| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Robotizacija operacije obrezovanja na kovaški liniji
Peter Brglez, 2020, diplomsko delo

Opis: V podjetju Unior d.d. so se odločili za robotizacijo delovnega mesta na katerem se obrezujejo odkovki. Diplomsko delo spremlja projekt robotizacije in predstavi stanja na kovaški liniji pred in po robotizaciji. Določena je sprememba lastne cene proizvoda (ojnice), ki se trenutno izdeluje na liniji. Ta se je zmanjšala predvsem zaradi zmanjšanja stroškov plač, saj bo v bodoče na liniji en delavec manj. Nadomestila sta ga namreč dva robota. Poleg investicije v robote, pa je bilo potrebno investirati še v nekaj opreme, zamenjati transportne stroje in preurediti delovni prostor. Določena je doba povrnitve investicije, da dobimo vpogled v njeno smiselnost. Poleg ekonomske upravičenosti so naštete tudi druge prednosti in slabosti, ki jih dobimo z robotizacijo. Na koncu diplomskega dela so predstavljeni sistemi MES, ki so že stvar sedanjosti, vedno več pa se bodo uporabljali v podjetjih v prihodnosti. Naštete so njihove odlike, na koncu pa je opisano, kakšne prednosti lahko prinesejo takšni sistemi z implementacijo v podjetje.
Ključne besede: Unior, robotizacija, kovanje, kovaška linija, stroški, investicija, MES
Objavljeno: 24.09.2020; Ogledov: 90; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

2.
Razvoj merilnika napetosti naper
Gregor Založnik, 2017, diplomsko delo

Opis: V svoji diplomski nalogi sem skušal predstaviti razvoj merilnika naper. Za miren tek kolesa je nujno, da so vse napere pravilno in enakomerno napete. Bistvo diplomske naloge je bilo razviti univerzalen merilnik različnih velikosti in pa oblik presekov naper. Razvoj in tudi izdelava dokumentacije je potekala v programskem paketu Solidworks.
Ključne besede: merilnik, napere, konstruiranje, ročno orodje, Unior
Objavljeno: 26.04.2017; Ogledov: 806; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (2,97 MB)

3.
Sprememba maloprodajne embalaže v programu ročno orodje podjetja Unior d.d.
Uroš Matavž, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Embalaža in njen izgled pomembno vplivata na kupce ter njihov izbor kupljenega blaga. Tega se zavedamo tudi v podjetju Unior d. d., ki je eno največjih izvozno usmerjenih podjetij v Sloveniji. V programu ročno orodje smo se lotili spremembe maloprodajne embalaže z jasnim ciljem izboljšanja prepoznavnosti blagovne znamke, izboljšanja informiranja kupcev ter posledično povečanja prodaje izdelkov. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh sklopov. V prvem delu so predstavljene teoretične osnove. V drugem delu diplomske naloge je predstavljeno podjetje ter opisani poglavitni logistični procesi v skladišču gotovih izdelkov; od prevzema blaga, komisioniranja, označevanja embalaže, kompletiranja, embaliranja ter transporta do naročnika. V zadnjem delu naloge smo se osredotočili na prenovo rešitve ter predlagali nekatere izboljšave v logističnem procesu v skladišču gotovih izdelkov.
Ključne besede: maloprodajna embalaža, logistični procesi, skladišče gotovih izdelkov, ročno orodje, Unior d. d.
Objavljeno: 18.01.2017; Ogledov: 1400; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (5,18 MB)

4.
PONUDBA ZA ŠPORTNIKE PODJETJA UNIOR D.D., PROGRAM TURIZEM
Tomaž Šporar, 2016, diplomsko delo

Opis: Trženje športa predstavlja širok spekter aktivnosti, ki jih je mogoče usmeriti na točno določene ciljne skupine. Sistem trženja športnih in zdravstvenih programov je izredno kompleksen, zaradi česar mora biti uvajanje skrbno načrtovano in sistematično. Zahteve posameznih ciljnih skupin so pri enaki osnovni ponudbi storitve različne, kar je potrebno pri izvajanju tudi upoštevati. V diplomski nalogi smo pisali o povezavi med športom in turizmom ter o ponudbi za športnike na primeru podjetja Unior d.d., program turizem. Posebej smo se osredotočili na dejavnosti in možnosti, kako izkoristiti prisotnost vrhunskih trenerjev in ostalega spremljevalnega osebja športnih kolektivov, ki bivajo na Rogli ali v Termah Zreče zaradi priprav.
Ključne besede: šport, turizem, športni turizem, športne priprave, Unior d.d., program turizem
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 477; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (795,56 KB)

5.
VPLIV KRIZE NA INTERESNE SKUPINE PODJETJA
Luka Kolar, 2014, diplomsko delo

Opis: Živimo v času velike svetovne gospodarske krize, ki nas je zajela leta 2008. Najprej se je pojavila kot finančna kriza, pozneje kot gospodarska, ki je povzročila zastoj, ter prerasla v družbeno-politično krizo. Gospodarska kriza je začela vplivati na poslovno okolje podjetja in tako spreminjala segmente notranjega okolja, mikrookolja in makrookolja. V diplomskem seminarju se bomo osredotočili na ekonomsko okolje in proučili njegov vpliv na okolje delovanja podjetja oz. na interesne skupine. Predstavili bomo, kako so se posamezne interesne skupine soočile s krizo in kako reagirajo v kriznih situacijah. Predmet proučevanja v diplomskem seminarju bo podjetje Unior d. d. V teoretičnem delu bomo opredelili poslovno okolje podjetja, ekonomsko okolje in interesne skupine. Na podlagi teoretičnih izhodišč bomo teorijo povezali z empiričnim delom in se poglobili, v načinu spreminjanja interesnih skupin podjetja Unior d. d. Namen diplomskega seminarja je proučiti poslovno okolje podjetja oz. proučiti vpliv ekonomskega okolja na delovanje njegovih interesnih skupin. Pokazati želimo, da so se interesne skupine v času finančne krize spreminjale in se še spreminjajo. Cilji diplomskega seminarja se bodo nanašali na spremembe interesnih skupin v času gospodarske krize. Z raziskavo bomo ugotovili, kateri udeleženci so se najbolj in kateri najmanj spreminjali. Za podjetje Unior d. d. smo se odločili, ker deluje v bližini našega kraja in nudi možnost praktičnega usposabljanja. Ker smo v podjetju navezali stike in obdržali dobre, korektne odnose, smo mnenja, da se bomo v primeru nastalih težav pri pisanju diplomskega seminarja lahko obrnili nanje in jih prosili za pomoč in ostale podatke.
Ključne besede: gospodarska kriza, poslovno okolje podjetja, Unior d. d., interesne skupine.
Objavljeno: 21.10.2014; Ogledov: 1126; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

6.
DEJAVNOSTI NABAVNE LOGISTIKE V PODJETJU UNIOR D.D.
Davorin Črešnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je v grobem razdeljeno na dva dela in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev opredelili nabavo in logistiko, v praktičnem delu pa smo s pomočjo zaposlenih in ob pomoči internih podatkov opisali dejavnosti nabavne logistike podjetja Unior d.d. V drugem poglavju smo opisali splošne značilnosti nabavne funkcije, pojasnili pojem nabave, njene cilje in naloge ter opisali organiziranost nabavne funkcije. V tretjem poglavju smo opisali pojem in pomen logistike, opredelili logistični sistem in njegove cilje, opisali mednarodno logistiko ter podrobneje opredelili logistične podsisteme. V četrtem poglavju smo podrobneje opisali dejavnosti nabavne logistike, njene cilje ter s teoretičnega vidika opredelili pomen zunanjega transporta in skladiščenja. V praktičnem delu diplomskega dela smo najprej na kratko predstavili podjetje Unior d.d. in njegove osnovne programe, nato pa s pomočjo nabavnega osebja opredelili dejavnosti nabavne logistike obravnavanega podjetja. Te dejavnosti zajemajo: izbor dobaviteljev, naročanje materiala, proizvoda, storitev in kemikalij, izdelavo pogodbe in tehnično prevzemnih pogojev, transport blaga, prevzem blaga, reklamacijski postopek, skladiščenje in vhod v proizvodnjo, poročanje vhodne kontrole, likvidacijo računov ter evidenco in arhiviranje.
Ključne besede: Nabava, logistika, nabavna logistika, zunanji transport, skladiščenje, Unior d.d.
Objavljeno: 21.06.2013; Ogledov: 1379; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (296,35 KB)

7.
Konstruiranje moment ključa
Aleš Merčnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi na kratko opisujem potek projekta razvoja moment ključa. Pri projektu sem več mesecev sodeloval v okviru obvezne študijske prakse ter tudi v nadaljnje. Moment ključ smo razvijali povsem na novo, saj podobnega orodja podjetje še nikoli ni izdelovalo. Največ pozornosti smo namenili mehanizmu, saj je to ključni element celotne sestave. Zaradi obsežnosti projekta je v diplomskem delu opisan razvoj samo ene dimenzije, čeprav se bodo v prihodnosti razvijale še druge – manjše dimenzije enakega orodja. Prav tako je iz istega razloga v delu opisan samo razvoj prototipa tega orodja, ki je tudi rezultat mojega dela na projektu.
Ključne besede: moment ključ, konstruiranje, Unior, razvoj, nastavljiva ročica
Objavljeno: 05.04.2013; Ogledov: 2186; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

8.
Optimizacija proizvodnje na paletnem sistemu CNC strojih MAKINO A55
Jože Hren, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema teme s področja vpenjalnih priprav in strege CNC obdelovalnih strojev. Zaradi povečanja naročil, se je pojavil problem prezasedenosti obdelovalne linije in tem diplomskem delu, bom predstavil kako smo se zoperstavili s to težavo. Na koncu pa bom predstavil kako smo dejansko to izvedli in primerjavo rezultatov. Diplomsko delo zajema tudi kratko zgodovino in opis podjetja UNIOR d.d. Zreče. Vključene pa so tudi teoretične osnove vpenjalnih priprav.
Ključne besede: Optimizacija, CNC obdelovalni stroji, vpenjalne priprave, UNIOR d.d. Zreče
Objavljeno: 26.11.2012; Ogledov: 1700; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

9.
USTANOVITEV INVALIDSKEGA PODJETJA V PODJETJU UNIOR D.D.
Matic Močenik, 2012, diplomsko delo

Opis: Podjetje Unior je med največjimi in izvozno najpomembnejšimi slovenskimi podjetji. Podjetje je zavezano k visoki kakovosti, visoki izkoriščenosti svojih zmogljivosti, povečanju produktivnosti . V podjetju Unior je zaposlenih tudi veliko število invalidnih oseb, ki delajo ali so v bolniškem staležu. Tudi invalidne osebe potrebujejo enakopraven položaj v družbi, zato so se v podjetju Unior odločili ustanovitve invalidskega podjetja z namenom, da jim to lahko prinese veliko pozitivnega. Invalidne osebe povzroči invalidnost, zmanjšanje ali izguba delovne zmožnosti za delo na delovnem mestu, na katerega je bila invalidna oseba trajno razporejena pred nastankom teh sprememb. Večanje števila invalidnih oseb v podjetju Unior je glavni razloga za ustanovitev invalidskega podjetja. Invalidska podjetja so podjetja, ki usposabljajo in zaposlujejo invalidi, ki se glede na svojo invalidnost in preostalo delovno zmožnost ter na svoje zdravstveno stanje ne morejo usposabljati in zaposliti pod enakimi pogoji kot drugi invalidi. Vlogo za pridobitev statusa invalidskega podjetja lahko vloži gospodarska družba, ki je registrirana kot družba z omejeno odgovornostjo. Delniška družba ali komanditna delniška družba lahko posluje kot invalidsko podjetje, če med celim poslovnim letom zaposluje in usposablja najmanj 40% invalidov od vseh zaposlenih v družbi. Vlogo za ustanovitev invalidskega podjetja lahko vložijo tudi gospodarske družbe, fizične osebe, društva, združenja in občine, ki želijo ustanoviti gospodarsko družbo, ki bi poslovala kot invalidsko podjetje. Status invalidskega podjetja se lahko tudi odvzame ob neupoštevanju pravil.
Ključne besede: podjetje Unior, invalidne osebe, invalidnost, invalidsko podjetje, ustanovitev invalidskega podjetje, vloga za ustanovitev, status invalidskega podjetja
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 2645; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (819,44 KB)

10.
PODJETJE UNIOR D. D. NA ARABSKEM TRŽIŠČU IN MEDKULTURNE RAZLIKE PRI POSLOVANJU
Anja Mernik, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preučevali poslovanje podjetja Unior Kovaška industrija d. d. Zreče z državami arabskega sveta in medkulturne razlike, ki so najbolj očitne pri poslovanju. Če želimo biti uspešni v poslu z državo iz arabskega sveta, moramo zelo dobro poznati njeno kulturo, saj lahko že s preprosto gesto ali govorico telesa nehote in nevede ustvarimo zelo nelagodno situacijo, ki bi pri bila nas sicer povsem običajna, za njih pa pomeni žalitev ter posledično tudi slab medsebojni odnos in slabo poslovanje. Ugotovili smo, da je prav odnos med najpomembnejšimi sestavinami uspešnega poslovnega sodelovanja med podjetjem Unior d. d. in podjetji z arabskega trga, saj lahko s potrpežljivo vzpostavitvijo in ohranjanjem le-tega, ustvarimo odličen poslovni rezultat. Da bi lahko dosegli tak odnos, je v prvi vrsti potrebno zelo dobro poznavanje arabske kulture, prilagajanje in upoštevanje najpomembnejših lastnosti in seveda uspešno izpeljevanje poslovnih zahtev, ki jih nasprotna stran potrebuje za izvajanje svojega poslovanja. Preučili smo realizacijo prodaje podjetja Unior d. d. na arabskem tržišču in kako je potekalo poslovanje v letih od 2007 do 2011, ki so veljala za tako imenovano gospodarsko krizo. Preučili smo tudi medkulturne razlike in njihov vpliv na poslovanje. Za uspešno poslovanje z državami arabskega sveta je potrebno zelo dobro poznavanje arabske kulture, ki na svetu izstopa in velja za nekaj posebnega. V diplomskem delu pojasnjujemo bistvene značilnosti arabske kulture v primerjavi s slovensko. V intervjuju s predstavnico podjetja Unior d. d. pa dobimo zanimive odgovore s področja poslovanja z arabskimi državami in tipičnih medkulturnih razlik, zanimivosti in podrobnosti, na katere je treba biti pozoren pri poslovanju.
Ključne besede: Slovenska kultura, arabska kultura, medkulturne razlike, poslovanje, Unior d. d.
Objavljeno: 21.09.2012; Ogledov: 1732; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (344,18 KB)

Iskanje izvedeno v 0.48 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici