| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 49
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj hiperpriložnostnih iger na primeru igre color cube dash
Klemen Čeru Skela, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja mobilne igre in njihove zvrsti ter vsebuje primere posameznih iger. Večji poudarek je na podzvrsti hiperpriložnostnih iger, kaj natanko je ta zvrst, zakaj so tako uspešne, kako s takšno igro zaslužiti, kaj so njeni glavni elementi in kakšna je mehanika. Predstavljeni so založniki te izpostavljene zvrsti mobilnih iger, kot so: Voodoo, Ketchap in Outfit7. Opredeljena so orodja za izdelavo iger, kot so: Unity, libGDX in Spine. V sklopu diplomskega dela je izdelati tehnični dizajndokument za predvideno hiperpriložnostno mobilno igro, ki smo jo na koncu tudi izdelali. Izdelano igro smo primerjali z že objavljeno.
Ključne besede: mobilne igre, hiperpriložnostne igre, unity, izdelava mobilne igre
Objavljeno: 04.11.2021; Ogledov: 69; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

2.
Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity
Jan Braunsberger, 2021, diplomsko delo

Opis: Industrija razvoja računalniških iger se iz leta v leto sunkovito povečuje. V zadnjih letih prihaja v ospredje vedno več pogonov kot je Unity, ki razvijalcem olajšajo izdelovano igre. Med programiranjem se lahko ob napačnem pristopu ali ob nepoznavanju delovanja komponent koda zelo zakomplicira, kar pa v velikih primerih močno vpliva na samo delovanje igre. V ta namen so se pojavili najrazličnejši vzorci in pravila, ki programerjem pomagajo pri pisanju dobre, optimizirane, modularne in berljive kode. Cilj diplomskega dela je poiskati najpomembnejše metode dobre prakse za pomoč programerjem pri načrtovanju in samem razvijanju računalniških iger ter jih predstaviti v Unity-u.
Ključne besede: Unity, dobre prakse, računalniške igre
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 187; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1011,22 KB)

3.
Prilagoditve računalniških iger za ljudi s posebnimi potrebami
Urška Kraner, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili svet računalniških iger v povezavi s posebnimi potrebami. V ta namen smo si najprej ogledali štiri večje skupine nezmožnosti, za katere je moč računalniške igre prilagoditi. Predstavili smo nekaj pomembnih zgodovinskih napredkov, obstoječih tehničnih rešitev in smernic. S pomočjo analize primerov iz prakse smo, pobližje, osvetli problematiko nedostopnosti iger. Izdelali smo računalniško igro in pokazali pomembnost inkluzivnega načrtovanja, za vsako skupino nezmožnosti pa prikazali nekaj prilagoditev, ki ljudem s posebnimi potrebami močno izboljšajo uporabniško izkušnjo.
Ključne besede: Unity, C#, igre, računalniške igre, posebne potrebe, prilagoditve, prilagajanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 53; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (7,17 MB)

4.
Izdelava računalniške igre s pomočjo zapestnice myo
Jure Dolinar, 2021, diplomsko delo

Opis: Večurno sedenje in čezmerno igranje iger negativno vpliva na naše zdravje, kar se odraža predvsem na našem skeletu. To lahko rešujemo z igrami, ki zahtevajo, da je igralec v stoječem položaju. Zato smo v sklopu diplomskega dela izdelali igro, ki zahteva prav to. Najprej smo predstavili osnovni pripomoček za igranje, pametno zapestnico Myo, njene specifikacije in način delovanja. Nato smo opisali funkcije vseh programov, ki smo jih pri izdelovanju zaključnega dela potrebovali in za kaj so bili uporabljeni. Sledi izdelava vmesnika, ki iz prejetih signalov z naprave Myo določi, kateri gib se izvaja. Predstavili smo tudi rezultate natančnosti vmesnika in podrobno izdelavo same igre. Na koncu smo primerjali našo rešitev s konkurenčno tehnologijo.
Ključne besede: Myo, Unity, igra
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 50; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

5.
Simulacija in vizualizacija evolucije v evolucijskih algoritmih
Dmitry Leposha, 2021, diplomsko delo

Opis: Tekom diplomske naloge smo izdelali aplikacijo za izobraževalne namene, ki simulira in vizualizira naravne evolucijske procese s pomočjo evolucijskih algoritmov. S spletnim orodjem Piskel smo ustvarili statične in dinamične grafične gradnike za vizualizacijo celotnega postopka simulacije. Nato smo implementirali genetski algoritem in osnovne mehanike simulatorja v programskem jeziku C# ter integrirali celotno rešitev v okolje Unity.
Ključne besede: vizualizacija, simulator, namizna aplikacija, evolucijski algoritmi, Unity
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 33; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

6.
Razvoj stiliziranih realnočasovnih 3D učinkov v igralnem pogonu Unity
Tomaž Krajcar, 2021, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo je namenjeno prikazu in opisu izdelave stiliziranih 3D vizualnih učinkov za računalniške igre. Obsega opis in namen vizualnih učinkov v igrah ter orodja za njihovo izdelavo. Glavni del zaključnega dela je posvečen postopkovnemu procesu izdelave šestih vizualnih učinkov in razlagi specifičnih tehnik, načina dela in tehnologij pri vsakem učinku.
Ključne besede: Vizualni učinki, Unity, Igre, 3D
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 25; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch
Niko Mesarič, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bilo razviti, raziskati in preizkusiti računalniško igro, kjer lahko sodeluje tudi občinstvo preko spletne klepetalnice. Želimo predstaviti obsežnost predvajanja v živo in dodatne možnost, ki jih ponuja. Z igralnim pogonom Unity smo zato razvili računalniško igro, ki se odziva na vnose spletne klepetalnice s platforme Twitch. Aplikacija omogoča varno povezavo s Twitch računom, ki je potrebna, da lahko igra tudi občinstvo.
Ključne besede: računalniška igra, igralni pogon Unity, Twitch integracija, predvajanje v živo
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 59; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

8.
Okrepitveno učenje agentov za igranje iger v pogonu Unity
Jan Banko, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo algoritme okrepitvenega učenja na primeru igranja računalniških iger. Namen magistrskega dela je implementacija igre v okolju Unity in analiza učinkovitosti algoritmov okrepitvenega učenja računalniškega igralca. Opisane so teoretične osnove okrepitvenega učenja, podrobneje pa so predstavljeni algoritmi PPO (angl. Proximal Policy Optimization), SAC (angl. Soft Actor Critic) in DQN (angl. Deep Q-Network), ki so uporabljeni v končni analizi. Rezultati so pokazali, da je bilo učenje agenta v celoti gledano uspešno. V testnem okolju se je najbolje odrezal algoritem PPO, z uporabo katerega je naučen agent v povprečju dosegal 86,4% maksimalne možne nagrade, najslabše pa algoritem DQN, ki ni primeren za uporabo v implementiranem testnem okolju.
Ključne besede: okrepitveno učenje, računalniške igre, Unity, agent, strojno učenje
Objavljeno: 17.06.2021; Ogledov: 186; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

9.
Izdelava 2D videoigre v okolju Unity
Sandi Pucko, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opisujemo izdelavo lastne videoigre. Spoznavamo se z vrsto okolij, ki se uporabljajo pri izdelavi iger. Podamo se skozi celotni postopek izdelave videoiger, ki zajema vse od izdelave posameznih sredstev uporabljenih v igri, do objave igre. Naša rešitev je razvita v okolju Unity, ki uporablja programski jezik C#. Grafični elementi so ustvarjeni z uporabo orodja Piskel. Opisan je tudi postopek objave igre na spletni platformi Itch.io.
Ključne besede: 2D, Unity, videoigra
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 184; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Interaktivna podpora pri opravljanju dela v industrijskem okolju s pomočjo obogatene resničnosti
Anej Šteharnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali s problemom usposabljanja in podpore pri opravljanju ter nadzoru opravljanja dela s pomočjo sodobne tehnologije. Delodajalcem želimo olajšati ta proces s pomočjo virtualnih vodičev, hkrati pa omogočiti enostaven pregled nad opravljenim delom. Predstavili smo razvoj spletne in mobilne aplikacije za vodenje in podporo pri opravljanju dela. Delo smo razdelili na zaledje, spletno in mobilno aplikacijo. Pri zaledju smo ustvarili podatkovno bazo, aplikacijski programski vmesnik in predstavili delo z orodjem GraphicsMagick. Spletna aplikacija je razvita z ogrodjem React in uporablja JavaScript knjižnico Konva. Za izdelavo mobilne aplikacije smo uporabili igralni pogon Unity. Našo rešitev smo preizkusili v programerskem in farmacevtskem delovnem okolju. Na podlagi pozitivnih odzivov uporabnikov sklepamo, da bi naš sistem lahko prihranil čas in denar delodajalcem ter izboljšal proces opravljanja dela.
Ključne besede: obogatena resničnost, React, Unity, GraphicsMagick, Konva
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 203; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (3,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici