| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA ORODIJ UNITY3D IN BLENDER ZA RAZVOJ IGER NA ANDROIDU
David Čeh, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu spoznavamo industrijo videoiger in kaj nas motivira da igramo igre. Osnujemo načrt za razvoj igre, ki ga razdelimo na dva konceptuelno različna načina in se po tem principu poskusimo lotiti lastnega projekta. Spoznavamo delovanje orodij Unity3D in Blender ter osnovne tehnike modeliranja, teksturiranja in pisanja skript, katerih končni produkt je igra za Android napravo.
Ključne besede: Blender, 3D modeliranje, Unity3D, razvoj iger, igralni pogon
Objavljeno: 16.09.2015; Ogledov: 513; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

2.
GRAFIKA IN IGRALNA MEHANIKA VEČIGRALSKE IGRE REVOLUTION
Marko Ramšak, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan proces izdelave 3D-igre Revolution z uporabo igralnega pogona Unity3D. Delo je osredotočeno na igralno mehaniko, igralni način in grafično podobo igre, del diplomskega dela pa je posvečen tudi 3D-modeliranju, teksturiranju, skriptiranju in optimizaciji igre. Igra Revolution je več igralska 3D-arkadna igra. V njej igralec z enostavnimi kontrolami v tretjeosebnem pogledu upravlja kroglo in proti sotekmovalcem prek internetnega omrežja tekmuje v uničevanju elementov igre, ki mu prinašajo točke.
Ključne besede: video igra, Unity3D, 3D-modeliranje, igralna mehanika, igralni način, grafika video igre
Objavljeno: 05.09.2016; Ogledov: 569; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (4,11 MB)

3.
Uporaba grafičnih pogonov za prvoosebne simulacije
Srečko Šmerc, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo najprej na kratko predstavili grafični pogon Unity3D in program Blender. Nato smo razložili, kaj je modeliranje z uporabo agentov ter kje se uporablja. Pokazali smo izdelavo posameznih elementov v programu Blender, ki smo jih kasneje združili v stavbo. Za tem je prikazana izdelava simulacije evakuacije v grafičnem pogonu Unity3D, njeno delovanje ter nato tudi testiranje le-te.
Ključne besede: Grafični pogon Unity3D, simulacija, varnost, agent
Objavljeno: 18.02.2019; Ogledov: 662; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici