| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv logističnih dejavnikov na potovalne navade mladih
Karmen Šprah, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. Prvi del predstavlja teoretični del, v katerem smo opredelili nekaj osnovnih pojmov, turistično povpraševanje in turistični proizvod ter informacijsko-komunikacijske tehnologije v turizmu. S pomočjo tujih spoznanj smo navedli vlogo logistike v turizmu, opisali oskrbovalno verigo v turizmu, pomembnost informacij in opisali transport v turizmu. V drugem delu naloge podrobneje predstavimo značilnosti potovalnih navad mladih, vir teh podatkov predstavlja analiza anketnega vprašalnika, ki je bila opravljena. Cilj ankete je bil pridobiti čim bolj popolno analizo potovalnih navad mladih. Namen ankete je bil, da ocenimo, ali so naše hipoteze potrjene ali zavrnjene.
Ključne besede: Turistični proizvod, turistično povpraševanje, mladinski turizem, potovalne navade, transport, oskrbovalna veriga
Objavljeno v DKUM: 15.06.2021; Ogledov: 1018; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

2.
Gastronomski turizem v Občini Dobrna: kulinarična dediščina Dobrne in oblikovanje novega turističnega proizvoda na njeni osnovi
Helena Horvat, 2020, magistrsko delo

Opis: Lokalna hrana in njeno vključevanje v turistično ponudbo predstavljata sodobni trend gastronomskega turizma. S hrano turist ne le poteši lakoto, ampak tudi zazna destinacijo z vsemi čuti. Pod drobnogled smo vzeli Občino Dobrna, kjer prevladuje zdraviliški turizem. Namen našega magistrskega dela je bil raziskati in opisati tradicionalno kulinarično dediščino Dobrne ter ugotoviti njen prispevek in potencial pri razvoju turizma. V naši raziskavi smo uporabili več kvalitativnih raziskovalnih metod, in sicer analizo znanstvene in strokovne literature, metodo deskripcije in analize, terensko delo, delno strukturiran intervju, analizo PSNP in arhivsko raziskovanje. Izjemno pomemben del naše raziskave je terensko delo, ki temelji na kvalitativnem raziskovanju. Izvedli in analizirali smo 29 delno strukturiranih intervjujev z lokalnim prebivalstvom, lokalnimi ponudniki in pridelovalci, odločevalci in strokovnjaki. Raziskava je pokazala, da so lokalni prebivalci nosilci bogatega ustnega izročila o preprosti kmečki kulinariki. Ugotovili smo, da se dobrnska kulinarika ne deli le na vsakdanjo in praznično, ampak tudi na kmečko in meščansko. Na osnovi pridobljenih podatkov smo pripravili sistematični pregled vsakdanje in praznične kmečke kulinarike. Oblikovali smo tipičen dobrnski meni, ki smo ga podprli z zgodbo. Prav tako smo podali smo več predlogov za oblikovanje novega turističnega proizvoda na osnovi raziskane kulinarične dediščine.
Ključne besede: Občina Dobrna, kulinarična dediščina, stare kmečke jedi, lokalno, turistični proizvod
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 927; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (4,71 MB)

3.
UVEDBA IN OBLIKOVANJE NOVEGA TURISTIČNEGA PROIZVODA: POČITNIŠKI TEDEN V POSAVJU ZA MLADOSTNIKE IZ ZAMEJSTVA
Nina Požun, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je oblikovan nov turistični proizvod, mladinska izmenjava za avtohtono slovensko manjšino – zamejske Slovence iz držav Avstrije, Hrvaške, Italije in Madžarske. Mladinske izmenjave štejemo med mladinski turizem, ki pa je v Sloveniji manj razvit, še posebej na turistični destinaciji Posavje. S pomočjo virov in literature so predstavljena poglavja, ki se dotikajo tem turističnega proizvoda in mladinskega turizma ter povezovalni členi med temami. Opisana so tudi področja programa Evropske unije Erasmus+, ki sofinancira projekte s področij izobraževanja in poklicnega usposabljanja, mladine in športa. Cilj diplomskega dela je oblikovanje programa mladinske izmenjave v Posavju in njegov prikaz s turističnega vidika. Prikazani so še rezultati in ugotovitve ankete, izvedene med mladostniki iz zamejstva. Zaključni del kaže na to, da so mladinske izmenjave doprinos h koriščenju in trženju turistične ponudbe v Posavju.
Ključne besede: turistični proizvod, mladinski turizem, mladinska izmenjava, Posavje.
Objavljeno v DKUM: 23.09.2016; Ogledov: 1669; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

4.
TRŽNO KOMUNICIRANJE S POUDARKOM NA OSEBNI PRODAJI V TURISTIČNI AGENCIJI
Vesna Čihal, 2016, diplomsko delo

Opis: Turistične agencije se poslužujejo številnih orodij tržnega komuniciranja z namenom, da bi pridobile čim več kupcev ter zvestih strank. Najpomembnejšo vlogo ima osebna prodaja, vedno večjo vlogo pa pridobiva trženje in prodaja preko spleta. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kakšen pomen ima za kupca osebna prodaja pri prodaji proizvodov turistične agencije in ali kupci še zahajajo v poslovalnice turističnih agencij. Diplomsko delo sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem s pomočjo literature, spletnih virov in člankov ter osebnih izkušenj zapisala nekaj splošnega o trženju v turizmu in tržnem spletu. Da bi lažje razumeli trženje storitev, sem podala nekaj osnovnih značilnosti storitev in njene posebnosti in opisala primarne organizacije, ki so se mi zdele za razumevanje trženja v turistični agenciji najbolj pomembne. V drugem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika izvedla raziskavo, s pomočjo katere sem skušala najti odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: trženje, tržno komuniciranje, osebna prodaja, turistične storitve, turistični proizvod, primarne organizacije
Objavljeno v DKUM: 29.06.2016; Ogledov: 1261; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

5.
Uvajanje blagovne znamke turistične destinacije Slovenska Istra
Martina Pušnik, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu govorimo o pomenu uvajanja blagovne znamke turistične destinacije Slovenska Istra ter vključevanju lokalne skupnosti. Obravnavamo konkretne možnosti za prehod iz sezonskega na celoletni turizem. Ob tem poudarjamo pomen trajnostnega turizma in se oziramo po novih trendih v turizmu.
Ključne besede: Turistična destinacija, blagovna znamka turistične destinacije, lokalna skupnost, trajnostni turizem, integralni turistični proizvod
Objavljeno v DKUM: 18.03.2016; Ogledov: 1698; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (809,12 KB)

6.
INOVATIVNE RAZVOJNE PRILOŽNOSTI VINSKO GASTRONOMSKEGA TURIZMA JV REGIJE SLOVENIJE
Franci Mežič, 2015, diplomsko delo

Opis: V besedni zvezi vinsko gastronomski turizem se obravnavata vinski in kulinarični turizem. V diplomski nalogi smo obravnavali pojma vinski in kulinarični turizem, kot tudi skupni pojem vinsko gastronomski turizem v jugovzhodni regiji Slovenije. Lastnost vinsko gastronomskega turizma je v tem, da tako vinski kot tudi gastronomski turizem predstavljata integralni turistični proizvod, ki nagovarja ciljno skupino prav vseh starosti, vseh narodnosti in vseh slojev. Ne glede na motiv potovanja se bo turist na destinaciji srečal z vinsko in kulinarično ponudbo. V diplomski nalogi smo predstavili vinsko kulinarične značilnosti in posebnosti jugovzhodne regije (JV) Slovenije. S pomočjo raziskave na osnovi ankete smo podali inovativne ideje novih razvojnih priložnosti v vinskem in gastronomskem turizmu JV regije Slovenije. Opredelili smo se na 3 mikro regije, in sicer na Dolenjsko, Posavje in Belo krajino. Ugotovili smo, da lahko gastronomski turizem, kot nadgradnja vinskega in kulinaričnega turizma, postane razvojna priložnost in prioriteta v JV regiji Slovebnije.
Ključne besede: inovativne razvojne priložnosti, vinsko gastronomski turizem, integralni turistični proizvod.
Objavljeno v DKUM: 17.09.2015; Ogledov: 2493; Prenosov: 454
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

7.
Gastronomija - bistvena prvina turistovega doživljanja destinacije
Borut Milfelner, Sonja Sibila Lebe, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: Za empirični del raziskave smo podatke pridobivali z anketiranjem; v ta namen smo izdelali poseben merilni instrument - vprašalnik, ki smo ga uporabili za merjenje doživljanja gastronomije turistične destinacije. Na vzorcu tujih gostov, ki so se v času svojega potovanja (počitnic, oddiha) v Sloveniji prehranjevali izven mesta nastanitve, so bila izmerjena stališča, ki opredeljujejo doživljanje gastronomije turistične destinacije. Ugotovili smo, da obstajajo med gosti pomembne razlike tako glede na državo bivanja, kakor tudi glede na njihov socialni položaj.
Ključne besede: gastronomija, turizem, turistični proizvod
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1036; Prenosov: 89
URL Povezava na celotno besedilo

8.
VZPOSTAVITEV RAČUNALNIŠKO PODPRTEGA RAČUNOVODSKEGA PREDRAČUNAVANJA POSLOVNEGA IZIDA TURISTIČNEGA PROIZVODA V TURISTIČNI AGENCIJI X
Nataša Glazer, 2013, diplomsko delo

Opis: Računovodsko predračunavanje je dandanes temeljni sestavni del računovodenja v vsaki organizaciji, ki želi dosegati dobre rezultate, se hitro prilagajati spremembam na trgu, biti korak pred konkurenco in sprejemati prave poslovne odločitve ob pravem času za dolgoročni razvoj in obstoj organizacije. Poznamo tradicionalne in novejše metode predračunavanja. Zelo pomembno je, da vsako podjetje izbere pravo v svojem okolju, ki bo nepogrešljivo orodje managerjem na najvišji in najnižji ravni. Vendar je pot do dobro organiziranega računovodskega predračunavanja dolga, polna medsebojnega usklajevanja. S pomočjo sodobne tehnologije lahko izdelamo dober informacijski sistem, ki bo v povezavi z ostalimi službami v podjetju vzpostavil in podprl računovodsko predračunavanje v celotnem podjetju. V nalogi smo pripravili programske definicije za predračunavanje v določenem delu podjetja – marketingu in v določenem delu poslovnega procesa, ki bo v povezavi z računovodstvom osnova za vzpostavitev in izdelavo računalniško podprtega računovodskega predračunavanja poslovnega izida turističnih proizvodov. Našim managerjem bo takšno predračunavanje zagotovilo hitre in natančne informacije, na osnovi katerih se bodo lahko pravočasno in pravilno odločali in sprejeli prave odločitve v tem delu poslovanja, ki ima pomemben vpliv na celotno poslovanje organizacije.
Ključne besede: računovodsko predračunavanje, turistična dejavnost, turistični proizvod, prodajna cena, počitnice z lastnim prevozom, počitnice z organiziranim letalskim prevozom, poslovni izid, razlika v ceni, konkurenca.
Objavljeno v DKUM: 24.03.2014; Ogledov: 1178; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (286,11 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.7 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici