| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA KRIZNEGA MANAGEMENTA PRI REŠEVANJU KRIZE V PODJETJU
Marinko Nikolić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena kriza v podjetjih z njenimi značilnostmi in načini obvladovanja. Kriza v današnjih časih ne prizanaša nobenemu, saj je v medijih vidno, da propadajo tudi nekoč velika in uspešna podjetja. V kolikor ostala podjetja ne želijo priti v krizo, je treba ponovno pregledati temelje podjetja in strategijo, katero so izbrali, saj so le dobri temelji in pravilna naravnanost podjetja preventivni ukrepi za preprečitev krize. Na dveh praktičnih primerih podjetij Vezenine Bled d.o.o. in Boni d.o.o., sem predstavil obvladovanje krize z ustrezno strategijo in ukrepi. Nekateri ukrepi se sprva ne zdijo logični, ampak je potrebno razumeti končni cilj kriznega managerja, da bi lahko razumeli tudi njegova dejanja. Opisan je način razmišljanja kriznega managerja, kateri se zelo razlikuje od razmišljanja progresivnih managerjev. Odločitve kriznega managerja morajo biti hitre in ciljno naravnane, on sam pa mora biti izredno fleksibilen glede na razvoj dogodkov pri reševanju podjetja.
Ključne besede: krizni management, kriza podjetja, Vezenine Bled d.o.o., Boni d.o.o., osnove podjetništva.
Objavljeno v DKUM: 04.06.2012; Ogledov: 1688; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (241,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici