SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Predstavitev žrtev umorov v časopisu Večer : diplomsko delo
Maja Gojkovič, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: kazniva dejanja, umori, žrtve, poročanje, mediji, časniki, članki, analize, Večer, diplomske naloge
Objavljeno: 07.12.2009; Ogledov: 1839; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (378,25 KB)

2.
ORGANIZACIJA TRADICIONALNEGA KONCERTA DORIJEV VEČER
Tanja Lekše, 2011, diplomsko delo

Opis: Vsi se radi udeležimo kakšnega koncerta ali kakšne druge kulturne prireditve, saj nas dogajanje na odru sprosti in v nas prebuja lepe občutke, le redko pa se vprašamo, kako je stati na odru ali pa celo, kaj vse je bilo treba postoriti, da je prireditev sploh nastala. V diplomski nalogi je opisan potek organizacije kulturne prireditve oz. glasbenega koncerta z namenom spoznati celoten potek organizacije glasbenega dogodka. Teorija v zvezi z organizacijo je preverjena na konkretnem primeru, in sicer pri organizaciji 11. Dorijevega večera, katerega organizator je Kvintet Dori – ansambel, ki izvaja narodnozabavno glasbo, zato je v diplomi opisan tudi razvoj tovrstne glasbene zvrsti in predstavljen sam ansambel Kvintet Dori. Zastavljeni sta bili dve hipotezi, in sicer: Kvintet Dori izvaja isto zvrst glasbe kot legendarni ansambel Bratov Avsenik, a se od njega razlikuje v več pogledih, torej Doriji ne posnemajo Avsenikov. Druga hipoteza: Tudi pri organizaciji glasbenih koncertov prihaja do določenih razhajanj med teorijo in prakso. Zbiranje podatkov je potekalo na različne načine – glavno vodilo je bilo konkretna prisotnost pri sami organizaciji koncerta, v pomoč pa so bili tudi pogovori in intervjuvanje raznih izvajalcev del (tonskega mojstra, scenografa idr.) ter pregled dokumentacije organizatorjev prireditve. Z analizo vseh dosedanjih Dorijevih večerov in prebiranjem literature o razvoju narodnozabavne glasbe se potrjujeta obe hipotezi. Kvintet Dori se od Avsenikovega ansambla razlikuje v zunanjem videzu (ne nastopajo v kostumih gorenjske narodne noše), v avtorstvu skladb (glasbo in besedila jim po večini pišejo priznani avtorji, le redko kakšno skladbo napišejo sami), v številu članov zasedbe (članov je le pet, saj nimajo dodatnih vokalistov), v poklicu (kljub temu da so v Kvintetu Dori izobraženi glasbeniki, niso poklicni ansambel). Pri organizaciji tovrstnih prireditev pa se praksa največkrat razlikuje od teorije pri dokumentiranju dela oz. pisanju projektnih knjig in pisanju poročil po izvedenem koncertu. Člani Kvinteta Dori z ustvarjanjem novih skladb, s poučevanjem v glasbeni šoli ter z organizacijo Dorijevih večerov uspešno prispevajo k ohranjanju in razvoju slovenske narodnozabavne glasbe.
Ključne besede: Dorijev večer, Kvintet Dori, organizacija prireditve, glasbeni koncert, narodnozabavna glasba, Ansambel bratov Avsenik
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 2213; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

3.
OGLAŠEVANJE V TISKANIH MEDIJIH NA PRIMERU ČASOPISA VEČER
Tadeja Damiš, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu bo v začetku razloženih nekaj pojmov, ki se nanašajo na pričujoči projekt. Na začetku bo pojasnjeno, kaj je oglaševanje, katere vrste oglaševanja poznamo, kaj je cilj oglaševanja, kdo so udeleženci v oglaševalskem procesu. Nato bo razloženo, kaj so mediji in katere vrste medijev poznamo, pri čemer se bomo osredotočili predvsem na tiskane medije. Na koncu diplomskega projekta pa se bomo posvetili zlasti časopisu Večer, ki je primer tiskanega medija. Cilj pričujočega diplomskega projekta je spoznati, kako časopis Večer oglašuje, katere vrste oglasov imajo, kakšni sta cena in struktura oglasov. Analizirano bo, kolikšno je število oglasov v posamezni številki, pogostost oglaševanja, koliko strani je namenjenih oglaševanju, kakšni sta velikost in oblika oglasa, kateri so prevladujoči oglaševalci ter katere blagovne znamke se oglašujejo v časopisu Večer.
Ključne besede: oglaševanje, mediji, tiskani mediji, podjetje Večer, časopis Večer
Objavljeno: 24.11.2016; Ogledov: 269; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

4.
Primerjalna analiza vsebine časnikov večer in slovenske novice
Sonja Pirc, 2017, diplomsko delo

Opis: Množični mediji so v današnji informacijsko poplavljeni družbi s svojim delom postali ključni del našega življenja. Eden izmed množičnih medijev, ki bralca vsakodnevno obvešča o pomembnih dogodkih pri nas in po svetu, je časopis, ki je glavna tema našega diplomskega dela. Namen našega diplomskega dela je bil ugotoviti, kako časnika Večer in Slovenske novice opravljata naloge množičnega medija in kakšno vsebino predstavljata bralcu ter na kakšen način je le-ta predstavljena. Končni cilj diplomskega dela je namreč bralcu prikazati vsebinsko strukturo časopisa, ki ga bere, saj lahko le z razumevanjem same strukture postane medijsko pismen in aktiven član demokratičnega sistema. V raziskovalnem delu smo uporabili metodo analize vsebine. Na podlagi analize smo ugotovili, da je zastopanost novinarskih zvrsti in vrst dobra ter raznolika. Ugotovili smo tudi, da največji delež vsebine predstavljajo novinarski prispevki s športno tematiko. Na podlagi analize pa smo prišli tudi do ugotovitve, da velikokrat prihaja do kršitve 10. člena Kodeksa novinarjev Slovenije, predvsem s strani časnika Slovenske novice.
Ključne besede: množični mediji, novinarstvo, časopis, Večer, Slovenske novice
Objavljeno: 16.11.2017; Ogledov: 262; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici