IZDELKA
Maja Gjerkeš, 2014, diplomsko delo

Opis: Določeno stopnjo tveganja doživi prav vsak posameznik, ko se določa o nakupu izdelkov ali storitev. Ali je ta stopnja nizka ali visoka, pa je odvisno od vrste dejavnikov, ki vplivajo na naše nakupne odločitve. Dejavniki, ki vplivajo na vedenje odjemalcev so psihološkega in socialnega izvora. Torej na posameznike kot odjemalce na eni strani vpliva vrsta dejavnikov kot so zaznavanje, učenje in spomin, motivacija, stališča, osebnost, odnos do stvari in storitev ter na drugi strani okolje in kultura, skupine in družbeni mediji, gospodinjstva in organizacije.
Ključne besede: Zaznano tveganje, vedenje odjemalcev, nakupno odločanje, nakupni proces, zaznavanje, odjemalec.
Objavljeno: 05.12.2014; Ogledov: 643; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (781,59 KB)

3.
ANALIZA STALIŠČ IN ZAZNANEGA TVEGANJA UPORABNIKOV GRADBENEGA MATERIALA ZA GRADNJO INDIVIDUALNIH HIŠ
Urška Vouri, 2016, magistrsko delo

Opis: Človek za svoje bivanje porabi vedno več energije. Razlog za povečano porabo energije v našem domu je predvsem povečano bivalno udobje, ki ga želi sodoben človek. To se kaže v večji stanovanjski površini na uporabnika, večjem ogrevanju stavbe pozimi ter njenem hlajenju poleti. Potreba po hlajenju ter posledično povečana poraba energije pa izhaja iz večjih steklenih površin na sodobnih stavbah. Glede na globalno povečano porabo energije, ne samo pri stavbah, pa je učinkovita raba energije postala pomemben dejavnik pri odločanju o načinu gradnje individualnih hiš. Raziskovalna naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V nalogi smo tako v teoretičnem delu opredelili trajnostni vidik gradnje, opredelili vedenje uporabnikov iz vidika njihove motivacije, vpliv njihove osebnosti na proces odločanja ter kako z njimi komuniciramo. Strnili smo teoretična spoznanja glede merjenja stališč uporabnikov in njihovega pomena ter opredelili zaznana tveganja uporabnikov iz vidika koncepta zaznanega tveganja, vrste zaznanega tveganja ter zmanjšanje zaznanega tveganja. V zadnjem poglavju teoretičnega dela naloge smo opredelili osnove oblikovanja marketinške strategije v podjetju.
Ključne besede: stališče, zaznano tveganje, gradbeni material
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 354; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (856,74 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici