| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
PRENOVA PROCESA PRODAJNEGA TRŽENJA V PROGRAMU SINTER PODJETJA UNIOR D.D., ZREČE
Lidija Špile, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu želimo predstaviti predlog prenove procesa prodajnega trženja na področju operativne prodaje v programu Sinter v podjetju Unior d. d., Zreče. Podjetje Unior je s svojo razsežnostjo do obstoječih štirih programov v organizacijski strukturi ugotovilo in sklenilo glede na rezultate poslovanja, strategijo in vizijo podjetja, da z letom 2008 ustanovi samostojni program Sinter. Poslovanje programa Sinter je vključno z letom 2007 potekalo v sklopu programa Odkovkov kamor sodi tudi proces trženja, ki je zastavljen in prilagojen programu Odkovkov in njegovo delovanje temelji na določilih iz preteklih let do leta 2004. Zato bomo v tem diplomskem delu predstavljamo in pripravljamo predlog procesa prodajnega trženja povsem na novo zastavljenem programu Sinter. V začetku diplomskega dela se prenove procesa lotevamo teoretično. Razlagamo pomen prenove procesa, namen prenove procesa z upoštevanjem dejavnikov in vplivov na uspeh ali celo neuspeh. V naslednjem poglavju diplomske naloge predstavljamo obstoječe stanje procesa prodajnega trženja sintranih delov, ki poteka pod okriljem programa Odkovki v podjetju Unior d. d., Zreče. Podrobno opišemo obstoječi proces prodajnega trženja, ga predstavimo grafično, s tem opredelimo aktivnosti in nosilce le teh. V tem poglavju podajamo tudi kritično analizo obstoječega stanja. V naslednjem, to je četrtem poglavju, podajamo predlog prenove poslovnega procesa trženja sinter delov, s predvidenimi novimi poslovnimi tokovi, ki vodijo k izboljšanju poslovanja. Zadnje poglavje namenjamo zaključku in ugotovitvam obravnavane teme.
Ključne besede: • prenova • poslovni proces • proces prodajnega trženja • sinter • Unior • organizacija procesa
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 1896; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (3,95 MB)

2.
MODEL POSLOVNE ODLIČNOSTI V PODJETJU UNIOR D.D.
Nataša Brglez, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetja poslujejo v vedno močnejši konkurenci, zato je ključnega pomena, da poslovanja ne prepuščajo naključju, ampak se na spremembe hitro odzovejo, na pravi način, ki mora biti sad premišljenih in načrtovanih dejavnosti. Podjetja si poiskušajo pridobiti konkurenčno prednost z certificiranimi standardi serije ISO, nekatera med njimi pa se še bolj zavedajo svoje šibkosti in nadgradijo standarde z različnimi modeli. Eden izmed model, ki zagotavlja celoten pregled poslovanja je tudi Model poslovne odličnosti EFQM. Ta model zagotavlja informacije iz vseh vidikov poslovanja, s pomočjo katerih lahko izvajajo in načrtujejo aktivnosti za tekoče in prihodnje poslovne odločitve. Temelji na devetih merilih od katerih je pet dejavnikov in štirje rezultati.
Ključne besede: poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, temeljna načela odličnosti, merila modela, kakovost, Evropska fundacija za razvoj kakovosti, samoocenjevanje, Unior d.d.
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 2678; Prenosov: 876
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

3.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU UNIOR, D.D.
Mateja Dečar, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Motivacija je pomemben element za doseganje boljših rezultatov zaposlenih. Prav tako pa je pomembna pravilna izbira motivacijskih dejavnikov v organizaciji, da so zaposleni zadovoljni z delom, ki ga opravljajo. S tem pa so pripravljeni dati zaposleni na razpolago vse svoje sposobnosti zato, ker sami tako želijo in ne zato, ker bi morali. Zaposleni so najpomembnejši resurs vsake organizacije. Zato morajo biti ustrezno motivirani, informirani in vodeni. Človeški viri so vsi ljudje, ki ustvarjalno sodelujejo v neki obliki organiziranega dela. Za njih je značilno, da so si med seboj zelo različni. Zato ne moremo vseh motivirati na enak način. Vsi delovni procesi so odvisni od človekove prizadevnosti in usmerjenosti, človekovih pričakovanj in odločitev, zato je zelo pomembno, da podjetja ustrezno motivirajo in nagrajujejo svoje zaposlene. Nekatera podjetja posvečajo več pozornosti finančnim, druga pa nefinančnim nagradam. Znano je, da zaposleni niso zadovoljni, če prejemajo samo finančne ali samo nefinančne nagrade, zato mora podjetje zagotoviti pravo kombinacijo obeh ter oblikovati sistem motiviranja in nagrajevanja, ki bo vplival na zaposlene tako, da bo hkrati zagotovljena uspešnost podjetja in zadovoljstvo delavcev. Šele raziskava je pokazala, kako obširen in pomemben je pojem motivacije in nagrajevanja. Ugotovili smo, da kljub temu, da podjetje posveča veliko pozornosti motivaciji in izboljšavam na področju nagrajevanja zaposlenih, obstaja še veliko možnosti za izboljšave. Veliko avtorjev raziskuje ta področja in podaja mnogo koristnih ugotovitev, vendar je spremljanje nenehnih novosti na teh področjih in prenašanje novih znanj o tem v podjetje precej zahtevno. Kljub svoji zahtevnosti je skrb za razvoj področja motivacije in nagrajevanja v podjetju zelo pomembna. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da so zaposleni srednje zadovoljni s trenutno motivacijo in nagrajevanjem v podjetju. Najpomembnejša ugotovitev pa je nedvomno ta, da način nagrajevanja pomembno vpliva na motivacijo. Ugotovili smo, da različne nagrade motivirajo zaposlene, kar je bil namen raziskovalnega dela. Podali smo tudi predloge za podjetje, ki izhajajo iz ugotovitev raziskave. Menimo, da smo z raziskavo prišli do uporabnih ugotovitev.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: motivacija, področja motiviranja, motivacijski dejavniki, generacije delovno aktivnih, finančne nagrade, nefinančne nagrade, sistem motiviranja in nagrajevanja, motiviranje in nagrajevanje v podjetju Unior, d.d..
Objavljeno: 10.05.2011; Ogledov: 3676; Prenosov: 855
.pdf Celotno besedilo (6,27 MB)

4.
USTANOVITEV INVALIDSKEGA PODJETJA V PODJETJU UNIOR D.D.
Matic Močenik, 2012, diplomsko delo

Opis: Podjetje Unior je med največjimi in izvozno najpomembnejšimi slovenskimi podjetji. Podjetje je zavezano k visoki kakovosti, visoki izkoriščenosti svojih zmogljivosti, povečanju produktivnosti . V podjetju Unior je zaposlenih tudi veliko število invalidnih oseb, ki delajo ali so v bolniškem staležu. Tudi invalidne osebe potrebujejo enakopraven položaj v družbi, zato so se v podjetju Unior odločili ustanovitve invalidskega podjetja z namenom, da jim to lahko prinese veliko pozitivnega. Invalidne osebe povzroči invalidnost, zmanjšanje ali izguba delovne zmožnosti za delo na delovnem mestu, na katerega je bila invalidna oseba trajno razporejena pred nastankom teh sprememb. Večanje števila invalidnih oseb v podjetju Unior je glavni razloga za ustanovitev invalidskega podjetja. Invalidska podjetja so podjetja, ki usposabljajo in zaposlujejo invalidi, ki se glede na svojo invalidnost in preostalo delovno zmožnost ter na svoje zdravstveno stanje ne morejo usposabljati in zaposliti pod enakimi pogoji kot drugi invalidi. Vlogo za pridobitev statusa invalidskega podjetja lahko vloži gospodarska družba, ki je registrirana kot družba z omejeno odgovornostjo. Delniška družba ali komanditna delniška družba lahko posluje kot invalidsko podjetje, če med celim poslovnim letom zaposluje in usposablja najmanj 40% invalidov od vseh zaposlenih v družbi. Vlogo za ustanovitev invalidskega podjetja lahko vložijo tudi gospodarske družbe, fizične osebe, društva, združenja in občine, ki želijo ustanoviti gospodarsko družbo, ki bi poslovala kot invalidsko podjetje. Status invalidskega podjetja se lahko tudi odvzame ob neupoštevanju pravil.
Ključne besede: podjetje Unior, invalidne osebe, invalidnost, invalidsko podjetje, ustanovitev invalidskega podjetje, vloga za ustanovitev, status invalidskega podjetja
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 2179; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (819,44 KB)

5.
INFORMACIJSKA PODPORA PROJEKTNI PISARNI
Rok Satler, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo podrobneje spoznali teoretično osnovo projektov, projektne pisarne in projektnega managementa. Prikazali smo dejanski primer na podjetju UNIOR d.d. in podali stanje oziroma oceno končnega produkta. Predstavljena projektna pisarna še ni v svoji končni verziji, saj obstaja še veliko izboljšav in kasneje nadgradenj našega izdelka, ki bodo realizirane po potrebah posameznih oddelkov.
Ključne besede: Projektna pisarna, Microsoft SharePoint, projektni management, projekt, UNIOR d.d., podjetje
Objavljeno: 10.10.2011; Ogledov: 1530; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

6.
KONSTRUIRANJE IN PRERAČUN KLJUČA Z RAGLJO
Tomaž Verlak, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetje Unior d.d. iz Zreč trenutno kupuje ročno orodje, ključ z ragljo, od tujega proizvajalca, želelo pa bi, da ga prične proizvajati v lastni proizvodnji. Tako je bilo potrebno skonstruirati izdelek, ki bo nadomestil dosedanje ročno orodje, ter vpeljat tudi nekaj izboljšav. Pri konstruiranju je bilo veliko računalniškega dela, predvsem modeliranja, saj tako lažje predvidimo težave, ter zanje najdemo uspešne rešitve. Rezultat je ročno orodje, ki je enostavnejše za uporabo ter tudi ergonomsko ustreznejše.
Ključne besede: Konstruiranje, ročno orodje, ključ z ragljo, Unior
Objavljeno: 28.11.2011; Ogledov: 1565; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

7.
PODJETJE UNIOR D. D. NA ARABSKEM TRŽIŠČU IN MEDKULTURNE RAZLIKE PRI POSLOVANJU
Anja Mernik, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preučevali poslovanje podjetja Unior Kovaška industrija d. d. Zreče z državami arabskega sveta in medkulturne razlike, ki so najbolj očitne pri poslovanju. Če želimo biti uspešni v poslu z državo iz arabskega sveta, moramo zelo dobro poznati njeno kulturo, saj lahko že s preprosto gesto ali govorico telesa nehote in nevede ustvarimo zelo nelagodno situacijo, ki bi pri bila nas sicer povsem običajna, za njih pa pomeni žalitev ter posledično tudi slab medsebojni odnos in slabo poslovanje. Ugotovili smo, da je prav odnos med najpomembnejšimi sestavinami uspešnega poslovnega sodelovanja med podjetjem Unior d. d. in podjetji z arabskega trga, saj lahko s potrpežljivo vzpostavitvijo in ohranjanjem le-tega, ustvarimo odličen poslovni rezultat. Da bi lahko dosegli tak odnos, je v prvi vrsti potrebno zelo dobro poznavanje arabske kulture, prilagajanje in upoštevanje najpomembnejših lastnosti in seveda uspešno izpeljevanje poslovnih zahtev, ki jih nasprotna stran potrebuje za izvajanje svojega poslovanja. Preučili smo realizacijo prodaje podjetja Unior d. d. na arabskem tržišču in kako je potekalo poslovanje v letih od 2007 do 2011, ki so veljala za tako imenovano gospodarsko krizo. Preučili smo tudi medkulturne razlike in njihov vpliv na poslovanje. Za uspešno poslovanje z državami arabskega sveta je potrebno zelo dobro poznavanje arabske kulture, ki na svetu izstopa in velja za nekaj posebnega. V diplomskem delu pojasnjujemo bistvene značilnosti arabske kulture v primerjavi s slovensko. V intervjuju s predstavnico podjetja Unior d. d. pa dobimo zanimive odgovore s področja poslovanja z arabskimi državami in tipičnih medkulturnih razlik, zanimivosti in podrobnosti, na katere je treba biti pozoren pri poslovanju.
Ključne besede: Slovenska kultura, arabska kultura, medkulturne razlike, poslovanje, Unior d. d.
Objavljeno: 21.09.2012; Ogledov: 1401; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (344,18 KB)

8.
Optimizacija proizvodnje na paletnem sistemu CNC strojih MAKINO A55
Jože Hren, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema teme s področja vpenjalnih priprav in strege CNC obdelovalnih strojev. Zaradi povečanja naročil, se je pojavil problem prezasedenosti obdelovalne linije in tem diplomskem delu, bom predstavil kako smo se zoperstavili s to težavo. Na koncu pa bom predstavil kako smo dejansko to izvedli in primerjavo rezultatov. Diplomsko delo zajema tudi kratko zgodovino in opis podjetja UNIOR d.d. Zreče. Vključene pa so tudi teoretične osnove vpenjalnih priprav.
Ključne besede: Optimizacija, CNC obdelovalni stroji, vpenjalne priprave, UNIOR d.d. Zreče
Objavljeno: 26.11.2012; Ogledov: 1307; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

9.
Konstruiranje moment ključa
Aleš Merčnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi na kratko opisujem potek projekta razvoja moment ključa. Pri projektu sem več mesecev sodeloval v okviru obvezne študijske prakse ter tudi v nadaljnje. Moment ključ smo razvijali povsem na novo, saj podobnega orodja podjetje še nikoli ni izdelovalo. Največ pozornosti smo namenili mehanizmu, saj je to ključni element celotne sestave. Zaradi obsežnosti projekta je v diplomskem delu opisan razvoj samo ene dimenzije, čeprav se bodo v prihodnosti razvijale še druge – manjše dimenzije enakega orodja. Prav tako je iz istega razloga v delu opisan samo razvoj prototipa tega orodja, ki je tudi rezultat mojega dela na projektu.
Ključne besede: moment ključ, konstruiranje, Unior, razvoj, nastavljiva ročica
Objavljeno: 05.04.2013; Ogledov: 1866; Prenosov: 290
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

10.
DEJAVNOSTI NABAVNE LOGISTIKE V PODJETJU UNIOR D.D.
Davorin Črešnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je v grobem razdeljeno na dva dela in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev opredelili nabavo in logistiko, v praktičnem delu pa smo s pomočjo zaposlenih in ob pomoči internih podatkov opisali dejavnosti nabavne logistike podjetja Unior d.d. V drugem poglavju smo opisali splošne značilnosti nabavne funkcije, pojasnili pojem nabave, njene cilje in naloge ter opisali organiziranost nabavne funkcije. V tretjem poglavju smo opisali pojem in pomen logistike, opredelili logistični sistem in njegove cilje, opisali mednarodno logistiko ter podrobneje opredelili logistične podsisteme. V četrtem poglavju smo podrobneje opisali dejavnosti nabavne logistike, njene cilje ter s teoretičnega vidika opredelili pomen zunanjega transporta in skladiščenja. V praktičnem delu diplomskega dela smo najprej na kratko predstavili podjetje Unior d.d. in njegove osnovne programe, nato pa s pomočjo nabavnega osebja opredelili dejavnosti nabavne logistike obravnavanega podjetja. Te dejavnosti zajemajo: izbor dobaviteljev, naročanje materiala, proizvoda, storitev in kemikalij, izdelavo pogodbe in tehnično prevzemnih pogojev, transport blaga, prevzem blaga, reklamacijski postopek, skladiščenje in vhod v proizvodnjo, poročanje vhodne kontrole, likvidacijo računov ter evidenco in arhiviranje.
Ključne besede: Nabava, logistika, nabavna logistika, zunanji transport, skladiščenje, Unior d.d.
Objavljeno: 21.06.2013; Ogledov: 1075; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (296,35 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici