SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DOMENSKI MODEL OCENJEVANJA SPREJETOSTI IN UPORABE E-STORITEV
Boštjan Šumak, 2011, doktorska disertacija

Opis: Osrednja tema disertacije je sprejetost in uporaba e-storitev, pri čemer je bil glavni cilj disertacije opredelitev pomembnejših dejavnikov, ki signifikantno vplivajo na sprejetost in uporabo e-storitev. V doktorski disertaciji smo želeli na primeru specifične e-storitve empirično preizkusiti model, ki ga definira najsodobnejša teorija sprejetosti informacijskih tehnologij – združena teorija sprejetosti in uporabe tehnologij (Unified Theory of Acceptance and Use of Technology – UTAUT). Za primer specifične e-storitve smo želeli identificirati kontekstne faktorje, s katerimi bi dopolnili osnovni teoretični model UTAUT. V raziskavah smo se osredotočili predvsem na uporabniški vidik dojemanja uporabe e-storitev. V okviru disertacije smo želeli raziskati tudi, ali domena e-storitev vpliva na velikost in signifikantnost vplivov posameznih dejavnikov. Iskanja odgovorov na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze smo se lotili na osnovi empiričnih pristopov k raziskovanju in oblikovanju novih znanj na področju sprejetosti in uporabe e-storitev. Iskanja empiričnih podatkov o velikosti in signifikantnosti vplivov posameznih faktorjev smo se lotili s sistematičnim pregledom literature. Za empirično primerjanje in statistično analizo velikosti vplivov po posameznih domenah e-storitev smo uporabili metodo meta-analize. Za specifični primer e-storitve smo izvedli kvantitativno-kvalitativno raziskavo s pomočjo spletne ankete, na osnovi katere smo poiskali pomembnejše konstrukte, ki vplivajo na uporabnikovo dojemanje o uporabnosti sistema za e-učenje. Na osnovi sistematičnega pregleda literature in kvalitativne raziskave smo definirali teoretični model, ki je temeljil na modelu UTAUT. Z izvedbo ankete smo pridobili empirične podatke, na podlagi katerih smo definiran teoretični model preverili. Teoretični model smo statistično analizirali in preizkusili s pomočjo metode strukturnih modelov – SEM (Structural Equation Modeling). Izvirni rezultat raziskav predstavlja model UTAUT, dopolnjen s faktorji, ki pomembno vplivajo na uporabnikovo dojemanje o uporabnosti in enostavnosti uporabe sistema za e-učenje. Med poglavitne ugotovitve disertacije štejemo tudi ugotovitev, da je stopnja vpliva posameznih faktorjev na sprejetost in uporabo e-storitev odvisna od domene e-storitev. Rezultati raziskav ponujajo nove možnosti za nadaljnje raziskovanje. Rezultati raziskav prav tako predstavljajo osnovo za izvirne rešitve, ki lahko pripomorejo k boljšemu razumevanju razlogov, zakaj uporabniki e-storitve uporabljajo ali zavračajo.
Ključne besede: e-storitve, sprejetost e-storitev, meta-analiza, model sprejetosti, UTAUT, anketa, modeli strukturnih enačb, SEM
Objavljeno: 18.04.2011; Ogledov: 2401; Prenosov: 437
.pdf Celotno besedilo (11,69 MB)

2.
INDENTIFIKACIJA FAKTORJEV VPLIVA NA SPREJETOST IN UPORABO SHEM XML
Dušan Rutnik, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi so predstavljeni faktorji vpliva na sprejetost in uporabo shem XML. Skozi posamezna poglavja smo predstavili tehnologijo XML in sheme, s katerimi definiramo strukturo XML dokumentov in določimo omejitve, ki veljajo za podatke. Opisali smo splošne teorije in modele za vrednotenje sprejetosti in uporabe informacijskih tehnologij. V zaključku naloge je predstavljena raziskava, s katero smo raziskali vpliv posameznih faktorjev na sprejetost in uporabo specifične tehnologije shem XML.
Ključne besede: XML, XML sheme, UTAUT, sprejetost informacijskih tehnologij, sprejetost, vpliv na sprejetost in uporabo, faktorji vpliva
Objavljeno: 20.12.2012; Ogledov: 941; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

3.
Analiza sprejetosti in uporabe sistema za upravljanje odnosov s strankami na Zavodu RS za zaposlovanje
Davorin Panič, 2017, magistrsko delo

Opis: Sistemi za upravljanje odnosov s strankami so poznani kot poslovno orodje za trženje, prodajo in servisiranje strank. Razumevanje potreb strank in ponudba storitev z dodano vrednostjo sta temelja uspeha. Tudi v javnem sektorju so sistemi za upravljanje odnosov s strankami ključnega pomena za vzpostavitev in ohranjanje kakovostnih odnosov s strankami. V primeru Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje se sistem za upravljanje odnosov s strankami delodajalci razvija v okviru lastne ekipe. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri faktorji signifikantno vplivajo na sprejetost, uporabo in uspešnost informacijskega sistema. Rezultate raziskave bomo uporabili pri nadaljnjem razvoju sistema in posledično izboljšanju javnih storitev.
Ključne besede: sprejetost, uspešnost, CRM, UTAUT, javni sektor
Objavljeno: 06.06.2017; Ogledov: 290; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

4.
Investigation of moderator factors in e-business adoption
Boštjan Šumak, Marjan Heričko, Zoran Budimac, Maja Pušnik, 2017, izvirni znanstveni članek

Opis: E-business technology is becoming one of the most important global markets where e-business solutions will have to adapt to new technologies. The main objective in this study was to synthesize existing knowledge in the field of e-business technology acceptance and to understand differences in Technology Acceptance Model (TAM) related causal effect sizes for different e-business contexts. A quantitative meta-analysis of existing empirical research about factors affecting e-business adoption was conducted using 89 published papers that provided empirical data about causal relationships. A moderator analysis was carried out to investigate the moderating effect of four factors: consumer type, device type, continent and respondent type. The results of the study showed a moderating effect for all four proposed factors in almost all TAM-related causal paths. The study also showed that TAM is the most common theory being applied in e-business adoption research.
Ključne besede: e-business acceptance, meta-analysis, moderator factors analysis, TAM, UTAUT, B2C, B2B
Objavljeno: 06.07.2017; Ogledov: 266; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (568,52 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici