1. |
2. Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko deloNina Tovornik, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti. Ključne besede: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine Objavljeno v DKUM: 13.11.2019; Ogledov: 1408; Prenosov: 165
Celotno besedilo (2,64 MB) |
3. Zvok in zvočni efekti pri razvoju igerLovro Šarić, 2018, diplomsko delo Opis: V delu najprej navedemo pomembne faktorje v digitalnem zvoko. Potem analiziramo pogoste avdio formate uporabljane pri razvoju iger in predstavimo avdio sistem LibGDX igralnega pogona. Potem analiziramo Unity avdio sistem na večjem nivoju abstrakcije. Na koncu analiziramo avdio sistem Unreal Engine 4 in implementacije njegovih novih funkcionalnosti, kot so DSP efekti in sintetizatorji. Ključne besede: video igre, LibGDX, Unity, Unreal Engine 4, DSP efekti Objavljeno v DKUM: 09.10.2018; Ogledov: 1258; Prenosov: 123
Celotno besedilo (649,12 KB) |
4. RAZVOJ MOBILNE TRETJEOSEBNE STRELSKE IGRE S POGONOM UNREAL ENGINE 4Rok Pušnik, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu raziščemo pogon Unreal Engine 4, ki služi kot orodje za izdelovanje iger na več platformah.
Spoznamo osnovno delovanje orodij, ki jih pogon ponuja razvijalcem in pridobljeno znanje uporabimo na praktičnem primeru mobilne igre. Najprej si ogledamo razvoj programa skozi različne generacije in stanje aktualne različice. Sledi raziskava delovanja urejevalnikov stopenj, uporabniških vmesnikov, animacij, zvoka in materialov. Podrobneje si ogledamo pogonov lasten vizualni skriptni sistem Blueprint. V drugem delu razvijemo tretjeosebno strelsko igre za ciljno platformo Android. Ključne besede: grafični pogoni, računalniška grafika, Android, Unreal Engine Objavljeno v DKUM: 23.09.2016; Ogledov: 3612; Prenosov: 211
Celotno besedilo (3,33 MB) |