| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni učinki uvedbe oblačne erp rešitve na primeru sap s/4 rešitve
Marsel Meško, 2020, diplomsko delo

Opis: Svet tehnologije, v katerem trenutno živimo, na področju poslovanja ponuja najrazličnejše rešitve, ki posameznemu podjetju pomaga pri uresničevanju ciljev in ustvarja prednost pred konkurenco. Najrazličnejša informacijska podjetja skupaj ponujajo celo paleto različnih rešitev, ki pa vse ne zadostujejo vsem različnim zahtevam podjetja. Skozi diplomski projekt se bomo osredotočali na ERP rešitev SAP S/4HANA, ki je nekaj let nazaj revolucionarno vstopila na trg ERP rešitev. Da bi razumeli njeno delovanje in kaj vse sploh ponuja, bomo v uvodnih poglavjih najprej spoznali ERP rešitve, kako so nastale in kašna je sploh njihova funkcionalnost. V navezi s tem bomo nadaljevali s preučevanjem uvajanja ERP rešitev, ki veljajo za enega največjih projektov vsakega podjetja. Pri tem se bomo osredotočili predvsem na različne metode uvajanja celovitih informacijskih rešitev ter našteli in opisali prednosti in slabosti uvedb tovrstnih rešitev. V zaključni fazi pa bomo rešitev SAP S/4HANA še podrobneje predstavili. Pri tem bomo navedli nekaj dejstev o podjetju SAP in prikazali njegovo umestitev na trgu rešitev. Ker je poudarek diplomskega projekta na oblačnih rešitvah, bomo v navezi s tem predstavili lastnosti rešitve SAP S/4HANA v oblaku ter opisali študijo primera podjetja Fujitsu.
Ključne besede: ERP rešitve, SAP, SAP S/4HANA, oblak, uvajanje celovitih informacijskih rešitev
Objavljeno: 08.12.2020; Ogledov: 239; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

2.
Uvajanje rešitve SAP v srednje veliko mednarodno podjetje
Suzana Kapun, 2016, magistrsko delo

Opis: Za informacijsko podporo celotnemu poslovanju v podjetjih uporabljajo celovite informacijske rešitve (v nadaljevanju ERP rešitve). Njihova značilnost je, da imajo eno podatkovno bazo in so narejene tako, da ne omogočajo podvajanja podatkov. Sestavlja jih več modulov, kot so finance in računovodstvo, proizvodnja, prodaja, nabava, človeški viri. Na trgu se pojavlja veliko ponudnikov ERP rešitev, zato morajo v podjetju, ki se odloča o uvedbi temeljito premisliti katerega ponudnika bodo izbrali. Uvedba ERP rešitve je razdeljena na dva dela. Izbira ponudnika je prvi del, drugi del je uvedba. Podjetja se za ERP rešitve odločajo, ker želijo poenotiti svoje poslovne procese, imeti en informacijski sistem, kjer so združeni vsi podatki, poenostaviti poslovanje in izboljšati podporo kupcem. Projekt uvedbe ERP rešitve je potrebno v podjetju obravnavati na organizacijski in tehnološki ravni. Kritični dejavniki uspešnosti, so dejavniki, ki lahko vplivajo na izid uvedbe. Za podjetja je priporočljivo, da se na začetku projekta pozanimajo o njih, ter o težavah, ki so jih imeli tisti, ki so že uvedli ERP rešitev. Podjetje SAP je s svojo ERP rešitvijo SAP R/3 vodilni ponudnik na svetovnem trgu. Uvajanje SAP poteka po metodologiji pospešenega SAP (v nadaljevanju kratica ASAP). Za pomoč pri uvedbi in sledenju metodologiji ASAP podjetja največkrat najamejo svetovalce, ki jim pomagajo pri projektu. Na voljo pa so jim tudi po koncu projekta. V celotnem projektu je izredno pomembna podpora vodstva podjetja, priprava projektnega načrta in vključitev končnih uporabnikov v projekt. Zavedati pa se je potrebno tudi pomena izobraževanja končnih uporabnikov. Saj če zaposleni niso izobraženi in ne vedo kako se rešitev uporablja je vsaka rešitev, ne glede na to koliko funkcij ima na voljo neuporabna. Uvedba ERP rešitve v mednarodno podjetje predstavlja izziv ne samo za podjetje, ki se za ta projekt odloči, temveč tudi za svetovalce. Težave, ki se pojavljajo pri takih projektih so povezane s kulturo, predvsem gre za jezikovne ovire, z valuto, če gre za države, ki niso v EU in ne uporabljajo evra, z različnimi lokacijami in lokalizacijo rešitve. Za uspešen zaključek mednarodnih projektov je potrebno dobro sodelovanje svetovalcev in zaposlenih, dobro razvita komunikacija in seveda skrbno načrtovan plan projekta. Preden pa se podjetje loti uvedbe ERP rešitve pa je potreben skrben in natančen popis poslovnih procesov. Z njim ugotovijo kaj je potrebno spremeniti, posodobiti in urediti tako, da se bo kar v največji prilagajalo rešitvi, ki jo v podjetju uvajajo. V izbranem primeru so morali narediti vrsto sprememb v poteku poslovnih procesov, izboljšav in prilagoditev. Največ težav so imeli z urejanjem matičnih podatkov, ki je bilo hkrati najbolj obsežno delo.
Ključne besede: Celovite informacijske rešitve (ERP), uvajanje ERP, kritični dejavniki uspešnosti (KDU), rešitev SAP, metodologija ASAP
Objavljeno: 24.10.2016; Ogledov: 1155; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

3.
KRITIČNI DEJAVNIKI INFORMATIZACIJE MAJHNIH IN SREDNJIH PODJETIJ
Romana Mernik, 2016, magistrsko delo

Opis: Statistike uspešnosti projektov informacijskih tehnologij so izjemno slabe, v veliko primerih zaradi neustreznih in pomanjkljivih znanj s strani vodij projektov. Danes se podjetja raje odločijo za nakup in uvedbo rešitev ERP, kot pa za razvoj programske opreme na ključ zaradi razlogov, kot so: nižji stroški razvoja rešitve, krajši čas tajanja projekta uvedbe rešitev ERP. Organizacija mora izbrati tako rešitev ERP, ki se kar najbolje prilagaja njenim poslovnim procesom, zagotavlja funkcionalnost v organizaciji, podpira spreminjajoče poslovno okolje, nudi pomoč ponudnika rešitve ERP pri uvedbi rešitve, ipd. Obstajajo mnogi razlogi, ampak če povzamemo glavne razloge je informacijska tehnologija bistven dejavnik pri povečanju učinkovitosti izvajanja vseh vrst procesov ter hitrosti pretoka in pridobivanja kakovostnih informacij, ki sta najpomembnejša pogoja za hitro, pravočasno in pravilno odločanje. To pa je ključnega pomena za preživetje, razvoj in uspešnost vsakega podjetja. Da bi uspešno izpeljali projekte uvajanja ERP je potrebno predvsem tesno sodelovanje vodstva z načrtovalci, pravilno zastaviti zahteve bodočega sistema, tesno sodelovanje z bodočimi uporabniki ter vzpostaviti ustrezno komunikacijo med vsemi poslovnimi enotami podjetja, ki sistem načrtuje in uvaja. Projekt mora imeti ustrezen načrt uvedbe, zastavljeni morajo biti cilji, ki jih je potrebno doseči in ne nazadnje postavljen mora biti proračun projekta, ki ga je potrebno spoštovati. S pravo poslovno informacijsko rešitvijo lahko tako zagotovimo pravilne poslovne odločitve na podlagi zanesljivih in kvalitetnih podatkov, ki omogočajo lahko dostopne in pregledne poslovne analize.
Ključne besede: Informacijske tehnologije, rešitve ERP, dejavniki uspešnosti informacijskih sistemov, uvajanje celovitih informacijskih rešitev, dejavniki uspešnosti ERP projektov.
Objavljeno: 12.09.2016; Ogledov: 659; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (882,79 KB)

4.
PRIMERJAVA UVEDB KLASIČNIH IN OBLAČNIH CRM REŠITEV
Milena Krajnc, 2016, magistrsko delo

Opis: Podjetja se v tem času, ko so finančna sredstva pomembna in je potrebno z njimi upravljati racionalno, vedno bolj odločajo za zunanje izvajanje storitev, tudi za rešitve za upravljanje managementa odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management), ki so finančno ugodnejše in hkrati nudijo vse potrebne funkcionalnosti. Zunanje izvajanje ima svoje prednosti, predvsem v tem, da specializirani dobavitelji določene aktivnosti opravijo hitreje, ceneje in bolje kot organizacija sama. Samo zunanje izvajanje pa brez informacijske podpore ne bi bilo mogoče. Zato se je kaj hitro oblikovalo tudi zunanje izvajanje informacijske tehnologije (v nadaljevanju IT), ki je veliko podjetjem pokrilo njihovo vrzel na oddelku informatike. Eden vodilnih trendov na področju IT in zunanjega izvajanja storitev pa je zagotovo računalništvo v oblaku, ki med drugim podjetjem omogoča dostop do programskih rešitev in hranjenja podatkov preko spletnega brskalnika kadarkoli in kjerkoli. Z vedno večjim poudarkom na pomembnosti stranke za podjetje so se izoblikovale CRM-rešitve, ki podjetju omogočajo celovit pogled nad stranko in analizo njenih aktivnosti. Podjetja želijo imeti celovit pregled nad stranko, pri tem pa gledajo na to, da je rešitev finančno ugodna, dostopna, hitro uvedena in z veliko funkcionalnostmi. S tem razlogom so ponudniki začeli oblikovati CRM-rešitve v oblaku, ki nudijo vse potrebne funkcije za analizo strank, so preko spletnega brskalnika vedno na voljo, sama uvedba pa je hitra in brez dodatne strojne opreme na sami lokaciji podjetja. Ko se podjetje odloča za uvedbo CRM-rešitve, pa je kljub temu da oblačne CRM-rešitve ponujajo veliko prednosti, potrebno dobro razmisliti, za katero možnost se odločiti. Pri klasični uvedbi, to pomeni, da je programska oprema nameščena na lokaciji podjetja, je čas uvedbe daljši, sama rešitev pa ponuja več funkcionalnosti in oblikovanja. Medtem pa oblačna rešitev, ko so programska oprema in podatki shranjeni nekje na oddaljenem strežniku, nudi možnost takojšnje uporabe z nižjimi stroški zagona. Na trgu je veliko tako svetovnih korporacij kot malih domačih ponudnikov CRM-rešitev, zato imajo podjetja težko nalogo že pri sami izbiri ponudnika nove rešitve, ki naj bi se čim bolje prilagajala obstoječim poslovnim procesom v podjetju. Primera klasične CRM-rešitve sta Microsoft Dynamics CRM in SAP CRM, ki sta rešitvi dveh svetovnih ponudnikov ter omogočata uvedbo na lokaciji podjetja. Salesforce CRM je oblačna rešitev, ki je hkrati tudi vodilna na trgu CRM-rešitev, medtem ko je CRM.Point oblačna rešitev domačega ponudnika. Uvedba teh rešitev poteka na dva različna načina, ki pa sta si z določenih vidikov tudi podobna.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, CRM rešitev, uvajanje, metodologija uvedbe, Microsoft Dynamics CRM, SAP CRM, Salesforce CRM, CRM.Point
Objavljeno: 23.08.2016; Ogledov: 885; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

5.
VALIDACIJA RAČUNALNIŠKIH SISTEMOV SKOZI UVEDBO CELOVIITIH INFORMACIJSKIH REŠITEV
Tom Erznožnik, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je prikazan postopek validacije v farmacevtski industriji. Opisani in pojasnjeni so zakonski predpisi, standardi in primeri dobre prakse, ki se morajo pri sami validaciji upoštevati. Navedeni so postopki, kvalifikacije in dokumentacija, ki mora v procesu nastati. Posebna pozornost je namenjena postopku validacije računalniških sistemov oz. celovitih informacijskih rešitev. Postopek validacije je opisan v sklopu posamezne faze uvedbe celovite informacijske rešitve. Po fazah življenjskega cikla so navedene validacijske aktivnosti, ki se morajo izvesti, da celovita informacijska rešitev lahko dobi naziv validirane rešitve. V magistrskem delu so omenjeni tudi postopki ravnanja z validirano rešitvijo po uvedbi celovite informacijske rešitve. Spremembe po uvedbi je potrebno ustrezno evidentirati, da rešitev obdrži status validiranega sistema. Tudi upokojitev sistema mora biti primerno dokumentirana in izvedena po protokolu. Sama validacija mnogim organizacijam povzroča veliko breme, saj je časovno zelo potratna, posledično pa je uvedba celovite informacijske rešitve veliko dražja. Zato smo v magistrskem delu predstavili prednosti in namen validacije celovite informacijske rešitve, ki lahko upraviči višje stroške.
Ključne besede: Validacija, Prednosti Validacije, Postopek validacije, Celovite informacijske rešitve, Uvajanje celovitih informacijskih rešitev, Kvalifikacija namestitve, Kvalifikacija obratovanja, Kvalifikacija delovanja, Validacijski načrt, Validacijski protokol, Specifikacija uporabniških zahtev.
Objavljeno: 09.11.2015; Ogledov: 1535; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

6.
RAZVOJ IN UVAJANJE NOVEGA IZDELKA MINI CRM V PODJETJU STROKA PRODUKT D.O.O.
Matjaž Rek, 2015, diplomsko delo

Opis: V Skupini stroka.si smo se odločili za razvoj in uvedbo novega izdelka oziroma aplikacije Mini CRM. Ključni dejavnik za odločitev o lastnem razvoju je, da imajo obstoječe rešitve bistveno preveč funkcij. Aplikacija je namenjena malim in srednje velikim podjetjem in pokriva večino (70 %) njihovih zahtev. Aplikacija je sestavljena iz naslednjih funkcij: prodajni odnosi s stranko, urejena baza strank, evidenca prodajnih priložnosti, definiranje opravil in zadolžitev, odložišče za spremno dokumentacijo, odlični filtri za iskanje in prikaz željene prodajne vsebine, ki je pripravljena na izvoz in analizo. Prednost uporabe CRM-aplikacije je torej v tem, da lahko na nivoju posameznega podjetja takoj vidimo celotno zgodovino prodajnih priložnosti ter morebitnih reklamacijskih zahtevkov. S pomočjo tega orodja imamo vse pomembne informacije o podjetju oziroma stranki na enem mestu in v preglednem stanju. Izhodišče oziroma cilji diplomske naloge so bili: teoretični prikaz razvoja in uvajanja novih izdelkov oziroma storitev na trg ter prikaz s tem povezane problematike, prikaz organizacije in vodenja razvoja novega izdelka ter predstavitev konkretnega primera razvoja izdelka oziroma aplikacije Mini CRM. Skupina stroka.si je izredno razvojno usmerjeno podjetje, kar pomeni, da v sam razvoj vlaga velik delež ustvarjenih denarnih sredstev. Razvoj novih izdelkov in storitev je torej strateška usmeritev podjetja. Razvijanje in uvajanje novih izdelkov oziroma storitev pa je lahko za podjetja tudi zelo tvegano. V današnjih časih si je težko privoščiti dovolj denarnih sredstev, ki bi lahko bila namenjena samo razvijanju novih izdelkov. Zaradi vedno krajše življenjske dobe pa so seveda novi izdelki nujni za sam obstoj podjetij.
Ključne besede: razvoj, uvajanje, nov izdelek, rešitev, storitev, CRM, Mini CRM
Objavljeno: 18.08.2015; Ogledov: 1374; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

7.
PRIMERJALNA ANALIZA REŠITEV MS DYNAMICS NAV IN PANTHEON TER NJUNEGA UVAJANJA
Nina Črešnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar govori o ERP rešitvah, celovitih informacijskih rešitvah, ki podjetjem omogočajo prilagodljivost, odprtost in konkurenčnost na trgu. Danes so ERP rešitve že nuja vseh podjetij, ki želijo opravljati svojo dejavnost kar se da uspešno in produktivno. V diplomskem seminarju so najprej opisane ERP rešitve na splošno, njihov razvoj, struktura ter prednosti in slabosti, ki jih prinašajo. Nato pa smo se osredotočili na dve ERP rešitvi in sicer Microsoft Dynamics NAV ter Pantheon. V tretjem poglavju je tako podrobno predstavljena Microsoftova ERP rešitev Microsoft Dynamics NAV, v četrtem poglavju pa rešitev ERP slovenskega ponudnika Datalab – Pantheon. Osredotočili smo se tudi na uvajanje teh dveh rešitev. NAV rešitev se uvaja s Sure Step metodologijo, ki smo jo po fazah opisali, Pantheon pa se uvaja po principu projektnega vodenja. Obe rešitvi sta ključnega pomena v podjetju, brez katerih si podjetja ne morejo več predstavljati svojega poslovanja.
Ključne besede: ERP rešitve, Uvajanje ERP rešitev, Metodologije uvajanja ERP rešitev, Sure Step metodologija, Projektno vodenje, Microsoft Dynamisc NAV, Pantheon
Objavljeno: 06.08.2014; Ogledov: 1332; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

8.
UVEDBA CELOVITE PROGRAMSKE REŠITVE V TRANSPORTNO PODJETJE
Alenka Prevodnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Celovite programske rešitve danes uporablja že zelo veliko podjetij, ali pa si vsaj prizadevajo, da bi v podjetje vpeljali čim več informacijske tehnologije, saj le-ta prinaša večji uspeh. Celovite programske rešitve pripomorejo k temu, da so vsi procesi in podprocesi v podjetju povezani, ob pravilni uporabi podjetju prihranijo tudi veliko dragocenega časa, na ta način pa seveda podjetje poveča učinkovitost, zmanjša stroške in poveča dobiček. Za dobro uvedbo programske rešitve in pravilno delovanje je zelo pomemben celoten proces uvajanja. Od začetka, ko se sklene pogodba med naročnikom in predlagateljem, pa do dne, ko se program dejansko začne uporabljati. V diplomski nalogi smo najprej proučili problemsko stanje proučevanega podjetja kot ga vidi naročnik, kot ga vidi ponudnik, nato pa izdelali še sliko procesa v proučevani organizaciji. Zastavili smo si želene cilje po uvedbi rešitve, nato pa natančno opisali celoten postopek, ki je potreben za pravilno uvedbo rešitve v podjetje. Opisali smo tudi postopek, kako se rešitev lahko prilagaja na željo stranke, na koncu pa preučili tudi zadovoljstvo uporabnikov in priporočila za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: Celovita programska rešitev, Transportno podjetje, Uvajanje
Objavljeno: 13.05.2013; Ogledov: 869; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (4,25 MB)

9.
IZBIRA CELOVITE INFORMACIJSKE REŠITVE V SREDNJE VELIKEM MEDNARODNEM PODJETJU NA PRIMERU PODJETJA FARMTECH D.O.O.
Suzana Kapun, 2012, diplomsko delo

Opis: ERP rešitve so z razvojem postale v podjetjih skoraj nepogrešljive. Temeljijo na eni bazi podatkov in modulih, ki so med seboj povezani. Njihova značilnost je, da se vsak podatek zapiše samo enkrat, da ne pride do podvajanja. Na tržišču ERP rešitev je veliko ponudnikov. Največji izmed njih so SAP, Microsoft in Oracle. V Sloveniji so ponudniki usmerjeni v ponudbo za mala in srednje velika podjetja. Potek uvajanja ERP rešitev v podjetje je zahteven proces, pri katerem morajo sodelovati vsi v podjetju. Na primeru podjetja prikazujemo izbiro nove ERP rešitve. Za novo ERP rešitev so se v podjetju odločili, ker želijo poenotiti poslovne procese, izboljšati funkcionalnosti podjetja, zmanjšati stroške med podjetji, ki so vključena v projekt. V našem primeru gre za mednarodni projekt saj v njem sodelujejo organizacije, ki so locirane v Veliki Britaniji, Združenih Državah Amerike, Nemčiji, Avstriji in Sloveniji. Ocenjujemo, da bo projekt dolgotrajen in naporen tako za podjetja kot za uvajalce.
Ključne besede: Celovite informacijske rešitve (ERP), izbira ERP rešitev, uvajanje ERP rešitev, ponudniki ERP rešitev
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1360; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

10.
PRIMERJAVA CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITEV MED MICROSOFT DYNAMICS NAV IN PANTHEONOM
Tanja Arnšek, 2012, diplomsko delo

Opis: ERP je set poslovnih procesov, ki omogoča podjetjem in organizacijam, da dramatično izboljšajo pomoč oziroma podporo strankam in produktivnost. Ti sistemi uporabljajo enotno bazo za shranjevanje podatkov, da se doseže večja povezanost podjetja. Trenutne ERP rešitve pokrivajo širok izbor funkcij, ki so povezani v skupno bazo podatkov. V diplomskem seminarju smo naredili primerjalno analizo med ERP rešitvami Microsoft Dynamics NAV in Pantheonom.
Ključne besede: Celovite informacijske rešitve, ERP rešitve, uvajanje ERP rešitev, Pantheon, Microsoft Dynamics NAV, Sure Step metodologija.
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1414; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (4,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici