SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ PREDVAJALNIKA PRETOČNIH VIDEO VSEBIN ZA iPHONE OS
Miha Majcen, 2010, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je razviti aplikacijo za operacijski sistem iPhone OS, ki bo predvajala pretočne video vsebine. Najprej se bomo spoznali s samim operacijskim sistemom iPhone OS, nato bomo raziskali orodje iPhone SDK, kjer se bomo podrobneje osredotočili na razrede, ki jih bomo potrebovali pri implementaciji aplikacije. Na hitro bomo spoznali koristna orodja, ki ji potrebujemo za razvoj aplikacije. Pri praktičnem delu bomo najprej pregledali delovanje obstoječega sistema za pretočne video vsebine, spoznali formate video vsebin, ki jih predvajajo naprave z iPhone OS, ter prekodirali obstoječe video posnetke v ustrezen format. Diplomsko delo bomo zaključili z implementacijo aplikacije, ki bo dostopala do pretočnih video vsebin prek spletnih storitev in jih predvajala z vgrajenim video predvajalnikom.
Ključne besede: iPhone, pretočne video vsebine, prekodiranje video vsebin, iPhone SDK, Xcode, iPhone OS
Objavljeno: 07.07.2010; Ogledov: 1587; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

2.
RAZVOJ MOBILNE IGRE "POČI BALON" ZA OPERACIJSKI SISTEM iOS
Manja Tišler, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je spoznati in preučiti mobilni operacijski sistem iOS skozi razvoj preproste igre za iPhone, kjer je potrebno popokati čim več balonov. V uvodnem delu diplomskega dela je prikazana krajša zgodovina mobilnih operacijskih sistemov in začetki ene najbolj priljubljenih mobilnih platform iOS. Sledi predstavitev iOS operacijskega sistema in njegovih predstavnikov. Zatem je opisano OS in SDK okolje skozi mini projekt, v katerem je bila razvita igra »Poči balon« in predstavitev le-te, njena funkcionalnost, lastnosti ter težave, s katerimi smo se srečali. Diplomsko delo se zaključi s povzetjem glavnih značilnostih mini projekta in predstavitvijo naših idej.
Ključne besede: iOS, uporabniški vmesnik iOS, razvojno okolje Xcode
Objavljeno: 21.06.2012; Ogledov: 1923; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (14,80 MB)

3.
ZAJEMANJE PODATKOV GIBANJA NA NAPRAVAH iOS IN NJIHOVA UPORABA PRI RAZVOJU IGER
Damir Štuhec, 2012, diplomsko delo

Opis: Podatki gibanja prinašajo brezmejne možnosti v svet razvijanja mobilnih iger ter močno povečujejo faktor realnosti interakcije med uporabnikom in napravo oziroma aplikacijo. Diplomska naloga se osredotoča na raziskovanje zajemanja podatkov gibanja na napravah iOS ter njihovo uporabnost pri razvoju iger. Zanima nas, na kakšen način strojna oprema zajema podatke ter kakšne so možnosti in oblike uporabe zajetih podatkov pri razvoju aplikacij. Na koncu naloge raziskovanje podpremo s konkretnimi primeri oziroma prototipi 2D iger, ki nakazujejo zmožnosti in področja uporabe zajetih podatkov gibanja naprave.
Ključne besede: Podatki gibanja naprave, sistemsko programsko ogrodje Core Motion, mobilni operacijski sistem iOS, razvojno okolje Xcode, razvoj mobilnih iger.
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1016; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

4.
MOBILNA APLIKACIJA ZA PODPORO ZDRAVEMU PREHRANJEVANJU NA OPERACIJSKEM SISTEMU iOS
Gorazd Kunej, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo mobilno aplikacijo za operacijski sistem iOS, ki omogoča izračun in beleženje potrebnih makrohranil, uporabo in dodajanje receptov ter beleženje zaužite hrane. Aplikacijo smo razvili s pomočjo orodja Xcode na operacijskem sistemu OSX. Aplikacija ima preprost in pregleden uporabniški vmesnik ter sledi oblikovalskim smernicam operacijskega sistema iOS7. Testirali smo jo s pomočjo orodja iOS simulator, vgrajenega v orodje Xcode ter na mobilnih telefonih iPhone 4s, iPhone 5 in iPhone 5S devetih uporabnikov. Ugotovil smo, da nudi aplikacija ustrezno informacijsko podporo zdravemu prehranjevanju povprečnega uporabnika.
Ključne besede: mobilna aplikacija, števec kalorij, zdrava prehrana, spletni recepti, iOS, Xcode
Objavljeno: 19.11.2014; Ogledov: 671; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (8,58 MB)

5.
ANALIZA IN PRIMERJAVA MOBILNIH PLATFORM IZ VIDIKA RAZVIJALCA
Nejc Kokol, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se ukvarjamo s platformami Android, iOS in Windows Phone. Predstavili smo sam začetek pametnih telefonov in prelomnico, ki so jo povzročili na globalnem trgu. Predvsem pa smo se osredotočili na vodilne mobilne platforme Android, Windows Phone in iOS. Opisali smo njihovo zgodovino razvoja in strukturo. Izpostavili smo tudi njihove prednosti in slabosti, ki so še danes prisotne. Velik poudarek smo namenili vidiku razvijalca, kateremu so danes ponujene različne priložnosti za razvoj mobilnih aplikacij. Predstavili in opisali smo razvojna orodja Eclipse, Visual Studio in Xcode. Orodja spadajo med uradno podprta razvojna orodja za mobilne aplikacije, ki so na razpolago razvijalcem. Izpostavili smo razvojne pakete in razširitve, ki so nujno potrebne znotraj posameznih orodji. Na koncu diplomskega naloge pa smo direktno primerjali vse omenjene platforme in razvojna orodja ter s tem prikazali vidne razlike med njimi. Na koncu smo še dodali praktični primer gradnje identične mobilne aplikacij v razvojnih orodjih Eclipse in Visual Studio.
Ključne besede: Android, iOS, Windows Phone, mobilni operacijski sistem, mobilne platforme, Xcode, Eclipse, Visual Studio
Objavljeno: 10.12.2014; Ogledov: 939; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

6.
MOBILNA APLIKACIJA ZA UPRAVLJANJE OPOMNIKOV JEMANJA ZDRAVIL NA OPERACIJSKEM SISTEMU IOS
Renato Korez, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali problematiko pravilne uporabe zdravil ter izdelali aplikacijo, ki uporabniku omogoča ustvarjanje in upravljanje opomnikov za zdravila. Aplikacijo smo zasnovali na operacijskem sistemu iOS in njeno delovanje testirali na mobilnih napravah iPhone 4s, iPhone 5 in iPhone 5s. Zagotovili smo nabor več kot 16 000 zdravil, ki jih lahko s pomočjo spletne storitve in aplikacije dostavimo do končnega uporabnika. Preučili smo delovanje črtnih kod in implementirali poenostavljen vnos podatkov za zdravila in nastavitev opomnikov. S spremljanjem količine preostalih odmerkov za posamezna zdravila uporabnika sproti obveščamo o potrebi po dopolnitvi zalog. Na podlagi testiranj smo ugotovili, da aplikacija deluje v skladu z zastavljenimi cilji in uporabnika ob primernem času opozori, da je treba vzeti zdravilo.
Ključne besede: opomnik, pravilna uporaba zdravil, iOS, Objective-C, mobilna aplikacija, Xcode
Objavljeno: 21.11.2014; Ogledov: 762; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (6,74 MB)

7.
PRIMERJAVA PROGRAMSKIH JEZIKOV SWIFT IN OBJECTIVE-C NA PRIMERU APLIKACIJE HOKEJ DOGODKI
Matej Svržnjak, 2016, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je spoznati nova programska jezika Swift in Objective-C, ter ju primerjati pri razvijanju mobilne aplikacije za iOS. Izdelava bo v razvojnem okolju XCode, v katerem je omogočena uporaba obeh programskih jezikov. V uvodnem delu diplomskega dela je na kratko prikazana zgodovina operacijskega sistema iOS, platforma za distribucijo mobilnih aplikacij App Store, razvojno okolje Xcode ter programska jezika Swift in Objective-C. Sledi predstavitev izdelane aplikacije, funkcionalnosti, lastnosti, težave, s katerimi smo se srečevali in primerjava razlik v omenjenih programskih jezikih. Diplomsko delo se zaključi z ugotovitvami razlik med uporabljenima programskima jezikoma.
Ključne besede: iOS, Xcode, Swift, Objective-C, App Store
Objavljeno: 28.10.2016; Ogledov: 807; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (8,86 MB)

8.
Razvoj mobilne aplikacije opravilko za mobilno platformo ios
Rok Janež, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se lotil podpore problema hitrega in učinkovitega vodenja projektov znotraj večjih ali manjših organizacij in podjetij. Na podlagi že začrtanih smernic oziroma dobre prakse delovnih procesov v podjetjih sem izdelal aplikativno rešitev za ta problem. Izziva sem se lotil strukturirano po načelu več je manj. Tako sem poleg prve faze analize problema in želj trga izdelal tudi mobilno aplikacijo, ki uporabniku omogoča hitro, preprosto in učinkovito vodenje projektov in razdelitev opravil med zaposlene. Navdih za aplikacijo sem črpal iz vsakdanje prakse v podjetju, kjer sem zaposlen. Načrtovanje in razvoj sem izvedel z razvojnim orodjem xCode v programskem jeziku Swift. V nadaljevanju diplomskega dela sem podrobno opisal svoj koncept aplikativne rešitve problema in določene segmente mobilne aplikacije
Ključne besede: iOS, projekt, opravilo, xCode, Swift, mobilna aplikacija
Objavljeno: 09.02.2017; Ogledov: 1301; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

9.
Razvoj heterogenih mobilnih aplikacij v razvojnem okolju RAD Studio 10
Samo Mulej Bratec, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskemu delu smo raziskovali problem razvoja heterogenih aplikacij za pametne telefone. Obravnavali smo več različnih mobilnih naprav, ki uporabljajo različne operacijske sisteme. Za dosego večjega števila uporabnikov je potrebno podpreti čim več le-teh. Aplikacije se lahko razvijajo v domorodnih okoljih ali okoljih za navzkrižne platforme. Zanimalo nas je kvaliteta razvojnega okolja RAD Studio, če lahko nadomesti razvoj domorodnih aplikacij. Da bi to ugotovili, smo izdelali prototipno aplikacijo tako v domorodnih okoljih (Android Studio in Xcode) ter v RAD Studiu in jih na koncu primerjali med seboj. RAD Studio nudi manj udobja od domorodnih okolij.
Ključne besede: RAD Studio, Android Studio, Xcode, heterogene aplikacije, domorodne aplikacije
Objavljeno: 27.10.2017; Ogledov: 556; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (5,70 MB)

10.
Uporaba senzorja GPS na pametni uri Apple Watch
Nino Pintarić, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavimo razvojno okolje Xcode, ki nam omogoča razvoj aplikacij za pametne telefone iPhone, ter pametno uro Apple Watch. Nalogo začnemo z opisom razvojnega okolja Xcode in programskega jezika Swift ter predstavitvijo pametne ure Apple Watch. Predstavimo zasnovo, razvoj aplikacije, možnost uporabe GPS senzorja ter povezljivost pametnega telefona in pametne ure. Opišemo navodila, pravila in omejitve pri povezavi med pametnim telefonom ter pametno uro. Na podloga zbranih ugotovitev razvijemo aplikacijo, ki omogoča uporabo GPS senzorja ter na podlagi lokacije odpre ustrezno digitalno črtno kodo kartice. Na koncu predstavimo začetno verzijo aplikacije.
Ključne besede: Okolje Xcode, pametni telefon iPhone, pametna ura Apple Watch, mobilna aplikacija, aplikacija za pametno uro, GPS senzor, programski jezik Swift
Objavljeno: 23.08.2018; Ogledov: 265; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (5,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici