| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 52
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba evolucijskih algoritmov pri razvoju računalniškega nasprotnika v računalniški igri pikada : magistrsko delo
Nina Tovornik, 2022, magistrsko delo

Opis: Računalniške igre so dandanes nepogrešljivi del sodobnega življenja. Neprestano se spreminjajo in nadgrajujejo ter posledično postajajo čedalje kompleksnejše v razvoju. Zaradi slednjega se lahko pri njihovem razvoju poslužujemo evolucijskih algoritmov, ki temeljijo na Darwinovi teoriji o naravni selekciji. V nalogi smo opisali teorijo evolucijskih algoritmov, predstavili njihovo delitev in podrobneje razložili genetske algoritme in tehnike optimizacije. S pomočjo evolucijskih algoritmov smo v nalogi razvili računalniškega nasprotnika računalniške igre pikada. Temu smo dodali težavnostne stopnje in testirali njihovo uspešnost. Rezultate smo podrobneje proučili in jih v nalogi predstavili.
Ključne besede: evolucijski algoritmi, genetski algoritmi, inteligenca rojev, računalniška igra pikada, igralni pogon Unity
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 41; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

2.
Primerjava med ogrodjem libGDX in igralnim pogonom Unity na primeru razvoja računalniške igre Vitez : diplomsko delo
David Pintar, 2022, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je primerjava tehnologij za razvoj dvodimenzionalne računalniške igre Vitez v ogrodju libGDX in igralnem pogonu Unity. Predstavljene so njihove prednosti in slabosti, ki smo jih zaznali pri izdelavi prototipnega nivoja igre. Na koncu sledi tudi implementacija celotne dvodimenzionalne igre v igralnem pogonu Unity.
Ključne besede: 2D, Unity, libGDX, računalniška igra
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 29; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

3.
Razvoj roguelike računalniške igre Islands of Mudra : diplomsko delo
Miha Antolinc, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema opis začetne različice računalniške roguelike igre Islands of Mudra in postopek njenega razvoja. Namen igre je raziskovanje proceduralno generiranega labirinta otokov, polnih ovir in nasprotnikov, ki jih mora igralec premagati za napredovanje. To lahko stori z uporabo tako imenovanih »muder« in nagrad, ki jih pridobi skozi raziskovanje otokov. Delo vsebuje bolj podroben opis vsakega dela igre, čemur sledi prikaz implementacije vseh delov. To zajema tako proceduralno generiranje stopenj in vsebine otokov kot podrobnosti vseh nasprotnikov in možnih napadov igralca.
Ključne besede: Unity, roguelike, igra, programiranje
Objavljeno v DKUM: 03.03.2022; Ogledov: 715; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

4.
Razvoj hiperpriložnostnih iger na primeru igre Color Cube Dash : diplomsko delo
Klemen Čeru Skela, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja mobilne igre in njihove zvrsti ter vsebuje primere posameznih iger. Večji poudarek je na podzvrsti hiperpriložnostnih iger, kaj natanko je ta zvrst, zakaj so tako uspešne, kako s takšno igro zaslužiti, kaj so njeni glavni elementi in kakšna je mehanika. Predstavljeni so založniki te izpostavljene zvrsti mobilnih iger, kot so: Voodoo, Ketchap in Outfit7. Opredeljena so orodja za izdelavo iger, kot so: Unity, libGDX in Spine. V sklopu diplomskega dela je izdelati tehnični dizajndokument za predvideno hiperpriložnostno mobilno igro, ki smo jo na koncu tudi izdelali. Izdelano igro smo primerjali z že objavljeno.
Ključne besede: mobilne igre, hiperpriložnostne igre, unity, izdelava mobilne igre
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 604; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

5.
Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity : diplomsko delo
Jan Braunsberger, 2021, diplomsko delo

Opis: Industrija razvoja računalniških iger se iz leta v leto sunkovito povečuje. V zadnjih letih prihaja v ospredje vedno več pogonov kot je Unity, ki razvijalcem olajšajo izdelovano igre. Med programiranjem se lahko ob napačnem pristopu ali ob nepoznavanju delovanja komponent koda zelo zakomplicira, kar pa v velikih primerih močno vpliva na samo delovanje igre. V ta namen so se pojavili najrazličnejši vzorci in pravila, ki programerjem pomagajo pri pisanju dobre, optimizirane, modularne in berljive kode. Cilj diplomskega dela je poiskati najpomembnejše metode dobre prakse za pomoč programerjem pri načrtovanju in samem razvijanju računalniških iger ter jih predstaviti v Unity-u.
Ključne besede: Unity, dobre prakse, računalniške igre
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 517; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1011,22 KB)

6.
Prilagoditve računalniških iger za ljudi s posebnimi potrebami : diplomsko delo
Urška Kraner, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili svet računalniških iger v povezavi s posebnimi potrebami. V ta namen smo si najprej ogledali štiri večje skupine nezmožnosti, za katere je moč računalniške igre prilagoditi. Predstavili smo nekaj pomembnih zgodovinskih napredkov, obstoječih tehničnih rešitev in smernic. S pomočjo analize primerov iz prakse smo, pobližje, osvetli problematiko nedostopnosti iger. Izdelali smo računalniško igro in pokazali pomembnost inkluzivnega načrtovanja, za vsako skupino nezmožnosti pa prikazali nekaj prilagoditev, ki ljudem s posebnimi potrebami močno izboljšajo uporabniško izkušnjo.
Ključne besede: Unity, C#, igre, računalniške igre, posebne potrebe, prilagoditve, prilagajanje
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 313; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (7,17 MB)

7.
Izdelava računalniške igre s pomočjo zapestnice Myo : diplomsko delo
Jure Dolinar, 2021, diplomsko delo

Opis: Večurno sedenje in čezmerno igranje iger negativno vpliva na naše zdravje, kar se odraža predvsem na našem skeletu. To lahko rešujemo z igrami, ki zahtevajo, da je igralec v stoječem položaju. Zato smo v sklopu diplomskega dela izdelali igro, ki zahteva prav to. Najprej smo predstavili osnovni pripomoček za igranje, pametno zapestnico Myo, njene specifikacije in način delovanja. Nato smo opisali funkcije vseh programov, ki smo jih pri izdelovanju zaključnega dela potrebovali in za kaj so bili uporabljeni. Sledi izdelava vmesnika, ki iz prejetih signalov z naprave Myo določi, kateri gib se izvaja. Predstavili smo tudi rezultate natančnosti vmesnika in podrobno izdelavo same igre. Na koncu smo primerjali našo rešitev s konkurenčno tehnologijo.
Ključne besede: Myo, Unity, igra
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 311; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

8.
Simulacija in vizualizacija evolucije v evolucijskih algoritmih : diplomsko delo
Dmitry Leposa, 2021, diplomsko delo

Opis: Tekom diplomske naloge smo izdelali aplikacijo za izobraževalne namene, ki simulira in vizualizira naravne evolucijske procese s pomočjo evolucijskih algoritmov. S spletnim orodjem Piskel smo ustvarili statične in dinamične grafične gradnike za vizualizacijo celotnega postopka simulacije. Nato smo implementirali genetski algoritem in osnovne mehanike simulatorja v programskem jeziku C# ter integrirali celotno rešitev v okolje Unity.
Ključne besede: vizualizacija, simulator, namizna aplikacija, evolucijski algoritmi, Unity
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 283; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

9.
Razvoj stiliziranih realnočasovnih 3D učinkov v igralnem pogonu Unity : zaključno delo
Tomaž Krajcar, 2021, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo je namenjeno prikazu in opisu izdelave stiliziranih 3D vizualnih učinkov za računalniške igre. Obsega opis in namen vizualnih učinkov v igrah ter orodja za njihovo izdelavo. Glavni del zaključnega dela je posvečen postopkovnemu procesu izdelave šestih vizualnih učinkov in razlagi specifičnih tehnik, načina dela in tehnologij pri vsakem učinku.
Ključne besede: Vizualni učinki, Unity, Igre, 3D
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 198; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch : diplomsko delo
Niko Mesarič, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bilo razviti, raziskati in preizkusiti računalniško igro, kjer lahko sodeluje tudi občinstvo preko spletne klepetalnice. Želimo predstaviti obsežnost predvajanja v živo in dodatne možnost, ki jih ponuja. Z igralnim pogonom Unity smo zato razvili računalniško igro, ki se odziva na vnose spletne klepetalnice s platforme Twitch. Aplikacija omogoča varno povezavo s Twitch računom, ki je potrebna, da lahko igra tudi občinstvo.
Ključne besede: računalniška igra, igralni pogon Unity, Twitch integracija, predvajanje v živo
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 305; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici