| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj računalniške igre z inteligentnimi akterji
Timotej Kuzma, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavimo postopek izdelave tretjeosebne srednjeveške računalniške igre v pogonu Unreal Engine. Podrobno opišemo ozadje razvoja računalniških iger, proceduralno gradnjo terena in razvoj inteligentnih akterjev v okvirju principa delovanja igre, ki temeljijo na algoritmu GOAP. Na koncu analiziramo delovanje razvite igre na podlagi meritev števila sličic na sekundo glede na število akterjev, hitrosti izvajanja ključnih odsekov kode in kvalitete izrisa.
Ključne besede: Unreal Engine, proceduralno ustvarjanje vsebine, inteligentni akter, ciljno usmerjeno načrtovanje akcij
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (8,10 MB)

2.
Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko delo
Nina Tovornik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.
Ključne besede: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine
Objavljeno v DKUM: 13.11.2019; Ogledov: 1408; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

3.
Zvok in zvočni efekti pri razvoju iger
Lovro Šarić, 2018, diplomsko delo

Opis: V delu najprej navedemo pomembne faktorje v digitalnem zvoko. Potem analiziramo pogoste avdio formate uporabljane pri razvoju iger in predstavimo avdio sistem LibGDX igralnega pogona. Potem analiziramo Unity avdio sistem na večjem nivoju abstrakcije. Na koncu analiziramo avdio sistem Unreal Engine 4 in implementacije njegovih novih funkcionalnosti, kot so DSP efekti in sintetizatorji.
Ključne besede: video igre, LibGDX, Unity, Unreal Engine 4, DSP efekti
Objavljeno v DKUM: 09.10.2018; Ogledov: 1258; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (649,12 KB)

4.
RAZVOJ MOBILNE TRETJEOSEBNE STRELSKE IGRE S POGONOM UNREAL ENGINE 4
Rok Pušnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu raziščemo pogon Unreal Engine 4, ki služi kot orodje za izdelovanje iger na več platformah. Spoznamo osnovno delovanje orodij, ki jih pogon ponuja razvijalcem in pridobljeno znanje uporabimo na praktičnem primeru mobilne igre. Najprej si ogledamo razvoj programa skozi različne generacije in stanje aktualne različice. Sledi raziskava delovanja urejevalnikov stopenj, uporabniških vmesnikov, animacij, zvoka in materialov. Podrobneje si ogledamo pogonov lasten vizualni skriptni sistem Blueprint. V drugem delu razvijemo tretjeosebno strelsko igre za ciljno platformo Android.
Ključne besede: grafični pogoni, računalniška grafika, Android, Unreal Engine
Objavljeno v DKUM: 23.09.2016; Ogledov: 3612; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici