| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE SISTEMA 20 KLJUČEV V PODJETJU ARGO D.O.O.
Blaž Klinar, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Uvajanje sistema 20 ključev v podjetje Argo d.o.o. je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in na praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili konkurenčni položaj slovenskih podjetij v primerjavi s centralnoevropskimi proizvodnimi podjetji in različne pristope, ki podjetjem omogočajo izboljševanje poslovanja in zagotavljanje kakovosti ter integracijo teh pristopov v sistemu 20 ključev. Nadalje smo predstavili sistem 20 ključev, in sicer smo vseh 20 ključev posebej opisali, prikazali povezave med ključi, 5 nivojski sistem točkovanja teh ključev, tehnike uvajanja in spremljanja sistema 20 ključev, itn.. Nato pa smo predstavili še motivacijo, kot pogoj za uspešno uvedbo sistema 20 ključev in prikazali različne načine motiviranja. V praktičnem delu smo najprej predstavili podjetje Argo d.o.o., njegove izdelke, poslovanje in cilje. Ker je glavno področje diplomskega dela uvedba sistema 20 ključev v podjetje Argo d.o.o., smo največjo pozornost namenili tej tematiki. V zvezi s tem smo prikazali uvajanje izbranih 4 ključev, in sicer so se uvajali: - ključ 1: Čiščenje in organiziranje - ključ 5: Hitre nastavitve - ključ 9: Vzdrževanje strojev in opreme - ključ 13: Odpravljanje vseh izgub Pri vsakem ključu smo prikazali, kakšno je bilo začetno stanje v podjetju pred uvajanjem le tega, kakšni so bili ukrepi za izboljšave in kakšni so bili končni učinki uvajanja. V sklepu smo združili temeljne ugotovitve in potrdili trditve oziroma hipoteze, ki smo jih podali na začetku diplomskega dela.
Ključne besede: Zahteve trga, konkurenca, pristopi za zagotavljanje kakovosti in izboljševanje poslovanja, sistem 20 ključev, motivacija.
Objavljeno: 04.03.2021; Ogledov: 185; Prenosov: 2
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Pomen reciklirane embalaže pri prodaji izdelkov Radenska, d.d.
Anja Pintarič, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava vlogo ter pomen in vpliv embalaže na več različnih vidikov: na okolje, na kupne navade potrošnika, na onesnaževanje okolja in podnebne razmere. Od odločitve potrošnika je odvisna količina odpadne embalaže in njen vpliv na onesnaževanje okolja, ki predstavlja danes velik problem in narekuje skrben premislek potrošnika pri izbiri ustrezne vrste embalaže. Diplomska naloga opredeljuje embalažo na več različnih načinov. Na začetku so opredeljeni splošni pojmi, vezani na pojem embalaža. V drugem, praktičnem delu pa se posvetimo obstoječemu stanju Radenske, d. d., kolikšna je nabava določene embalaže, kako poteka polnjenje plastenk in steklenic, ter kakšna je sama prodaja embalaže. Glede na te podatke je narejena kritična analiza in prenova obstoječega stanja. Glavni cilj diplomske naloge je bil raziskati, kakšen vpliv ima embalaža na samo odločitev potrošnika, predlagati racionalizacijo poslovanja v podjetju. Rezultati raziskave kažejo, da se ljudje v veliki meri odločajo za nakup izdelkov v plastenkah zaradi ugodne cene in praktičnosti. Rešitev problema bi bila v spodbudah povratne in nepovratne embalaže, tako da bi v Sloveniji uvedli takso na povratno in nepovratno embalažo, kot je to praksa v preostalih državah Evropske unije.
Ključne besede: nakup, okolje, plastična in steklena embalaža, zahteve trga
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 892; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (919,90 KB)

3.
Vključitev metode QFD v vrednostni management
Rok Kraševec, 2014, diplomsko delo

Opis: Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti.
Ključne besede: vrednostni management, razvoj funkcij kakovosti, hiša kakovosti, segmentacija trga, ciljne skupine, zahteve kupcev, metoda FAST
Objavljeno: 13.03.2014; Ogledov: 1603; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici