| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROCES RAZVOJA IN UVAJANJA NOVEGA IZDELKA GLEDE NA ZAHTEVE AVTOMOBILSKE INDUSTRIJE
Zlatko Fratar, 2009, diplomsko delo

Opis: Postati dobavitelj avtomobilski industriji pomeni upoštevanje pravil, zahtev ter izpolnjevanje standardov, ki veljajo na tem področju ali drugače, ni dovolj le narediti skladen proizvod, temveč je potrebno tudi razumevanje zahtev za pripravo vzorčne dokumentacije. V diplomski nalogi predstavljam dva modela vzorčenja, ki temeljita na osnovnih standardih in sicer:  nemški model: osnovne zahteve in smernice so podane v standardu VDA2: Sicherung der Qualität von Lieferungen; uporabo in izpolnjevanje zahtevajo predvsem nemški kupci  anglo - ameriški model: temelji na standardu PPAP (Production Part Approval Process) V prvem delu diplomskega dela podajam teoretična znanja in razlago zahtev obeh modelov vzorčenja, v drugem pa predstavim uvedbo in razvoj novega proizvoda (planiranje razvoja, priprava dokumentacije, vzorčenje, serijska proizvodnja) v proizvodni proces v podjetju Hygal d.o.o. Rezultat diplomskega dela je pridobitev odobritve kupca za proizvod Säte, začetek serijske proizvodnje in posledično uvrstitev na listo dobaviteljev kupcu v avtomobilski industriji, kar za podjetje predstavlja nova naročila, posledično pa rast in razvoj podjetja, zaposlovanje novih sodelavcev, kot tudi vlaganja v nove tehnologije.
Ključne besede: Zahteve kupca, proizvod, vzorčenje, stopnja vzorčenja, dokumentacija, rezultati, krovni list, rezultati preiskusov, FMEA, plan kontrole, PPAP, EMPB, odobritev prvih kosov, sposobnost stroja, sposobnost procesa, preventivne metode, diagram poteka
Objavljeno: 08.04.2009; Ogledov: 4231; Prenosov: 1298
.pdf Celotno besedilo (3,58 MB)

2.
MODEL OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V DIVIZIJSKO ORGANIZIRANEM PODJETJU
Peter Sterle, 2010, magistrsko delo

Opis: Pod pritiskom tržne konkurenčnosti se danes podjetja razhajajo na razpotju ali bodo vstopila v Evropo kot inovativna ali kot izkoriščena. Samo korenita sprememba v miselnosti zmore podjetja postaviti na konkurenčni vrh. Podjetja želijo pogosto izboljšati uspešnost vodenja procesov z reorganizacijo in vpeljavo novega informacijskega sistema, pozabljajo pa na prenovo ključnih inovativnih procesov. V magistrski nalogi predstavljamo nov prenovljen model kakovosti v raziskovanem podjetju, ki se od stare usmeritve iz funkcije nadziranja izdelave v proizvodnih obratih pomika v ospredje naprednega načrtovanja kakovosti procesov. To vodi k kakovostnemu izdelku ali storitvi, zadovoljstvu kupcev, zaposlenih, družbe, stalnemu izboljševanju, inovativnosti, kakovostnemu poslovanju in ne nazadnje tudi k dobrim poslovnim rezultatom. Prenovljen model kakovosti temelji na enotnem avtomobilskem standardu ISO/TS 16949, ki harmonizira različne zahteve avtomobilskih združenj. S pomočjo pristopa naprednega načrtovanja kakovosti izdelkov (APQP) smo prenovili procese trženja, razvoja izdelkov in razvoja tehnologij ter na ta način ustvarili temeljne pogoje za dvig učinkovitosti potenciala razvojnih timov. Skupaj z realizacijo še drugih podpirajočih strateških ciljev lahko postanemo razvojno in tehnološko inovativno naravnano podjetje, saj bomo le s tehnološko inovativnimi izdelki pod lastnimi blagovnimi znamkami konkurenčni na zahtevnem evropskem in svetovnem trgu. V zaključku je podana le kvalitativna ocena učinkov novega modela, saj je za resno kvantitativno analizo od vpeljave in pridobitve certifikata ISO/TS 16949 minilo manj kot šest mesecev.
Ključne besede: napredno načrtovanje kakovosti izdelka, odobritev proizvoda in procesa, kupčeve specifične zahteve, procesni pristop, vodenje, kultura podjetja, poslovna uspešnost, celovito obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, organizacijske spremembe
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1982; Prenosov: 337
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

3.
Proces načrtovanja tehnologije in stroškov izdelave novega izdelka v gumarski industriji
Uroš Vajnhandl, 2018, diplomsko delo

Opis: Za temo svojega diplomskega dela sem se odločil z namenom, da raziščem proces proizvodnje novega izdelka v gumarski industriji, saj je ta panoga precej nepoznana. Gumarski industriji ni prilagojen skoraj noben študijski program, zato si študenti težko predstavljajo, kako široko področje strojništva pokriva gumarstvo. V delu so obravnavane vse faze projekta, ki se odvijajo v podjetju Norka G.T. d.o.o, od naročila do serijske proizvodnje izdelka, da bi bila predstavljena čim zanimivejša plat razvoja procesa proizvodnje novega izdelka v gumarstvu. Predstavljeni so vsi stroški povezani s projektom ter rentabilna količina izdelkov. Zaradi vedno večjega vpliva na konkurenčnost, je prikazano, kako pomembno vlogo ima kakovost pri razvoju novega izdelka.
Ključne besede: Terminski načrt, zahteve kupca, proizvodnja, kakovost, stroški, kapacitete, orodje, vulkanizacija
Objavljeno: 19.09.2018; Ogledov: 214; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici