1. Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja2023, zbornik Opis: Monografijo z naslovom ' TURISTIČNE DESTINACIJSKE ORGANIZACIJE: gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja' sestavljajo štirje znanstveni tematski sklopi namenjeni turističnim delavcem v javnem in zasebnem sektorju, študentom turizma in hotelirstva ter predstavnikom civilne družbe. 40 avtorjev se je v diskurzih osredotočilo na: (i) trajnostno upravljanje turističnih destinacij, ponudnikov in doživetij skozi dodajanje lokalne vrednosti, kot tudi na varnost v turizmu in načrtovano upravljanje kriznih situacij; (ii) digitalizacijo v turizmu za potrebe upravljanja in trženja deležnikov povezanih v destinacije; (iii) elemente destinacij skozi: kreativno ponudbo v naravi, kulturno dediščino, arhitekturne posebnosti, gastronomski turizem, nastanitve na turističnih kmetijah, vlogo sprejemnih turističnih agencij in turističnih vodnikov za nepozabna doživetja; ter (iv) nosilne produkte slovenskega turizma: aktivni turizem v naravi; valorizacija kulturne dediščine; velneške in zdravstvene storitve; prireditve in poslovna srečanja; gastronomska doživetja in vinske destinacije. Proučevane vsebine so lahko odlična popotnica za jasno pozicioniranje slovenskih turističnih destinacij na močno konkurenčnem zelenem turističnem zemljevidu Evrope. Ključne besede: destinacija, turistična destinacijska organizacija, destinacijski management in marketing, trajnosten in družbeno odgovoren turizem, turistični sistem, turistična ponudba, turistično povpraševanje, varstvo narave, krajina, interpretacija, kulturna dediščina, arhitektura, krajina, valorizacija, gastronomski turizem, turistične nastanitve, turistična kmetija, sprejemna turistična agencija, turistični vodnik, vodeno doživetje Objavljeno v DKUM: 13.01.2023; Ogledov: 1094; Prenosov: 321
Celotno besedilo (29,07 MB) Gradivo ima več datotek! Več... Gradivo je zbirka in zajema 17 gradiv! |
2. Vpliv logističnih dejavnikov na potovalne navade mladihKarmen Šprah, 2021, diplomsko delo Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. Prvi del predstavlja teoretični del, v katerem smo opredelili nekaj osnovnih pojmov, turistično povpraševanje in turistični proizvod ter informacijsko-komunikacijske tehnologije v turizmu. S pomočjo tujih spoznanj smo navedli vlogo logistike v turizmu, opisali oskrbovalno verigo v turizmu, pomembnost informacij in opisali transport v turizmu.
V drugem delu naloge podrobneje predstavimo značilnosti potovalnih navad mladih, vir teh podatkov predstavlja analiza anketnega vprašalnika, ki je bila opravljena. Cilj ankete je bil pridobiti čim bolj popolno analizo potovalnih navad mladih. Namen ankete je bil, da ocenimo, ali so naše hipoteze potrjene ali zavrnjene. Ključne besede: Turistični proizvod, turistično povpraševanje, mladinski turizem, potovalne navade, transport, oskrbovalna veriga Objavljeno v DKUM: 15.06.2021; Ogledov: 1266; Prenosov: 212
Celotno besedilo (1,08 MB) |
3. Economics for hospitality managementPeter Cullen, 1997, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: turistično posredovanje, marketing, trženje, trg, distribucija, poslovno okolje, potrošnik, vedenje, organiziranost, pozicioniranje, strategija trženja, management, storitve, tržno planiranje, trajnostni razvoj, tržne raziskave, segmentacija, povpraševanje, ponudba, poslovna politika, poslovna strategija, poslovne funkcije, poslovni proces, struktura, spremembe Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1234; Prenosov: 56
Povezava na celotno besedilo |
4. Povezanost rekreacije in športa s turizmom na območju občine Ptuj : diplomsko deloDaniela Gabrovec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, šport, rekreacija, prosti čas, turistični objekti, turistično gospodarstvo, SWOT analiza, uporabniki, motiviranje, potrebe, povpraševanje, turistično posredovanje, storitve, trendi, razvoj, poslovna strategija, cilj, aktivnosti, razvojna strategija, turistična industrija, priložnosti, panoge dejavnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2499; Prenosov: 125
Celotno besedilo (708,36 KB) |
5. Značilnosti sezonskosti turističnega obiska v SlovenijiJure Čuček, 2011, diplomsko delo Opis: Turizem v 21. stoletju postaja vedno pomebnejša gospodarska panoga. Turistična potrošnja narašča in Slovenija pri tem ni izjema, a turistično dejavnost spremljajo tudi nekatere slabosti. V pričujočem diplomskem delu je izpostavljena sezonskost turističnih obiskov v Sloveniji. Za Slovenijo kot turistično destinacijo je značilna sezonskost turističnega obiska. Mesec, ki predstavlja vrhunec turističnega obiska v Sloveniji je mesec avgust. Koncentracija turističnih obiskov v kratkem poletnem obdobju se povečuje, a hkrati se povečuje turistični promet v ostalih obdobjih in s tem se blaži sezonskost turističnega obiska. V Sloveniji se značilnost sezonskosti turističnega obiska spreminja iz ene vrste krajev do druge vrste. Negativne posledice sezonskosti turističnega obiska so: gneča v prometu, nestalnost zaposlitev v turizmu, gneča v turističnih krajih, preobremenjenost okolja, preobremenjenost infrastrukture. Turistični kraji z desezonalizacijskimi ukrepi kot so: nižanje cen v obdobju izven turistične sezone, dodatna turistična ponudba, ki pritegne povpraševanje, dodatna promocija, povezovanje ponudnikov turističnih storitev; skušajo te posledice blažiti. Ključne besede: Ključne besede: turistično povpraševanje, turistična ponudba, sezonskost turističnih obiskov, nočitve. Objavljeno v DKUM: 27.10.2011; Ogledov: 3106; Prenosov: 345
Celotno besedilo (1016,23 KB) |
6. TRŽENJE TURISTIČNIH AGENCIJ ZA MLADE V SLOVENIJISlavica Grkovska, 2010, diplomsko delo Opis: V teoretičnem delu smo definirali pojme povezane s trženje storitev in poudarili bistvo marketinškega spleta 7P za storitve, v poglavju Marketinški splet za turistične agencije za mlade pa smo to prenesli v prakso.
Izvedli smo tudi anketni vprašalnik, na katerega se je odzvalo 103 anketirancev. Z anketnim vprašalnikom smo poizvedovali kakšno je mnenje mladih o turističnih agencijah za mlade, kaj menijo o njihovih ponudbah, cenah, destinacijah in koliko so v resnici obveščeni o njihovih ponudbah.
Z rezultati ankete smo ugotavljali trenutno stanje, kako dobro mladi poznavanja turističnih agencij za mlade in njihove ponudbe. Ključne besede: Turizem, Turistična destinacija, Turistične agencije za mlade, Turistično povpraševanje, Turistična ponudba, Marketinški splet 7P Objavljeno v DKUM: 23.11.2010; Ogledov: 3557; Prenosov: 415
Celotno besedilo (1,50 MB) |
7. Analiza turistične ponudbe Bohinja : diplomsko deloKristina Gošnjak, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, ponudba, SWOT analiza, teorija, okolje, narava, uravnotežen razvoj, šport, zabava, promocija, Slovenija, povezanost, povpraševanje, turistični objekti, znamenitosti, značilnosti, turistično gospodarstvo, ankete, programi, razvoj, cilj, priložnosti Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3369; Prenosov: 2215
Celotno besedilo (1,26 MB) |
8. Izvajanje odnosov z javnostmi v Slovenski turistični organizaciji : diplomsko deloNataša Krajnc, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, organiziranost, odnosi z javnostjo, aktivnosti, organizacija, organizacijske strukture, Slovenija, turistično gospodarstvo, turistična industrija, komuniciranje, poslovno komuniciranje, mediji, odjemalec, kupci, storitve, ponudba, povpraševanje, javnost, javno obveščanje, posredniki, turistično posredovanje Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2890; Prenosov: 483
Celotno besedilo (717,94 KB) |
9. Posebnosti in trg športnega turizma : diplomsko deloKsenija Stražišnik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, šport, rekreacija, turistični objekti, potovanja, uporabniki, potrošnik, trg, potrebe, ponudba, povpraševanje, turistično posredovanje, storitve, razvoj, poslovna strategija, aktivnosti, razvojna strategija, turistična industrija, priložnosti, panoge dejavnosti Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3481; Prenosov: 930
Celotno besedilo (506,59 KB) |