1. Izdelava večplatformne aplikacije za spremljanje pohodniških poti z ogrodjem .NET MAUI : diplomsko deloVid Kotnik, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo raziskovali razvoj večplatformne aplikacije za sledenje pohodniškim potem. Aplikacija je bila izdelana v ogrodju .NET MAUI, ki smo ga podrobni raziskali, izpostavili prednosti ter slabosti in primerjali s podobnimi rešitvami. Poglobili smo se tudi v področje večplatformnih aplikacij, podrobneje spoznali platformo .NET ter njene značilnosti. Rezultat naloge je bila večplatformna aplikacija s podporo za platformi Android in Windows, implementirana v ogrodju MAUI. Ob koncu smo ocenili ali je MAUI primeren za izdelavo produkcijske aplikacije, katere so morebitne pomanjkljivosti in prednosti ogrodja ter kaj bi lahko bile nadaljnje nadgradnje na naši aplikaciji. Ključne besede: MAUI, .NET, večplatformna aplikacija, XAML, MVVM Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 409; Prenosov: 41
Celotno besedilo (3,08 MB) |
2. RAZVOJ PROGRAMSKEGA ORODJA ZA DOKUMENTIRANJE VIDEOPOSNETKOV BOLNIKOV Z MOTNJAMI GIBANJAAdmir Alagić, 2016, magistrsko delo Opis: Ekstrapiramidna nevrologija je veja nevrologije, ki se ukvarja z motnjami gibanja. Bolniki so lahko prekomerno gibljivi, ti simptomi pa imajo določene značilnosti, na osnovi katerih jih uvrstimo v skupino, ki ima tremor, horeo, distonijo, mioklonus ali tike. Pri beleženju simptomov ekstrapiramidalne nevrologije nevrologi uporabljajo različne načine. Eden izmed najpogostejših načinov beleženja simptomov bolnikov je snemanje le-teh s pomočjo videokamere ali mobilnega telefona. Videoposnetki se potem shranjujejo na drugi medij, računalnik ali zunanje diske. Pri shranjevanju videoposnetkov je zelo zaželjena klasifikacija videoposnetkov glede na različne simptome bolnikov. Klasifikacija videoposnetkov omogoča lažje iskanje shranjenih videoposnetkov, saj je brez uporabe specializiranih računalniških orodij iskanje lahko zelo počasno in neučinkovito, posebej pri večjem številu videoposnetkov. Po pregledu trga smo ugotovili, da specialističnih programskih orodij, ki bi omogočala shranjevanje in iskanje videoposnetkov na osnovi simptomov bolnikov z motnjami gibanja, ni mogoče najti. Iz tega razloga smo v okviru pričujočega magistrskega dela v sodelovanju s strokovnjaki s področja nevrologije razvili programsko orodje, ki omogoča shranjevanje in iskanje videoposnetkov na osnovi simptomov bolnikov z motnjami gibanja. Glavne prednosti razvitega programskega orodja so razumljivost in preprosta uporaba. Za uporabo programskega orodja ni potrebna internetna povezava v primeru, če videoposnetke shranjujemo na lokalni strežnik. Programsko orodje omogoča predvajanje posnetih videoposnetkov in samodejno kopiranje videoposnetkov iz zunanjih medijev (video kamere, mobilnega telefona) na računalnik. Videoposnetke lahko shranjujemo s podatki o več kot 120 simptomov, ki se navezujejo na področje ekstrapiramidalne nevrologije. Shranjene videoposnetke lahko iščemo na osnovi simptomov in osnovnih podatkov o bolniku. V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili tehnologije, ki smo jih uporabili pri razvoju programskega orodja. Programsko orodje smo razvili na osnovi mnenj in potreb strokovnjakov s področja nevrologije, katere smo pridobili na osnovi prvega strukturiranega intervjuja. Po implementaciji programskega orodja je sledilo testiranje orodja s strani končnih uporabnikov, ki so nam svoje izkušnje z uporabo zaupali v drugem strukturiranem intervjuju. Ključne besede: Ekstrapiramidna nevrologija, motnje gibanja, visual studio 2015, C#, Microsoft SQL Server localDB, XAML, WPF, T-SQL Objavljeno v DKUM: 10.01.2017; Ogledov: 4466; Prenosov: 177
Celotno besedilo (1,04 MB) |
3. RAZVOJ UNIVERZALNIH OKENSKIH APLIKACIJ ZA RAZLIČNE NAPRAVEŽiga Grčar, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo preverili prenosljivost Universal Windows Platform aplikacij na različnih napravah. Naprav, kot so osebni računalniki, tablični računalniki, mobilni telefoni in mali računalniki, ki podpirajo operacijski sistem Windows 10 je vedno več, zato smo se odločili za razvoj Universal Windows Platform aplikacije, ki jo lahko zaženemo na različnih napravah. Predstavili smo integrirano razvojno okolje Microsoft Visual Studio, v katerem smo izdelali projekt, ki prikazuje razvoj univerzalne okenske aplikacije s programskim jezikom C# in XAML. Izbrali smo različne tipe naprav, z različnimi strojnimi specifikacijami, na katerih smo preverili delovanje izdelane aplikacije. Ključne besede: Windows 10, Universal Windows Platform, C#, XAML Objavljeno v DKUM: 23.09.2016; Ogledov: 1207; Prenosov: 97
Celotno besedilo (3,14 MB) |
4. Izgradnja programskih rešitev za trgovino WindowsTamara Čuček, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili izgradnjo programskih rešitev za trgovino Windows. Na trgu je vedno več mobilnih naprav, ki podpirajo platformo Windows in platformo Windows Phone. Iz tega razloga smo predstavili izgradnjo univerzalnih aplikacij Windows, ki uporabniku omogočajo vzporedni razvoj aplikacij za platformo Windows in platformo Windows Phone. Predstavili smo tudi integrirano razvojno okolje Visual Studio, s pomočjo katerega smo izdelali projekt, ki prikazuje izgradnjo univerzalne aplikacije Windows. Projekt smo izdelali s programskim jezikom C# in označevalnim jezikom XAML. Ključne besede: Windows 8.1, Windows Phone 8.1, C#, XAML, trgovina Windows Objavljeno v DKUM: 30.10.2015; Ogledov: 1031; Prenosov: 90
Celotno besedilo (3,00 MB) |
5. RAZVOJ APLIKACIJE PRVAPOMOČ ZA MOBILNO PLATFORMO WINDOWS PHONE 8Primož Glinšek, 2015, diplomsko delo Opis: Svetovni trg pametnih telefonov je danes v izjemnem porastu. Aplikacije, ki delujejo na pametnih telefonih, so za ljudi postale vsakdanji pripomoček. Prav tako se vse več podjetij in organizacij odloča za uporabo mobilnih aplikacij, ki so prilagojene njihovim potrebam in igrajo pomembno vlogo v strategiji današnjega poslovnega sveta. Posledično je ključnega pomena postal razvoj mobilnih aplikacij in platform.
V diplomskem delu smo se osredotočili na mobilno platformo Windows Phone 8, preučili njene lastnosti ter z vidikai razvijalca na praktičnem primeru prikazali razvoj Windows Phone 8 aplikacije, ki smo jo poimenovali "PrvaPomoč App". Ključne besede: Windows Phone 8, razvoj mobilnih aplikacij, prva pomoč, Windows Phone SDK 8.0, XAML, C# Objavljeno v DKUM: 22.05.2015; Ogledov: 1601; Prenosov: 98
Celotno besedilo (5,04 MB) |
6. PRIMERJAVA TEHNOLOGIJ ZA RAZVOJ MOBILNIH REŠITEVAndrej Bricman, 2014, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj mobilne spletne aplikacije z uporabo ASP.NET MVC 4 in nativne mobilne aplikacije z uporabo Windows Phone SDK 8.0. Na začetku predstavi arhitekturo MVC vzorca in pa novosti v ASP.NET MVC 4. Nato je opisan nabor HTML5 spletnih tehnologij. Na splošno je predstavljen operacijski sistem Windows Phone, zatem pa razvoj z Windows Phone SDK 8.0, kjer so predstavljene novosti nove verzije, proces vezave podatkov in vzorec MVVM. Naloga je zaokrožena z opisom implementacije obeh aplikacij, zatem pa primerja še pristopa, ki sta se uporabljala pri izgradnji aplikacij. Ključne besede: spletne aplikacije, mobilne aplikacije, ASP.NET, MVC 4, Windows Phone 8, HTML5, jQuery Mobile, Web API, XAML Objavljeno v DKUM: 15.07.2014; Ogledov: 1882; Prenosov: 180
Celotno besedilo (2,75 MB) |
7. IMPLEMENTACIJA UPORABNIŠKEGA VMESNIKA Z OZNAČEVALNIM JEZIKOM XAMLMateja Jerič, 2013, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo opisali zgodovino razvoja grafičnih uporabniških vmesnikov od njihovega začetka nastajanja do danes. Opisali smo tudi najpomembnejše namizne in spletne tehnologije, s katerimi lahko zgradimo uporabniški vmesnik.
Podrobneje smo predstavili označevalni jezik XAML, s katerim lahko izdelamo uporabniško prijazen in funkcijsko bogat vmesnik. V začetku četrtega poglavja smo opisali, kaj XAML sploh je in kje ga uporabljamo. Opisali smo tudi njegove gradnike, postavitvene plošče, vezavo podatkov, vire, stile, prožilce in predloge. Predstavili smo uporabnost XAML-a v 2D grafiki ter delo z animacijam. Na koncu poglavja pa smo na kratko predstavili še ostale funkcionalnosti, katerih ni bilo mogoče razdeliti v skupine. Opisali smo tudi nekatera orodja za implementacijo uporabniškega vmesnika.
V praktičnem delu diplomske naloge smo razvili uporabniški vmesnik za pregledovanje slik v jeziku XAML v ogrodju WPF. Ključne besede: XAML, WPF, UV, namizne aplikacije Objavljeno v DKUM: 19.09.2013; Ogledov: 3010; Prenosov: 125
Celotno besedilo (2,67 MB) |
8. VZPOREDNI RAZVOJ WINDOWS 8 IN WINDOWS 8 PHONE APLIKACIJArmin Plohl, 2013, diplomsko delo Opis: Dandanes so pametni mobilni telefoni in tablice že skoraj vseprisotni. S prihodom tablic in pametnih mobilnih naprav pa se je odprlo področje razvoja aplikacij za te naprave. Ker pa je pozicija na trgu pomembna, je zelo dobro, če smo konkurenčni pri obeh tipih naprav tako na tablicah kot tudi pametnih mobilnih telefonih.
V diplomski nalogi smo predstavili dve platformi za razvoj aplikacij, ki sta v visokem porastu. Ti dve platformi sta Windows 8 in Windows Phone 8. V diplomski nalogi smo obe platformi primerjali ter predstavili vzporedni razvoj aplikacij za obe platformi. Opisali in prikazali smo različne tehnike deljenja programske kode. Prav tako so opisane razlike med platformami in souporaba uporabniškega vmesnika. V sklopu diplomskega dela smo izdelali tudi projekt, ki prikazuje, kako uporabiti tehnike deljenja kode med obema platformama. Ključne besede: Windows Phone 8, Windows 8, XAML, vzporedni razvoj Objavljeno v DKUM: 12.09.2013; Ogledov: 1675; Prenosov: 123
Celotno besedilo (2,40 MB) |
9. UPORABA WPF IN SILVERLIGHT TEHNOLOGIJ ZA RAZVOJ UPORABNIŠKIH VMESNIKOV BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJAlbin Verčko, 2012, diplomsko delo Opis: WPF Združuje dobre prakse spletnih tehnologij, bogatih internetnih aplikacij ter tradicionalnih Windows tehnologij. Bistvo predstavlja skupek razredov, ki omogočajo gradnjo naprednih uporabniških vmesnikov.
Silverlight je okrnjena različica WPF tehnologije, .NET ogrodja, usmerjena v razvoj bogatih spletnih aplikacij. Omogoča neodvisnost od brskalnika, platforme in naprav ter vsesplošno bogato uporabniško izkušnjo.
Preučili smo prednosti ter slabosti obeh tehnologij pri gradnji obogatenih uporabniških vmesnikov, ter smotrnost uporabe pri razvijanju bodisi spletnih ali namiznih aplikacij. Ključne besede: Silverlight, WPF, XAML, MVVM, RIA Objavljeno v DKUM: 22.06.2012; Ogledov: 2292; Prenosov: 177
Celotno besedilo (2,77 MB) |
10. KINOSPOREDNIK – RAZVOJ APLIKACIJE IN INTEGRACIJA VSEBIN NA WINDOWS PHONE OPERACIJSKEM SISTEMUMarko Grbić, 2011, diplomsko delo/naloga Opis: Trg pametnih telefonov iz leta v leto narašča. Želeli smo spoznati postopek izdelave aplikacij in integracijo vsebin na pametnih mobilnih telefonih. Za to smo izbrali Windows Phone OS, za katerega smo izdelali aplikacijo KinoSporednik, ki prikazuje spored za kino centra Kolosej in Planet Tuš. Za izdelavo smo uporabili Silverlight ogrodje, LINQ to XML knjižnico in Model View ViewModel vzorec. Aplikacijo smo tudi objavili na uradnem Windows Phone Marketplace-u. Ključne besede: KinoSporedni, Windows Phone, ogrodje Silverlight, XAML, C#, LINQ to XML, vzorec MVVM Objavljeno v DKUM: 21.09.2011; Ogledov: 2126; Prenosov: 188
Celotno besedilo (1,59 MB) |