| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
UPORABA WORKFLOW FOUNDATION IN XAML ZA IMPLEMENTACIJO DELOVNIH TOKOV
Matej Korat, 2009, diplomsko delo

Opis: Sleherna uspešna organizacija lahko svoja opravila opiše z dobro definiranimi poslovnimi procesi. Da bi te poslovne procese tudi računalniško podprli, potrebujemo dobro ogrodje, ki omogoča posnemanje teh poslovnih procesov in implementacijo delovnih tokov, okrog katerih nato gradimo aplikacije in tako poenostavimo ali celo avtomatiziramo postopke v organizaciji. S tem problemom se ukvarja Microsoftova tehnologija imenovana Workflow Foundation, ki je del ogrodja .NET Framework 3.5. V nalogi smo predstavili tehnologijo, načine razvoja in implementacije delovnih tokov, njihovo uporabo in različne načine gostovanja.
Ključne besede: Workflow Foundation, XAML, delovni tok, .NET Framework, implementacija, gostovanje
Objavljeno: 24.04.2009; Ogledov: 2019; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

4.
RAČUNALNIŠKA GRAFIKA V TEHNOLOGIJI SILVERLIGHT
Uroš Pudgar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili tehnologijo Silverlight (verzija 3) ter njene poglavitne lastnosti. Obravnavali bomo opisni jezik XAML, ki zagotavlja izgradnjo bogatega uporabniškega vmesnika in hkrati predstavlja most med oblikovalskim delom in programsko logiko aplikacij, izdelanih v Silverlightu. Po osnovni predstavitvi tehnologije se bomo osredotočili na jedro diplomske naloge, tj. na računalniško grafiko v Silverlightu. Predstavilli bomo vektorsko in rastrsko (ali bitno) grafiko, obdelali grafične principe in elemente ter opisali, kako Silverlight izriše vsebino XAML-a na zaslon. Pri tem se bomo srečali z raznimi metodami, ki se skrivajo v ozadju tehnologije in se spopadajo z optimizacijskimi in problemi alias ter rešitvami med upodabljanjem scene. Obdelali bomo 2D transformacije in simuliranje izgleda 3D transformacij s pomočjo planarne projekcije. Opisali bomo vgrajene učinke senčenja pikslov, kot sta zameglitev in metanje sence, ter prikazali kako s pomočjo jezika HLSL izdelati in v Silverlight integrirati lasten učinek senčenja pikslov. Predstavili bomo časovno zasnovano animacijo v Silverlightu, ki omogoča objektom, da spreminjajo svoje lastnosti skozi čas, ter različne funkcije za umirjanje ali ustavljanje animacije na čimbolj realističen način.
Ključne besede: Silverlight, vektorska grafika, bitna grafika, rasterizacija, alias, antialias, XAML, grafični elementi, transformacije, senčenje pikslov, animacija, umirjanje animacije
Objavljeno: 01.09.2010; Ogledov: 1870; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

5.
KINOSPOREDNIK – RAZVOJ APLIKACIJE IN INTEGRACIJA VSEBIN NA WINDOWS PHONE OPERACIJSKEM SISTEMU
Marko Grbić, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Trg pametnih telefonov iz leta v leto narašča. Želeli smo spoznati postopek izdelave aplikacij in integracijo vsebin na pametnih mobilnih telefonih. Za to smo izbrali Windows Phone OS, za katerega smo izdelali aplikacijo KinoSporednik, ki prikazuje spored za kino centra Kolosej in Planet Tuš. Za izdelavo smo uporabili Silverlight ogrodje, LINQ to XML knjižnico in Model View ViewModel vzorec. Aplikacijo smo tudi objavili na uradnem Windows Phone Marketplace-u.
Ključne besede: KinoSporedni, Windows Phone, ogrodje Silverlight, XAML, C#, LINQ to XML, vzorec MVVM
Objavljeno: 21.09.2011; Ogledov: 1393; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

6.
UPORABA WPF IN SILVERLIGHT TEHNOLOGIJ ZA RAZVOJ UPORABNIŠKIH VMESNIKOV BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ
Albin Verčko, 2012, diplomsko delo

Opis: WPF Združuje dobre prakse spletnih tehnologij, bogatih internetnih aplikacij ter tradicionalnih Windows tehnologij. Bistvo predstavlja skupek razredov, ki omogočajo gradnjo naprednih uporabniških vmesnikov. Silverlight je okrnjena različica WPF tehnologije, .NET ogrodja, usmerjena v razvoj bogatih spletnih aplikacij. Omogoča neodvisnost od brskalnika, platforme in naprav ter vsesplošno bogato uporabniško izkušnjo. Preučili smo prednosti ter slabosti obeh tehnologij pri gradnji obogatenih uporabniških vmesnikov, ter smotrnost uporabe pri razvijanju bodisi spletnih ali namiznih aplikacij.
Ključne besede: Silverlight, WPF, XAML, MVVM, RIA
Objavljeno: 22.06.2012; Ogledov: 1637; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

7.
VZPOREDNI RAZVOJ WINDOWS 8 IN WINDOWS 8 PHONE APLIKACIJ
Armin Plohl, 2013, diplomsko delo

Opis: Dandanes so pametni mobilni telefoni in tablice že skoraj vseprisotni. S prihodom tablic in pametnih mobilnih naprav pa se je odprlo področje razvoja aplikacij za te naprave. Ker pa je pozicija na trgu pomembna, je zelo dobro, če smo konkurenčni pri obeh tipih naprav tako na tablicah kot tudi pametnih mobilnih telefonih. V diplomski nalogi smo predstavili dve platformi za razvoj aplikacij, ki sta v visokem porastu. Ti dve platformi sta Windows 8 in Windows Phone 8. V diplomski nalogi smo obe platformi primerjali ter predstavili vzporedni razvoj aplikacij za obe platformi. Opisali in prikazali smo različne tehnike deljenja programske kode. Prav tako so opisane razlike med platformami in souporaba uporabniškega vmesnika. V sklopu diplomskega dela smo izdelali tudi projekt, ki prikazuje, kako uporabiti tehnike deljenja kode med obema platformama.
Ključne besede: Windows Phone 8, Windows 8, XAML, vzporedni razvoj
Objavljeno: 12.09.2013; Ogledov: 1096; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

8.
IMPLEMENTACIJA UPORABNIŠKEGA VMESNIKA Z OZNAČEVALNIM JEZIKOM XAML
Mateja Jerič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo opisali zgodovino razvoja grafičnih uporabniških vmesnikov od njihovega začetka nastajanja do danes. Opisali smo tudi najpomembnejše namizne in spletne tehnologije, s katerimi lahko zgradimo uporabniški vmesnik. Podrobneje smo predstavili označevalni jezik XAML, s katerim lahko izdelamo uporabniško prijazen in funkcijsko bogat vmesnik. V začetku četrtega poglavja smo opisali, kaj XAML sploh je in kje ga uporabljamo. Opisali smo tudi njegove gradnike, postavitvene plošče, vezavo podatkov, vire, stile, prožilce in predloge. Predstavili smo uporabnost XAML-a v 2D grafiki ter delo z animacijam. Na koncu poglavja pa smo na kratko predstavili še ostale funkcionalnosti, katerih ni bilo mogoče razdeliti v skupine. Opisali smo tudi nekatera orodja za implementacijo uporabniškega vmesnika. V praktičnem delu diplomske naloge smo razvili uporabniški vmesnik za pregledovanje slik v jeziku XAML v ogrodju WPF.
Ključne besede: XAML, WPF, UV, namizne aplikacije
Objavljeno: 19.09.2013; Ogledov: 1262; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

9.
PRIMERJAVA TEHNOLOGIJ ZA RAZVOJ MOBILNIH REŠITEV
Andrej Bricman, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj mobilne spletne aplikacije z uporabo ASP.NET MVC 4 in nativne mobilne aplikacije z uporabo Windows Phone SDK 8.0. Na začetku predstavi arhitekturo MVC vzorca in pa novosti v ASP.NET MVC 4. Nato je opisan nabor HTML5 spletnih tehnologij. Na splošno je predstavljen operacijski sistem Windows Phone, zatem pa razvoj z Windows Phone SDK 8.0, kjer so predstavljene novosti nove verzije, proces vezave podatkov in vzorec MVVM. Naloga je zaokrožena z opisom implementacije obeh aplikacij, zatem pa primerja še pristopa, ki sta se uporabljala pri izgradnji aplikacij.
Ključne besede: spletne aplikacije, mobilne aplikacije, ASP.NET, MVC 4, Windows Phone 8, HTML5, jQuery Mobile, Web API, XAML
Objavljeno: 15.07.2014; Ogledov: 934; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

10.
RAZVOJ APLIKACIJE PRVAPOMOČ ZA MOBILNO PLATFORMO WINDOWS PHONE 8
Primož Glinšek, 2015, diplomsko delo

Opis: Svetovni trg pametnih telefonov je danes v izjemnem porastu. Aplikacije, ki delujejo na pametnih telefonih, so za ljudi postale vsakdanji pripomoček. Prav tako se vse več podjetij in organizacij odloča za uporabo mobilnih aplikacij, ki so prilagojene njihovim potrebam in igrajo pomembno vlogo v strategiji današnjega poslovnega sveta. Posledično je ključnega pomena postal razvoj mobilnih aplikacij in platform. V diplomskem delu smo se osredotočili na mobilno platformo Windows Phone 8, preučili njene lastnosti ter z vidikai razvijalca na praktičnem primeru prikazali razvoj Windows Phone 8 aplikacije, ki smo jo poimenovali "PrvaPomoč App".
Ključne besede: Windows Phone 8, razvoj mobilnih aplikacij, prva pomoč, Windows Phone SDK 8.0, XAML, C#
Objavljeno: 22.05.2015; Ogledov: 552; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (5,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici