| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIKAZ MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA PRI UVEDBI STORITVE TUŠMOBIL
Aneta Tuš, 2009, diplomsko delo

Opis: Eno od štirih temeljnih prvin trženjskega spleta podjetja je marketinško komuniciranje. Če želi tržnik sporočiti ciljnim odjemalcem, da obstaja nek izdelek, mora obvladati oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi in osebno prodajo. Z marketinškim komuniciranjem se prenašajo informacije in značilnosti nekega izdelka ali storitve k porabniku, da bi se le-ta lažje odločil za nakup. Da bi bilo komuniciranje uspešno mora biti sporočilo zanimivo za porabnika. Izdelek ali storitev, ki ga podjetje ponuja mora porabnika pritegniti in vzbuditi potrebo po njem. Za proces, ki poteka od vira do cilja in iz prejemnika izvabi želeni odgovor oziroma reakcijo, lahko trdimo, da je uspešen. Model poudarja ključne dejavnike za učinkovito komunikacijo. Oddajnik mora vedeti, katerega naslovnika želi doseči. Pri kodiranju sporočila upošteva kako ciljno občinstvo dekodira sporočila. Komunikacijski kanal mora izbrati tako, da bo z njim dosegel ciljno občinstvo. Omogočiti mora tudi povratno zvezo, da bo lahko sprejemal odzive občinstva na svoja sporočila (Kotler 1996, 597). Marketinško komuniciranje v Tušmobilu je bilo pri uvedbi storitve dobro opravljeno. Ciljna skupina je bila dosežena, kar kažejo tudi rezultati. Z zanimivimi kreativami in previdno izbranimi instrumenti marketinškega komuniciranja so dosegli veliko število ljudi in dober image podjetja. Za tega se trudijo še danes. Ampak zaradi konkurence in kakšne slabe objave glede omrežja včasih podoba podjetja nekoliko pade. Kar se tiče drugih storitev podjetje nima težav. Vse tehnične težave se vsak dan sproti odpravljajo, ponujati poskušajo čim sodobnejše in kvalitetnejše storitve. Večji poudarek je podjetje dalo na neosebne komunikacijske kanale. Gre za tiskane oglase v revijah, časopisih, vloženke, billboard plakate, TV oglase, radijske oglase, letake Tuš, internet, WC oglase, plakate v trgovinah Tuš (nad blagajnami), telope v kino dvoranah pred predstavami … . Za pospeševanje prodaje uporablja podjetje Tušmobil paketno ponudbo in telefonski aparat za 1€, prodajo predplačniških paketov v trgovinah Tuš ter pomembno sodelovanje s trgovinami Tuš preko programa Zbirajmo minute. Ta je namenjen članom Tuš kluba, ki je eden izmed največjih programov zvestobe v Sloveniji. Novi cilji za leto 2009 so že zastavljeni in kot zaposlena v Tušmobilu si želim, da bi jih tudi dosegli.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, komunikacijski kanali, marketinški cilji, uvajanje storitve Tušmobil.
Objavljeno: 19.06.2009; Ogledov: 2938; Prenosov: 577
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
PRIMERJAVA USPEŠNOSTI NAJVEČJIH PONUDNIKOV TELEKOMUNIKACIJSKIH STORITEV V SLOVENIJI IN BELGIJI S POMOČJO RAČUNOVODSKIH KAZALNIKOV
Marko Felicijan, 2012, diplomsko delo

Opis: Trg informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij in storitev je postal del gospodarske in družbene infrastrukture in predstavlja eno najhitreje razvijajočih se področij. Današnja družba je prilagodila svoje delovanje in organiziranost hitremu tempu tehnološkega razvoja, saj je napredna tehnologija prisotna na vseh področjih življenja in dela. Novim tehnologijam in informacijskim rešitvam morajo še posebej podjetja, ki ponujajo telekomunikacijske storitve, slediti, saj je od tega odvisna njihova konkurenčnost na trgu. Proučevani vodilni ponudniki informacijskih in komunikacijskih tehnologij v Sloveniji (Telekom Slovenije, Si.mobil in Tušmobil) in Belgiji (Belgacom, KPN in Mobistar) temu tudi sledijo. Osnovna dejavnost omenjenih družb je zagotavljanje telekomunikacijskih storitev, ter načrtovanje in izdelava komunikacijskih omrežij. Družbe so danes del globalnega trga na katerem je vedno večja konkurenca, zato je nujno, da se slovenske družbe primerjajo tako z domačimi konkurenti, kot s tujimi. Z analizo računovodskih informacij lahko ocenimo uspešnost poslovanja določenega podjetja. Z analizo dobimo informacije, ki so zanimive za poslovodstvo, investitorje in upnike. Pri obravnavi posameznih podjetij sem uporabil informacije iz letnih poročil oziroma primerjal podatke iz temeljnih računovodskih izkazov obravnavanih podjetij. Čeprav je vsaka družba zgodba zase, lahko na podlagi izvedene premoženjsko-finančne analize trdim, da je najuspešnejši slovenski ponudnik informacijskih in komunikacijskih tehnologij družba Si.mobil. Prav tako je na podlagi izvedene analize izkazov poslovnega izida, poslovanje belgijskih telekomunikacijskih podjetji učinkovitejše in uspešnejše kot pri slovenskih, pri čemer je najuspešnejša belgijska družba Mobistar. Katero podjetje je primernejše za strateškega investitorja je po izračunanih kazalnikih še vedno težko določiti, saj je potrebno upoštevati še vrednost delnic, dobiček na delnico in obnašanje delnic obravnavanih podjetij na borzi.
Ključne besede: analiza poslovanja, informacijsko in komunikacijske tehnologije, letno poročilo, računovodsko poročilo, temeljni računovodski izkazi, računovodsko-finančna analiza, Slovenija, Belgija, Telekom Slovenije, Si.mobil, Tušmobil, Belgacom, KPN, Mobistar
Objavljeno: 04.07.2012; Ogledov: 3335; Prenosov: 164 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

3.
ZADOVOLJSTVO IN ZAUPANJE REZIDENTOV NAROČNIKOV Z IZBRANIMI MOBILNIMI OPERATERJI
Luka Lah, 2014, magistrsko delo

Opis: Uporaba mobilnih storitev je postala zelo pomemben del našega vsakdana in vedno bolj vpliva na način komuniciranja, pridobivanja in deljenja informacij, zabave, nakupovanja, brskanja po internetu ipd. Zato morajo mobilni operaterji vedno znova spreminjati in izboljševati ponudbo, da bi lahko zadovoljevali potrebe in želje odjemalcev. Zaradi tega je bil cilj magistrskega dela raziskati zadovoljstvo in zaupanje rezidentov naročnikov z izbranim mobilnim operaterjem, ki sta med ključnimi dejavniki zvestobe. V teoretičnem delu smo najprej opredelili koncept odjemalca, zadovoljstva in zaupanja. Na začetku praktičnega dela smo predstavili razvoj mobilne telefonije in mobilnih telefonov ter odjemalce storitev mobilne telefonije. V drugem delu smo predstavili tri mobilne operaterje, ki v Sloveniji obvladujejo več kot 90 odstotkov vseh odjemalcev mobilne telefonije – Telekom Slovenije, Si.mobil in Tušmobil. V zadnjem, empiričnem, delu magistrskega dela pa je predstavljena raziskava, ki je bila izvedena med odjemalci osebne naročniške mobilne telefonije treh največjih slovenskih mobilnih operaterjev. Raziskava je pokazala, da so odjemalci oziroma rezidenčni naročniki storitev treh največjih mobilnih operaterjev v Sloveniji v povprečju zadovoljni in zaupljivi glede dejavnikov ponudbe mobilnih operaterjev. Najbolj zadovoljni so s prodajnim osebjem. Prav tako se je izkazalo, da so zaupljivejši tisti, ki imajo naročniško razmerje pri izbranem mobilnem operaterju sklenjeno daljše časovno obdobje.
Ključne besede: odjemalec, zadovoljstvo, zaupanje, mobilni operaterji, Telekom Slovenije, Si.mobil, Tušmobil
Objavljeno: 22.05.2014; Ogledov: 536; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici