| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Mladina in družbena omrežja: študija primerov YouTuba in TikToka
Jasmina Dragojlović, 2021, magistrsko delo

Opis: Živimo v času, ko ima praktično vsaka oseba uporabniški račun na vsaj enem družbenem omrežju. Z njihovo pomočjo smo na tekočem, spremljamo, kaj se dogaja z našimi prijatelji, sošolci in družino. Pridobimo pa tudi informacije o tem, kaj se dogaja po svetu, za katerega pravi slovenski pregovor, da stoji na mladih. Mladi so precej bolj naklonjeni uporabi družbenih omrežij in nanje ta tudi najbolj vplivajo, saj se še razvijajo kot osebe. Zato nas je zanimalo, kakšen vpliv imata nanje YouTube in TikTok, ki sta dve izmed najbolj uporabljanih družbenih omrežij nasploh, predvsem med pandemijo COVID-19. Osredotočili smo se na 18 mladih iz Slovenije in njihovo izkušnjo. Z njihovo pomočjo smo izpeljali intervjuje, ki smo jih kasneje kvalitativno analizirali. Osredotočali smo se na konzumiranje in produkcijo vsebin, zanimalo pa nas je tudi, zakaj in kako mladi uporabljajo YouTube in TikTok ter kakšen vpliv imata na njih. Ugotovili smo, da mladi platformi spremljajo predvsem zaradi zabave, pridobivanja informacij in poslušanja glasbe, kar ima nanje dober vpliv, vendar se zavedajo tudi slabih plati uporabe teh platform. Zaključili smo, da ima YouTube povprečno nanje boljši vpliv kot TikTok.
Ključne besede: Mladina, družbena omrežja, YouTube, TikTok, COVID-19.
Objavljeno: 09.11.2021; Ogledov: 79; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

2.
Analiza in nadgradnja uporabe socialnih omrežij za turistične namene na primeru nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano
Lana Božičko, 2021, diplomsko delo

Opis: Vsak od nas dnevno uporablja internet ter s tem povezane socialna omrežja. Socialna omrežja so z nami že vsaj dve desetletji, njihova uporaba pa se je skozi leta spremenila. Prvotno smo jih uporabljali za ohranjanje stikov s prijatelji in sorodniki, ki so od nas oddaljeni ali pa za vzpostavljanje novih kontaktov. Z leti so se tehnološke značilnosti znatno nadgradile, saj lahko danes delimo fotografije, video posnetke, glasbo, članke ter razna druga obvestila. Podjetja so zasledila veliko priložnost ter ta prostor namenila oglaševanju storitev in izdelkov publiki, ki so si jo določili za ciljno skupino. Ker se je to zelo obneslo, so se razvila orodja oz. pripomočki za natančno izpeljavo oglaševalskih kampanj na socialnih omrežjih. V tem delu bomo obravnavali digitalni marketing in socialna omrežja ter kako sta povezana s turizmom. Turistična podjetja so morala zelo hitro zagrabiti priložnost digitalizacije poslovanja in stopiti korak bližje svojim (potencialnim) kupcem. V zadnjem času je veliko govora o novem socialnem omrežju TikTok. Ker v Sloveniji še ni dosegel svojega maksimuma, smo se odločili, da ga bomo v tem diplomskem delu predstavili. Profil smo ustvarili s sodelovanjem z Nacionalnim laboratorijem za zdravje, okolje in hrano. V teoretičnem delu smo opisali najpomembnejše lastnosti digitalnega marketinga. Z njim se uporabniki interneta redno srečujemo. Tako smo našteli vrste aktivnosti, ki zajemajo digitalni marketing ter kako lahko merimo uspešnost izpeljanih aktivnosti. Predstavili smo aktivnosti digitalnega marketinga v svetu turizma ter kako poteka v Slovenski turistični organizaciji. Nato sledi poglavje o socialnih omrežjih; te smo razdelili na poslovna in splošna. Predstavili smo strategije in načine uporabe. Prav tako smo opredelili komuniciranje različnih osebkov, ki jih najdemo na socialnih omrežjih in primerjavo med tradicionalnimi in sodobnimi kanali komuniciranja. Pri opisovanju načinov komuniciranja javnega podjetja, zasebnega podjetja in vplivneža smo ugotovili, da najbolj izstopa sporočanje javnih podjetij, vključno z našim obravnavanim podjetjem. Pogledali smo, kako potujejo turistične informacije po socialnih omrežjih. Ugotovili smo, da je prisotnost podjetja na socialnih omrežjih nujno, saj prispeva k širjenju prepoznavnosti podjetja. V praktičnem delu se osredotočamo na prisotnost NLZOH na socialnih omrežjih ter na vzpostavitev novega kanala komuniciranja preko TikToka. Opisali smo NLZOH, kot javnozdravstveno podjetje ter kako pripomore k razvoju nadaljnje turistične infrastrukture. Ugotovili smo, da brez storitev in javnih nalog, ki jih zavod opravlja, Slovenija ne bi imela zadostnih zdravstvenih in okolijskih pogojev za turistično dejavnost. TikTok je socialno omrežje sedanjosti in prihodnosti, saj njegova uporaba bliskovito narašča, sploh med mlajšo generacijo. Predvidevamo, da se bo TikTok uporabljal v Sloveniji v vedno večji meri ter da bomo lahko opazili nove načine oglaševanja na tej platformi.
Ključne besede: digitalni marketing, socialna omrežja, turizem, komuniciranje, TikTok, NLZOH.
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 97; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici