1. |
2. Pametni zvonec : diplomsko deloUroš Žerak, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu se opisuje izdelavo pametnega zvonca, ki omogoča pogovor med mikroračunalnikom Raspberry Pi in aplikacijo za operacijski sistem android ter komunikacijo z videokamero. Komuniciralo se je preko tehnologije VoIP, ki omogoča prenos komunikacijskih podatkov preko internetnega omrežja. Zvonec vključuje videokamero, ploščico ReSpeaker, na kateri sta dva mikrofona, ter priključek JST 2.0, na katerega je povezan zvočnik. Vse te dele povezuje mikroračunalnik Raspberry Pi 3 Model B+. Pametni zvonec se je bilo testiralo na večih lokacijah, ki so imele različno moč signala brezžičnega omrežja. Ključne besede: raspberry Pi, internet stvari, VoIP, zvonec Objavljeno v DKUM: 11.11.2019; Ogledov: 1220; Prenosov: 118
Celotno besedilo (2,23 MB) |
3. PRENOVA TELEKOMUNIKACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJUPrimož Šuster, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Vloga komunikacije je imela vedno pomembno vlogo. Velikega pomena je tudi v organizacijah. Diplomsko delo smo razdelili na dva dela. V prvem delu smo se posvetili teoretičnemu delu. V tem sklopu smo si podrobneje ogledali stacionarno telefonijo, mobilno telefonijo, VOIP tehnologijo ter GSM storitve in njihove delovanje. V drugem delu pa smo preučili trenutno stanje v podjetju. Opisali smo trenutno stanje telefonije in njene strukture. S SWOT analizo smo pogledali stanje pred prenovo. S pomočjo večkriterijskega odločitvenega modela, narejena z orodjem DEXi, smo si pomagali pri odločitvi o izbiri novega telefonskega ponudnika. Podrobneje smo pregledali vsak kriterij posebej. Primerjali smo strukturo telekomunikacij ter stroškov pred prenovo in po njej. Ključne besede: - telekomunikacija
- IP telefonija
- VoIP
- protokoli
- odločanje Objavljeno v DKUM: 03.10.2016; Ogledov: 1909; Prenosov: 70
Celotno besedilo (1,26 MB) |
4. UPORABA STANDARDA TR-069 NA VoIP PRODUKTUBranko Zebec, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Namen diplomskega dela je prikazati programsko rešitev za podporo protokola TR-069 na VoIP (govor prek IP) produktu.
TR-069 protokol je namenjen upravljanju omrežne naprave z avtokonfiguracijskega strežnika.
Problem, zaradi katerega smo morali narediti programsko rešitev protokola TR-069 na VoIP produktu, je v kupčevi zahtevi po tej funkcionalnosti. S tem je bilo pogojeno obstoječe in nadaljnje sodelovanje z njim.
V diplomski nalogi smo prikazali razvojne postopke, s katerimi smo dosegli delujočo funkcionalnost TR-069 na VoIP napravi.
Razvojni postopki so bili zahtevni in so zahtevali veliko znanja in časa.
Programska rešitev omogoča posodobitev VoIP produkta, s katero zadovoljimo kupca in omogočimo prodajo VoIP naprav.
Ugotovili smo, da je zaradi TR-069 funkcionalnosti VoIP produkt postal bolj zanimiv tudi za druge kupce.
S podporo protokola TR-069 na VoIP produktu smo dosegli njegovo večjo konkurenčnost. Ključne besede: programska rešitev, omrežne naprave, protokol, strežnik, VoIP, SOAP Objavljeno v DKUM: 24.03.2016; Ogledov: 1297; Prenosov: 146
Celotno besedilo (2,03 MB) |
5. Impact of hybrid queing disciplines on the VoIP traffic delaySaša Klampfer, Jože Mohorko, Žarko Čučej, 2009, izvirni znanstveni članek Opis: Impact of hybrid queuing disciplines on the VoIP traffic delay Ključne besede: hibridne metode, načini uvrščanja, VoIP, zakasnitev, ožičeno omrežje, hybrid methods, queuing disciplines, VoIP, delay, wired network Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1310; Prenosov: 27
Povezava na celotno besedilo |
6. UVEDBA IP TELEFONIJE V POSLOVNI SISTEM PREMOGOVNIKA VELENJEJakov Dominković, 2014, diplomsko delo Opis: Tema diplomskega dela je uvedba IP telefonije v Poslovni sistem Premogovnika Velenje (v nadaljevanju PS PV) z namenom posodobitve telekomunikacijskih naprav, sistemov in omrežja. Za prenos govora preko podatkovnih omrežij bomo uporabili Internetni protokol (IP).
Telekomunikacijsko omrežje (v nadaljevanju TK omrežje) na področju PS PV je staro in zahtevno za vzdrževanje. To se odraža na vse večjih stroških, ki pri vzdrževanju nastajajo. Največjo težavo predstavljajo kabelske povezave ter zagotavljanje rezervnih delov za vzdrževanje telefonske centrale SI2000.
Kabelske povezave med telefonsko centralo in uporabnikom v večini primerov potekajo po zemlji ali električnih kinetah. Težave nastanejo pri močnem deževju, ko vlaga vdre v kabelski vod (izvedba s svinčenim plaščem in papirno izolacijo) in pri tem povzroča kratke stike na telefonskih linijah.
Telefonska centrala iCS SI2000 obratuje od leta 2001 na 95% svoje zmogljivosti. Materiali so iztrošeni in zanesljivost delovanja je vprašljiva. Rezervnih delov ni več moč dobiti in so glede na vrednost same centrale zelo dragi. Z uvedbo IP telefonije se bomo izognili starim kabelskim povezavam z vgradnjo nove iCS SI3000 telefonske centrale pa zagotovili sodobno TK omrežje.
Diplomsko delo vsebuje analizo stanja TK omrežja na področju Premogovnika Velenje, na osnovi katere so bile podane zahteve za izgradnjo sistema IP telefonije. Opisani so tudi gradniki sistema IP telefonije, ki bodo v uporabi na zunanjih objektih (jamski objekti niso vključeni). Osnova za izgradnjo sistema IP telefonije na področju PS PV je integrirani klicni strežnik SI3000 (v nadaljevanju telefonska centrala) slovenskega proizvajalca Iskratel. Predstavljen je tudi zgrajen sistem IP telefonije, ki dejansko obratuje na področju PS PV in podana je vsa problematika, ki nas je spremljala pri zagonu sistema. Ključne besede: TK sistemi, VoIP, TCP/IP protokol, SIP-T protokol, iCS SI3000, IP Objavljeno v DKUM: 26.02.2015; Ogledov: 2542; Prenosov: 211
Celotno besedilo (3,89 MB) |
7. KONFIGURIRANJE PREHODA VoIP MED TELEKOMUNIKACIJSKIM SISTEMOM ISDN IN OMREŽJEM IPStanislav Plohl, 2014, diplomsko delo Opis: Čeprav živimo v času, ko se vse telekomunikacijske storitve selijo na t.i. platforme IP, je v uporabi še vedno veliko telefonskih central, ki ne omogočajo neposredne priključitve na ponudnike telekomunikacijskih storitev IP. Kot rešitev se ponuja prehod VoIP, ki na eni strani nudi priključke javnega komutiranega omrežja, na drugi pa povezavo v omrežje IP. Glede na razmere na tržišču se lahko lastniki telefonskih central odločijo za več ponudnikov, prek katerih opravljajo svoje storitve. To pa je lahko v primeru telefonskih central ISDN vzrok težav, če vsi viri signala ISDN med seboj niso sinhronizirani. Posledice so lahko popačena faks sporočila, neuspešne transakcije POS, težave z javljanjem stanja alarmnega sistema in podobno.
V diplomski nalogi predstavimo prehod VoIP nemškega podjetja Teles in možne načine zagotavljanja sinhronizacije signalov ISDN. S pomočjo tega prehoda VoIP telefonsko centralo ISDN priključimo v omrežje IP. Ključne besede: telefonska centrala, ISDN, telefonija IP, VoIP, SIP Objavljeno v DKUM: 04.07.2014; Ogledov: 1792; Prenosov: 178
Celotno besedilo (6,77 MB) |
8. POVEZAVA TELEFONSKE CENTRALE ASTERISK S SISTEMOM ZA PRIKAZ KLICEVMiloš Kocbek, 2014, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi bomo opisali implementacijo telefonske centrale Asterisk v povezavi s sistemom za prikaz klicev. Po vsakem zaključenem klicu telefonska centrala shrani informacije o poteku klica. Te podatke bomo uporabili za informativne preglede in obračun klicev. Implementacija bo zraven postavitve telefonske centrale obsegala razvoj spletne aplikacije, razvoj modulov za posredovanje podatkov o klicih na strežnik ter razvoj skript, ki obdelajo podatke o klicih in jih pripravijo za prikaz preko spletnega vmesnika.
Osredotočili se bomo predvsem na težave pri združevanju več informacij, ki jih generira telefonska centrala v smiselno celoto, katero želi na koncu videti uporabnik preko spletnega vmesnika.
Izdelek diplomske naloge bo v pomoč uporabnikom telefonskih storitev, ki želijo popoln dostop do informacij o opravljenimi klici znotraj organizacije.
V zaključku diplomskega dela bomo navedli tudi konkurenčne produkte na trgu ter izpostavili prednosti oz. slabosti naše rešitve. Ključne besede: Asterisk, telekomunikacije, VoIP, telefonska centrala, spletna aplikacija Objavljeno v DKUM: 20.05.2014; Ogledov: 1957; Prenosov: 145
Povezava na celotno besedilo |
9. UPORABA TEHNOLOGIJE VOIP NA MOBILNIH NAPRAVAH SYMBIANTine Uršič, 2013, diplomsko delo Opis: V sklopu diplomskega dela smo razvili aplikacijo, katere cilj je nižanje stroškov klicev s pomočjo tehnologije VoIP. Ta za komunikacijo uporablja protokol IP in zaobide potrebo po navadnih in dražjih GSM klicih.
V času načrtovanja aplikacije je bilo okolje Symbian najbolj razširjena mobilna platforma za dovolj zmogljive, t.i. »pametne telefone«, ki lahko poganjajo VoIP aplikacije. Izbrali smo skupek knjižnic, poimenovanih Qt, ki omogočajo enostavno prenosljivost na druge platforme.
Podrobno je opisan postopek izbire orodij in razvoja aplikacije, ki vsebuje načrtovanje, gradnjo, namestitev in testiranje na mobilni napravi.
V zaključku so na realnih podatkih mobilnih operaterjev izračunani stroški VoIP klicev, ki so znatno nižji od navadne tehnologije GSM. Predstavljena so tudi izhodišča za optimizacijo in nadgradnjo obstoječe rešitve, ki bi omogočila v celoti izkoristiti potencial tehnologije VoIP. Ključne besede: programska oprema, prenos govora, Tehnologija VoIP Objavljeno v DKUM: 31.01.2013; Ogledov: 1320; Prenosov: 147
Celotno besedilo (9,98 MB) |
10. OUTBOUND IVR - SAMODEJNI KLICNI SISTEMGregor Novak, 2012, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo spoznali vzpostavitev in razvoj samodejnega klicnega sistema s pomočjo računalniške hišne telefonske centrale Asterisk in medijske platforme Voxeo Prophecy. Po opisu uporabljenih tehnologij in stroškovni analizi hišne rešitve in rešitve v gostovanju v prvih poglavjih, smo v nadaljevanju predstavili vzpostavitev in izdelavo IVR aplikacije, ki nam omogoča obveščanje naročnikov o neporavnanih obveznostih.
V diplomskem delu smo ugotovili, upoštevajoč stroške nakupa strojne in programske opreme ter telekomunikacijske stroške, da je ekonomsko ugodnejša uporaba hišne različice sistema. Ključne besede: samodejni klicni sistem, Prophecy, Asterisk, klicni sistem, VOIP, IVR, Voxeo Objavljeno v DKUM: 12.06.2012; Ogledov: 2251; Prenosov: 125
Celotno besedilo (8,54 MB) |