1. Primerjava zaščite potrošnikov v Sloveniji z zaščito potrošnikov v državah srednje in vzhodne Evrope : diplomsko deloKarmen Jesenko, 2004, diplomsko delo Ključne besede: potrošnik, varstvo potrošnikov, Slovenija, srednja Evropa, vzhodna Evropa, mednarodne primerjave, Evropska unija, pravna ureditev, zakonodaja, vlada, država, uporabniki, varstvo pravic, zaščita Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1987; Prenosov: 146
Celotno besedilo (413,86 KB) |
2. Proces stabilizacije in kooperacije članic jugovzhodne Evrope : diplomsko deloHelena Klokočovnik, 2004, diplomsko delo Ključne besede: stabilizacija, mednarodna kooperacija, mednarodni sporazumi, regionalna ekonomika, vzhodna Evropa, Balkan, regionalni razvoj, politične razmere, gospodarstvo, krize, obnova, lokalna skupnost, mednarodno sodelovanje, institucionalizem, Evropska unija, ekonomska pomoč, programi, mednarodni ekonomski odnosi, mednarodno ekonomsko sodelovanje, integracijski procesi, družbeni razvoj, družbenopolitični odnosi Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1675; Prenosov: 104
Celotno besedilo (798,00 KB) |
3. Mednarodne migracije kvalificirane delovne sile in "brain drain" v Evropi : diplomsko deloMelita Kelenc, 2005, diplomsko delo Ključne besede: migracije, delovna sila, trg delovne sile, zaposlovanje, zgodovinski pregledi, teorija, praksa, Vzhod-Zahod, zahodna Evropa, vzhodna Evropa, tipologija, motiviranje, nova ekonomija, država, cilj, kadri, človeški potencial, primeri, case study, demografija, mednarodne primerjave, znanje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2375; Prenosov: 248
Celotno besedilo (258,05 KB) |
4. Strategija trženja Gorenja na ukrajinskem trgu : diplomsko deloLuka Erklavec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, trženje, marketing, mednarodni trg, gospodinjski aparati, vzhodna Evropa, bela tehnika, mednarodne primerjave, Ukrajina, mednarodno trženje, ponudba, poraba, uporabniki, marketing mix, marketinški splet, tuje investicije, tržno planiranje, izdelki, proizvodi, design, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, cene, politika cen, oblikovanje cene, proizvodnja, mednarodno podjetje, pospeševanje prodaje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1647; Prenosov: 196
Celotno besedilo (560,64 KB) |
5. Ocena političnih in komercialnih tveganj v Jugovzhodni Evropi : diplomsko deloSaša Jagodič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: komercialno poslovanje, poslovno okolje, tuje investicije, tveganje, ocenjevanje, vzhodna Evropa, Balkan, družbenopolitični odnosi, država, državni dolgovi, stabilizacija, mednarodna kooperacija, reševanje problemov, regionalna ekonomika, politične razmere, gospodarstvo, krize, obnova, mednarodno sodelovanje, mednarodni ekonomski odnosi, mednarodno ekonomsko sodelovanje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1784; Prenosov: 94
Celotno besedilo (496,88 KB) |
6. ERM II in ekonomska politika v tranzicijskih državah : diplomsko deloSebastijan Repina, 2006, diplomsko delo Ključne besede: monetarni sistemi, devizni tečaji, denarna teorija, država, vzhodna Evropa, tranzicija, maastrichtski sporazum, valuta, meritve, tveganje, makroekonomija, Slovenija, fiskalna politika, javne finance, spremembe, zamenjava, finančni instrumenti, finančna analiza, ekonomski modeli, denarni tokovi, usklajevanje, ekonomska politika Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1832; Prenosov: 135
Celotno besedilo (1,15 MB) |
7. Analiza borznih trgov in predvidevanje gibanja vrednostnih papirjev v vzhodni Evropi : diplomsko deloAleš Kavrečič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: delnice, delničarstvo, investicije, analiza, neposredne tuje investicije, vrednotenje, metode, finančno odločanje, predvidevanje, borzništvo, cikli, gospodarska gibanja, borze, indeksi, finančni trg, srednja Evropa, vzhodna Evropa, finančna analiza Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1739; Prenosov: 100
Celotno besedilo (605,75 KB) |
8. Komunikacijska podpora družbe Gorenje d.d. pri uvajanju gospodinjskih aparatov linije Gorenje Pininfarina na trg : diplomsko deloDrago Ribič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, trženje, marketing, komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, mednarodno trženje, podpora, novi proizvodi, življenjski cikel, mednarodni trg, gospodinjski aparati, Evropa, vzhodna Evropa, bela tehnika, mednarodne primerjave, Rusija, mednarodno trženje, ponudba, poraba, uporabniki, marketing mix, marketinški splet, tržno planiranje, izdelki, proizvodi, design, oblikovanje, pozicioniranje, proizvodnja, mednarodno podjetje, pospeševanje prodaje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1738; Prenosov: 257
Celotno besedilo (2,09 MB) |
9. Merjenje učinkovitosti bank v državah tranzicije s poudarkom na državah Srednje in Vzhodne Evrope ter v baltskih državah : diplomsko deloAnja Pehar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: banke, bančni sistemi, reforme, bančno poslovanje, regulacija, sanacija, privatizacija, učinkovitost, bančništvo, finančni kapital, uspešnost poslovanja, modeli, finančne ustanove, povezanost, država, tranzicija, Evropa, srednja Evropa, vzhodna Evropa, merila, ocenjevanje, Baltik, dobiček, poslovne banke, finančno poslovanje, stroški, meritve, primeri, case study, finančna funkcija, metode, organizacijske strukture, opcije, finančni instrumenti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1646; Prenosov: 104
Celotno besedilo (794,59 KB) |
10. |