| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Optimizacija dostave poštnih pošiljk s pomočjo tehnologije NFC
Gregor Čretnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo preučili proces dostave poštnih pošiljk, ki za uspešno dostavo potrebujejo podpis naslovnika, ter preučili pomanjkljivosti zdajšnjega procesa. Ugotovili smo, da se ta lahko izboljša z vključitvijo tehnologije NFC preko nove mobilne aplikacije. Podrobno smo preučili tehnologijo NFC ter njene zahteve za uspešno delovanje. Glede na že vzpostavljen informacijski sistem Pošte Slovenije smo izbrali primerno obliko značk NFC ter programska orodja. Razvili smo mobilno aplikacijo za operacijski sistem Android, ki poštarjem omogoča takojšnje obveščanje naslovnikov o neuspeli vročitvi poštne pošiljke. Ugotovili smo, da nov način prinaša večje zadovoljstvo naslovnikov s storitvami, Pošti Slovenije pa hitrejše vročanje pošiljk.
Ključne besede: NFC, RFID, Xamarin, C#, dostava poštnih pošiljk
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 81; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
Razvoj interaktivne mobilne aplikacije za mentalni fitnes
Nik Prodanović, 2019, diplomsko delo

Opis: Mentalni fitnes je skupek vaj za trening kognitivnih sposobnosti, katerih namen je ohraniti ali izboljšati te sposobnosti, saj se s staranjem možganov zmanjšajo. Cilj diplomskega dela je bil izdelati interaktivno mobilno aplikacijo za mentalni fitnes, ki omogoča vaje za treniranje kognitivnih sposobnosti. V diplomskem delu so predstavljena nekatera priljubljena ogrodja za medplatformski razvoj aplikacij, analizirane obstoječe aplikacije za mentalni fitnes in predstavljena uporabljeno ogrodje in uporabljene knjižnice pri razvoju rešitve. Iz analize anketiranja in rezultatov vaj je bilo ugotovljeno, da bi uporabniki aplikacijo priporočili drugim, da je uporabniški vmesnik premalo originalen in da so uporabniki pri večini vaj izboljšali rezultate.
Ključne besede: mentalni fitnes, Xamarin, razvoj mobilne rešitve, kognitivne sposobnosti
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 345; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

3.
Razvoj aplikacije za davčne blagajne s pomočjo programske platforme Xamarin
Gašper Sevčnikar, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili proces davčnega potrjevanja računov in možnost hkratne vpeljave procesa na platformi Android in iOS. Sam proces smo razdelili na več korakov in jih posamično preučili. Na osnovi pridobljenega znanja smo s pomočjo platforme Xamarin izdelali prototip. Ugotovili smo, da proces davčnega potrjevanja računov zahteva uporabo vrsto različnih tehnik, katerih način zagotavljanja se kljub uporabi prenosljive rešitve, zaradi specifičnih lastnosti posameznih platform, razlikuje.
Ključne besede: davčno potrjevanje računov, blagajne, Xamarin, cross-platform, Android, iOS
Objavljeno: 27.10.2017; Ogledov: 1245; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (4,01 MB)

4.
Resne igre – aplikacija za prvo pomoč
Matjaž Vöröš, 2016, diplomsko delo

Opis: Resne igre nas spremljajo že okrog petdeset let. Njihov namen je podajanje znanja in ne le splošna zabava. Ker več kot polovica svetovnega prebivalstva, ki ima pametni telefon, uporablja operacijski sistem Android, smo se odločili za aplikacijo Android za prvo pomoč. Za razvoj smo uporabili tehnologijo Xamarin, ki temelji na programskem jeziku C#. Z našo aplikacijo lahko uporabnik obnovi znanje o nujni medicinski pomoči in je kar se da najbolje pripravljen na pomoč drugim ob nezgodah v vsakdanjem življenju.
Ključne besede: resne igre, Android, Xamarin, C#, prva pomoč, nujna medicinska pomoč, videoigre
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 1210; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

5.
ANDROID APLIKACIJA ZA SLEDENJE NAPRAVI IN SHRANJEVANJE POMEMBNIH LOKACIJ
Tadej Gruber, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali operacijski sistem Android, podatkovno bazo SQLite in ADO.NET knjižnico za upravljanje s podatkovnimi bazami ter razvojno okolje Xamarin Studio, ki uporablja platformo Xamarin.Android. Te tehnologije smo uporabili za razvoj aplikacije na platformi Android. Razvili smo mobilno aplikacijo, ki s pomočjo sistema GPS in internetnih lokacijskih storitev sledi napravi in avtomatsko shranjuje obiskane lokacije, katere so shranjene v podatkovni bazi vseh lokacij. Za konec smo še podali ideje za izboljšavo aplikacije, katere so se porodile ob testiranju aplikacije na pametnem mobilniku.
Ključne besede: Android, mobilna platforma Android, platforma Xamarin.Android, Xamarin Studio, Android aplikacija
Objavljeno: 18.07.2016; Ogledov: 1420; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (922,83 KB)

6.
Razvoj programske opreme v okolju Xamarin
Aleš Kos, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je bil predstavljen razvoj aplikacije v razvojnem okolju Xamarin. Ker Xamarin spada v skupino medplatformskih razvojnih okolij, je bil podrobneje raziskan pojem medplatformskega razvoja, s tem pa tudi naše področje, mobilna medplatformska razvojna okolja, kot so PhoneGap, Appcelerator Titanium, Libgdx in orodje J2Objc. Raziskano okolje Xamarin ponuja razne komponente in medplatformske zmožnosti, ki so bile opisane. Z razvojem Android aplikacije v Xamarinu je bilo okolje tudi praktično preizkušeno, kar je omogočilo možnost primerjave z razvojem Android aplikacije v domorodnem razvojnem okolju.
Ključne besede: Xamarin, medplatformski razvoj, Mono, aplikacija
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 980; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

7.
RAZVOJ HETEROGENIH MOBILNIH APLIKACIJ S POMOČJO ORODJA XAMARIN
Vid Sečki, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali problem izdelave aplikacije za mobilne naprave. V današnjem času je vedno večje število uporabnikov pametnih mobilnih naprav. Posamezniki in podjetja se odločajo za izdelavo aplikacij v vseh treh najbolj uporabljenih mobilnih operacijskih sistemih: iOS, Android in Windows Phone. Vsak pa ima svoj način razvoja domorodne aplikacije, tako da se med sabo ne povezujejo. Zato smo raziskali razvijalska orodja, ki omogočajo izdelavo heterogenih mobilnih aplikacij na čim bolj enostaven način. Izdelali smo domorodno in heterogeni aplikaciji, da smo jih lahko primerjali in našli razvijalsko okolje, ki rešuje problem treh vrst domorodnih mobilnih aplikacij.
Ključne besede: Xamarin, heterogene aplikacije, mobilno računalništvo, domorodne aplikacije
Objavljeno: 28.10.2015; Ogledov: 1037; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici