SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zavzetost medicinskih sester na Kliničnem oddelku za vaskularno nevrologijo in intenzivno nevrološko terapijo (KOVNINT)
Nataša Milojevič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjem času zavzetost zaposlenih predstavlja ključ do uspešnega delovanja vsake organizacije. V prvem delu magistrskega dela predstavljamo osnovne teoretične opredelitve in ugotovitve o zavzetosti zaposlenih – predstavitev vprašalnikov, ki se uporabljata za merjenje zavzetosti, in sicer Gallup's Q12 in Utrecht Work Engagement Scale (UWES-17). Aktivna zavzetost zaposlenih zagotavlja večjo delovno in s tem poslovno uspešnost. Na zavzetost vplivajo različni dejavniki. Ob pomoči raziskave dokazujemo stopnjo zavzetosti za delo na Kliničnem oddelku za vaskularno nevrologijo in nevrološko intenzivno terapijo (KOVNINT), ob tem pa bo raziskava razkrila tudi, kolikšen delež zaposlenih je zavzetih, kolikšen nezavzetih in aktivno nezavzetih. V empiričnem delu tako predstavljamo lastno raziskavo o merjenju zavzetosti, ki je bila opravljena med zaposlenimi v zdravstveni negi na oddelku KOVNINT. Merili smo jo s pomočjo 5-stopenjske lestvice – z metodo Gallup Q12 in s pomočjo 7-stopenjske lestvice – z vprašalnikom UWES-17. Z ugotovitvami raziskave bomo poskušali oddelek KOVNINT opozoriti na pomembnost zavzetosti zaposlenih za delo, saj so zavzeti zaposleni učinkovitejši pri opravljanju in izvajanju nalog ter kakovostno izvajanje zdravstvene nege.
Ključne besede: zavzetost pri delu, zavzetost zaposlenih, merjenje zavzetosti, Gallup Q12, Utrecht Work Engagement Scale (UWES).
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 222; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

2.
Zavzetost zaposlenih – testiranje zanesljivosti teoretičnega modela UWES -17 v Podjetju X
Irma Kušter, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Pojem »zavzetost zaposlenih« se je pričel pojavljati pred približno dvajsetimi leti, najprej kot antipod pojmu »izgorelost zaposlenih«. Zavzetost opisuje, kako zaposleni racionalno razmišljajo o svoji organizaciji, kako čutijo o njej ter v kolikšni meri so aktivni pri doseganju organizacijskih ciljev. V prvi vrsti pa predstavlja psihološko navezanost zaposlenih na organizacijo, v kateri so zaposleni in so najpomembnejši dejavnik uspešnosti organizacije. Cilj naše raziskave je bil izmeriti zavzetost na vzorcu zaposlenih v enem od sektorjev v Podjetju X ter na pridobljenih podatkih testirati zanesljivost teoretičnega modela za merjenje zavzetosti UWES – 17. Podatke smo pridobili s spletnim anketiranjem z že obstoječim vprašalnikom UWES -17. V teoretičnem delu smo predstavili zgodovino ter povzeli definicije zavzetosti, dejavnike zavzetosti in značilnosti zavzetih zaposlenih. Proučili smo metode merjenja zavzetosti nekaj največjih in najbolj znanih raziskovalnih podjetij, ki s svojimi modeli izvajajo merjenja in izobražujejo po vsem svetu. Zanimale so nas zadnje opravljene raziskave in rezultati merjenj. V empiričnem delu smo s statističnim programom SPSS analizirali podatke, predstavili opisne statistike ter nekaj bivariatnih analiz, s katerimi smo izmerili povprečno stopnjo skupne zavzetosti ter opravili primerjave stopnje zavzetosti med skupinami zaposlenih glede na nekatere demografske dejavnike. Nato smo s faktorsko analizo testirali naše raziskovalno vprašanje »Ali bo faktorska analiza na pridobljenih podatkih v Podjetju X pokazala enake rezultate, kot so klasificirani po metodi UWES – 17?«. Ugotovili smo zelo visoko korelacijo med faktorji, namesto treh dimenzij zavzetosti pa smo v našem modelu identificirali le dve kategoriji zavzetosti. V prvo kategorijo smo dobili združene vse dejavnike dveh kategorij zavzetosti teoretičnega modela UWES -17, predanost in vpletenost ( ang. Absorption in Dedication), naša druga kategorija pa je identična kategoriji teoretičnega modela in vsebuje vseh šest dimenzij kategorije vitalnost (ang. Vigor).
Ključne besede: zavzetost, dejavniki zavzetosti, model merjenja zavzetosti, Utrecht Work Engagement Scale (UWES)
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 248; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

3.
Analiza zavzetosti zaposlenih v finančnem sektorju
Tea Hočevar, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Delovna zavzetost ali zavzetost zaposlenih je nov model ocenjevanja, ovrednotenja ali upravljanja s kadri na delovnih mestih. Podjetja vse več pozornosti namenjajo ugotavljanju zadovoljstva zaposlenih, malo pa je bilo opravljenih raziskav na temo zavzetosti zaposlenih v delovnih okoljih. Zavzetost je več kot samo sreča, motivacija in zadovoljstvo. Je v bistvu stanje zaposlenega, ki s svojim znanjem, čustvi, izkušnjami in vedenjem pripomore k doseganju pozitivnih rezultatov podjetja. V teoretičnih osnovah smo pregledali definicije zavzetosti zaposlenih, ali obstajajo ločnice med zadovoljstvom in zavzetostjo, kako bi dosegali višjo zavzetost med zaposlenimi, kako zavzetost vpliva na uspešnost podjetij in kakšna je korelacija med zaposlenimi in kupci ter kako lahko managerji poskrbijo za dvig zavzetosti v svojih podjetjih. V empiričnem delu magistrske naloge smo raziskovali zavzetost zaposlenih na delovnem mestu v finančnem sektorju. Zavzetost zaposlenih smo ocenjevali po dveh svetovno znanih metodah merjenja zavzetosti zaposlenih in sicer Gallup Q12 in UWES (»Utrecht Work Engagement Scale«).
Ključne besede: zavzetost, zaposleni, finančni sektor, Gallup Q12, UWES
Objavljeno: 18.12.2018; Ogledov: 90; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici