1. |
2. |
3. |
4. Grafiti v Velenju : diplomsko deloTanja Grum, 2008, diplomsko delo Ključne besede: geografija, Velenje, grafiti, socialni prostor, socialne skupine, mesta, grafitarji, frekventna območja, odmaknjenost, diferenciranost, diplomska dela Objavljeno: 26.01.2009; Ogledov: 2496; Prenosov: 321
Celotno besedilo (21,87 MB) |
5. Pretres bralnih interesov učencev Osnovne šole Gustava Šiliha Velenje : diplomsko deloTina Faktor, 2008, diplomsko delo Ključne besede: branje, interesi, pogostost, knjige, priljubljenost, izposoja, Velenje, bralni razvoj, diplomska dela Objavljeno: 17.02.2009; Ogledov: 3074; Prenosov: 539
Celotno besedilo (837,16 KB) |
6. ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJENina Ledinek, 2009, diplomsko delo Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha.
Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih.
V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja. Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje. Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2583; Prenosov: 519
Celotno besedilo (2,69 MB) |
7. KONCEPT VZDRŽEVANJA TRANSPORTNEGA SISTEMAŠtefan Miheljak, 2009, diplomsko delo Opis: Vzdrževanje proizvodnih sredstev v večini podjetij predstavlja strošek, ki ne prinaša neposrednega dobička. Učinki vzdrževanja so težko primerljivi s proizvodnimi učinki, zato jih je v trendu zmanjševanja stroškov težko ekonomsko upravičevati.
Naloga vzdrževalcev ni samo vzdrževanje in odpravljanje okvar, ampak tudi analiziranje in iskanje vzrokov okvar. Če bomo znali poiskati vzrok, bomo tudi lažje našli rešitve za preprečevanje nastanka okvar. Za takšen pristop pa je potrebno znanje, delovne izkušnje in primerna oprema.
V diplomskem delu so predstavljene teoretične osnove preventivnega vzdrževanja. Opisano je vzdrževanje transportnega sistema za izvažanje izkopane premogove rude iz jamskih delovišč na površino. Predstavljeni so glavni vzdrževalni posegi in praktična uporaba preventivnega vzdrževanja. Opisan je primer letnega servisa drobilnika premoga. Povzetih in analiziranih je nekaj najpogostejših okvar sistema. Na podlagi analiz so podani konkretni predlogi za izboljšave. Dva od teh sta tudi predstavljena in argumentirana na konkretnem primeru. Ključne besede: strategije vzdrževanja, metode za nadzor stanja, transportni sistem Premogovnika Velenje, preventivno vzdrževanje, vibracije. Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 1659; Prenosov: 231
Celotno besedilo (78,66 MB) |
8. ŠPORTNE POVRŠINE IN OBJEKTI V MESTU VELENJEJernej Jakob, 2010, diplomsko delo Opis: Velenje je zelo mlado mesto, ki je svoj razvoj začelo v petdesetih letih dvajsetega stoletja. Zaradi povečanja odkopa lignita, so bile večje potrebe po delovni sili in tako se je začelo množično priseljevanje. Tedanje oblasti so v tem videle priložnost za gradnjo sodobnega modernističnega mesta, s prostostoječimi objekti postavljenimi med velike zelenice. Tako je znotraj mesta našlo prostor veliko različnih športnih površin in objektov, ki pa so danes v različnem stanju. Namen diplomskega dela je bila predstavitev in analiza športnih površin in objektov v mestu Velenje. Pri izdelavi dela smo poleg obstoječe literature uporabil metodo kartiranja ter tehniki anketiranja in intervjuja. S slednjima smo želeli pridobiti mnenje uporabnikov in upraviteljev športnih površin in objektov. Prišli smo do zaključka, da sta ponudba ter stanje športnih površin in objektov solidna je pa še veliko prostora za izboljšave. Ključne besede: geografija turizma, Velenje, športne površine in objekti, rekreacija, šport Objavljeno: 22.04.2010; Ogledov: 1496; Prenosov: 232
Celotno besedilo (1,83 MB) |
9. BREZPOSELNOST IN AKTIVNA POLITIKA ZAPOSLOVANJA V UPRAVNI ENOTI VELENJEBlanka Repnik, 2010, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu obravnavamo problem brezposelnosti in aktivno politiko zaposlovanja v Upravni enoti Velenje.
Brezposelnost je že od nekdaj velik problem, tudi Velenje pri tem ni izjema. V Sloveniji brezposelnost od leta 1995 pada, v Velenju pa na žalost narašča.
V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili in opredelili pojem brezposelnosti, opisali vrste brezposelnosti ter kako merimo brezposelnost. V nadaljevanju bomo predstavili Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje in njegove Območne službe ter Upravne enote Velenje, opisali razmere na trgu dela. V analitičnem delu smo predstavili dejansko stanje brezposelnosti in ukrepe aktivne politike zaposlovanja v Upravni enoti Velenje.
Ugotovili smo, da se je število brezposelnih v Upravni enoti Velenje glede na leto 2008 v letu 2009 povečalo, kar je tudi posledica gospodarske krize. Podali smo predloge za izboljšanje razmer na trgu dela v Upravni enoti Velenje. Ključne besede: Brezposelnost, Aktivna politika zaposlovanja, Trg dela, Upravna enota Velenje, Zaposlenost. Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 1913; Prenosov: 281
Celotno besedilo (628,40 KB) |
10. Predlog prenove procesa v pralnici HTZ : diplomsko deloMatej Vogelsang, 2010, diplomsko delo Opis: Ena izmed dejavnosti podjetja HTZ Velenje, I.P., d.o.o. je vzdrževanje perila v pralnici HTZ. Proizvodni tok, ki je sestavljen iz več faz in aktivnosti, je glede na vrsto vzdrževanega perila (delovna oblačila/ostalo perilo) in klasifikacijo strank (interne/eksterne) v osnovi fizično razdeljen na dva dela. V procesu se pojavlja čedalje več reklamacij, ki so posledica slabe sledljivosti perila skozi proces in človeških napak. To pa draži proces in v času vse zahtevnejših kupcev povzroča resno grožnjo obstoju na trgu. Namen diplomske naloge je izboljšati proces. To nameravamo doseči s podrobnim posnetkom trenutnega stanja in natančno analizo posameznih operacij. S pomočjo pridobljenih rezultatov, ugotovitev predhodnih strokovnih raziskav ter izkušenj ostalih podjetij bomo predlagali optimalne rešitve problema. Na koncu bomo ocenili učinke, realen uspeh prenove pa bo viden šele ob dejanski uvedbi predlogov in nadaljnjem opazovanju procesa. Ključne besede: proizvodni procesi, prenova procesa, vzdrževanje perila, sledljivost, HTZ Velenje Objavljeno: 03.09.2010; Ogledov: 1351; Prenosov: 122
Celotno besedilo (1,91 MB) |