| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSTOPEK USTANOVITVE RADIJSKEGA PROGRAMA IN SPREMEMBA NJEGOVEGA IMENA
Matjaž Hafner, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavam postopek ustanovitve radijskega programa in postopek spremembe njegovih podatkov. Ker sta predmet in bistvo naloge postopkovne narave, podrobno poznavanje radijske dejavnosti kot take na tem mestu morda niti ni nujno, a na začetku bralca vseeno seznanim z osnovnimi pojmi, ki jih je dobro razumeti, da lahko diplomski nalogi sledi. Nadaljujem s postopki, ki so potrebni za ustanovitev radijske postaje oziroma za izvajanje radijske dejavnosti. Prvi izmed njih je postopek za vpis medija v razvid. V tem delu sem izpostavil problematiko obveznosti sklenitve pogodb s kolektivnimi organizacijami za varstvo avtorske in sorodnih pravic ter jurisdikcijo naših sodišč. Postopek se nadaljuje s pridobitvijo dovoljenja za izvajanje radijske dejavnosti in odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc, pri čemer je posebnost ta, da se za opravo javnega razpisa ne uporabljajo določbe Zakona o splošnem upravnem postopku temveč pravila Zakona o elektronskih komunikacijah. Medij vpiše v razvid ministrstvo, pristojno za kulturo, dovoljenje in odločbo pa izda Agencija za pošto in elektronske komunikacije. Opis postopkov je precej formalen, v glavnem sem povzel določbe Zakona o medijih in Zakona o elektronskih komunikacijah ter ostalih predmetnih aktov, te določbe pa podkrepil z odločitvami sodišč ter mnenji nekaterih avtorjev. Ker pogosto prihaja do situacij, ko se podatki o že obstoječem mediju spremenijo, sem opisal postopek spremembe podatkov medija. Konkretno sem se odločil za postopek, ko se spremeni ime medija, in ga tudi ponazoril s praktičnimi primeri. Opozoril sem na sporne situacije, do katerih lahko ob spremembi pride, in glede tega podal tudi svoje mnenje. Pri pisanju diplomske naloge sem uporabil že znana dejstva, ki se nanašajo na to temo, ter uporabil mnenja in razlage drugih avtorjev. Uporabil sem različne vire (normativne pravne akte, poročila, dopise), literaturo (knjige, članke), spletne povezave ter sodno prakso. V besedilo sem na mestih, kjer se mi je zdelo smiselno, vstavil slike dokumentov, ki bodo bralcu omogočali lažje razumevanje in boljšo predstavo prebranega. Namen diplomskega dela je seznaniti bralca s področjem, ki vsaj med pravniki ni posebej razširjeno. Na fakultetah se ga večinoma ne obravnava, tudi kasneje pa je pravnikom velikokrat tuj, saj na prvi pogled morda res ni najbolj zanimivo. Ko pa se zavemo, kako povezani smo z njim (radiem), je vse drugo kot to. Zavedam se, da je to delo zgolj košček v mozaiku, a nekje je potrebno začeti. In kje drugje bi bilo primerneje kot na samem začetku?
Ključne besede: Radijska dejavnost, medij, vpis v razvid, dovoljenje, odločba, Agencija za pošto in elektronske komunikacije, kolektivne organizacije, Zakon o medijih, Zakon o elektronskih komunikacijah, Zakon o splošnem upravnem postopku.
Objavljeno: 25.05.2012; Ogledov: 1626; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

2.
VZPOSTAVITEV LOKALNE TELEVIZIJE BK TV
Gregor Verdovšek, 2013, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega dela je ustanovitev ter delovanje lokalne televizije BK TV v Selnici ob Dravi. Predstavljeni so potrebni koraki za pričetek delovanja oziroma pričetek oddajanja na novo ustanovljene lokalne televizije. Opisana je tudi dokumentacija, ki je za to potrebna ter informacije o tem, kam vse je potrebno dokumentacijo oddati. Podana je splošna podoba televizije, njena pokritost ter njeno delovanje. Navedena je tudi oprema, ki je potrebna za normalno delovanje lokalne televizije BK TV.
Ključne besede: televizija, zakon o medijih, MPEG, množični medij, programska zasnova, BK TV, informativni program, televizijska oprema, televizijski program
Objavljeno: 24.05.2013; Ogledov: 5087; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

3.
OTROCI V OGLAŠEVANJU
Tina Potisk, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema obravnavo otrokov v oglaševalskem svetu. Sem spada, kot začetek obravnave, opis medijev preko katerih se oglašuje in vloga otrok v teh medijih. V njej so navedeni podatki, koliko časa so otroci izpostavljeni medijem in njihovo razumevanje le teh. Prav tako je predstavljena manipulacija z otroki. Kaj omejuje oglaševalce pri oblikovanju oglasov za otroke, je navedeno v drugem delu diplomske naloge. Gre za pravne zakone. Na koncu diplomske naloge pa so še predstavljeni neetični oglasi ,v katerih nastopajo otroci in kratka analiza le teh.
Ključne besede: oglaševanje, mediji, televizija, oglasi, otroci, manipulacija, zakonodaja, zakon o medijih, slovenski oglaševalski kodeks, neetični oglasi
Objavljeno: 30.10.2013; Ogledov: 1007; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (783,68 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici