| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zasnova fleksibilnega robotskega sistema z uporabo metode vitkega podjetništva
Borut Želodec, 2016, magistrsko delo

Opis: Pri ugotavljanju potreb aranžerskih in oblikovalskih podjetij sta v tej magistrski nalogi opisana poslovni model in tehnološka rešitev. Poslovni model je grajen po metodi vitkega podjetništva in zajema devet sektorjev, ki se morajo med seboj skladati, da lahko poslovni model logično deluje. Poslovni model navaja rešitev potreb oblikovalskih in aranžerskih podjetij v obliki robotske celice z možnostjo rezkanja. Po pridobitvi kupca v okviru projekta 350 let rudarstva v Mežici je v magistrski nalogi opisan celoten postopek izdelave lesenih cokel, ki jih je kupec naročil. Konec zajema obrazložitev vseh problemov med izdelavo cokel, stroške in ceno izdelave ter možnosti izboljšav in priprave k izvajanju takšne izdelave.
Ključne besede: Robotika, vitko podjetništvo, poslovni model, robotska celica, KUKA, cokle, rezkanje, graviranje
Objavljeno: 29.02.2016; Ogledov: 615; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

2.
MOTIVACIJA TIMA IN ZAPOSLOVANJE V ZAGONSKEM PODJETJU
Tatjana Bevk, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preučili motivacijo tima in zaposlovanje v lean start-up podjetju. Namen raziskave je bilo poiskati predloge za večjo prodornost pri iskanju novih, ustreznih kadrov. Podjetje ima namreč kljub pozitivni medijski podobi, težave z doseganjem pravih kadrov. Zato je bil naš glavni cilj najti nove ideje, pristope kako izboljšati komunikacijo o prostih delovnih mestih. Prvi korak pri proučevanju podjetja je bil pogovor z direktorjem, ustanoviteljem podjetja. Na podlagi zbranih podatkov smo preverili raziskovalna vprašanja in hipoteze. Izhajali smo iz raziskovalnih vprašanj 2 in 4, da zaposleni najbolje vedo, zakaj delajo prav v tem podjetju in bi nam to dalo perspektivo za identifikacijo izvora težave. Po statistični obdelavi zbranih podatkov smo pripravili predloge izboljšav, ki so podjetju lahko v pomoč pri reševanju težav z nizkim odzivom na razpisana delovna mesta. Vsekakor izbira kandidatov ne bo lahka, saj podjetje, kljub temu da zelo visoko ceni znanje, daje prednost osebnosti kandidata-znanja se nas (ob izkazanem interesu) lahko večina nauči, osebnost pa se precej teže spremeni. V ustvarjalnem timu pa so prav odnosi ključnega pomena. Pri zaposlenih smo ugotovili zelo visoko stopnjo motivacije. Zato smo rešitve za problem nizkega odziva na razpisana delovna mesta iskali v širjenju informaciji. Drži, da je v današnji dobi družbenih medijev to komunikacijski kanal z zelo veliko frekvenco ustreznih kandidatov, vendar bi bilo dobro preveriti še kakšno drugo predlagano možnost.
Ključne besede: Motivacija, tim, zaposlovanje, start-up, vitko podjetništvo
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 428; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

3.
Poslovni model za ustanovitev podjetja na področju ekoloških penin
Urška Horvat, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena priprava poslovnega modela za proizvodnjo in prodajo ekološke penine iz samorodnic. Na podlagi raziskave slovenskega tržišča smo presenečeno ugotovili, da takšen proizvod ne obstaja, zato menimo, da bi lahko ustvarili odlično tržno nišo.
Ključne besede: Vitko podjetništvo, poslovni model, poslovni načrt, poslovna ideja, ekološke penine.
Objavljeno: 23.10.2018; Ogledov: 286; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

4.
Poslovno modeliranje na primeru mikropivovarne
Mojca Čas, 2019, diplomsko delo

Opis: V zadnjih nekaj letih je po svetu možno zaznati razcvet mikropivovarn in priljubljenost kraft piva. Povpraševanje po kraft pivih raste in bo rastlo tudi v prihodnje. Ta trend je zajel tudi Slovenijo. Čeprav je na slovenskem trgu že kar nekaj mikropivovarn, smo mnenja, da je prostora še za nove. Tako se je porodila poslovna ideja o prvi koroški mikropivovarni. Na podlagi tega je osrednja tema diplomskega dela vitko podjetništvo in izdelava poslovnega modela na primeru mikropivovarne. V teoretičnem delu naloge smo s pomočjo strokovne literature, opredelili in razložili pojme, kot so podjetništvo, vitko podjetništvo in poslovni model, ki so za nadaljnje razumevanje praktičnega dela diplomske naloge nujno potrebni. Osredotočili smo se predvsem na vitko podjetništvo in 9 gradnikov, ki sestavljajo kanvas poslovnega modela. V tretjem poglavju smo predstavili podjetje. Opisali smo začetke, od kod ideja, osnovne podatke, vizijo, poslanstvo, predstavili glavne produkte in načrte za prihodnost. Praktičen del diplomske naloge zajema izdelavo kanvasa poslovnega modela na primeru mikropivovarne. V kanvasu so po točkah predstavljene vse glavne hipoteze, kasneje pa je vseh 9 gradnikov, ki sestavljajo poslovni model, podrobneje opisanih. V tem delu naloge smo mnogo potrebnih podatkov pridobili od enega izmed lastnikov mikropivovarne, velik del pa predstavljajo naše lastne zamisli.
Ključne besede: vitko podjetništvo, poslovni model, kanvas, mikropivovarna.
Objavljeno: 13.12.2019; Ogledov: 54; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici