| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ABSENTIZEM IN FLUKTUACIJA V PODJETJU TERME MARIBOR D.D.
Mojca Novak, 2013, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje, ki želi ostati v dobri kondiciji, mora poskrbeti za dobro klimo v podjetju, za varno delovno okolje, za izobraževanje in usposabljanje delavcev ter hkrati skrbeti za pripadnost podjetju. To vse je naloga vodstva organizacije, da prepozna vrednost svojega kadra, njegove potrebe in soodvisnost pri snovanju konkurenčnosti podjetja. V diplomskem delu smo želeli predstaviti pomembnost zadovoljnega delavca, ki s svojimi prispevki lahko pomaga podjetju, da je konkurenčno na trgu, saj nezadovoljen delavec s svojim nezadovoljstvom spodkopava temelje konkurenčnosti. Večji del nezadovoljstva zaposlenih se odraža v absentizmu in posledično v fluktuaciji. Zato je izredno pomembno, da podjetje ugotovi stopnjo absentizma in fluktuacije ter pripravi predloge za izboljšanje in vzdrževanje pozitivnega odnosa med delavci in delodajalci. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo uporabili strokovno literaturo, vezano na kadrovsko funkcijo, absentizem in fluktuacijo. V empiričnem delu smo predstavili podjetje Terme Maribor d. d., primerjali podatke, vezane na fluktuacijo in absentizem, za obdobje med leti 2009 in 2011. Podatke smo pridobili v kadrovski službi, v financah in v računovodstvu omenjenega podjetja. Skušali smo ugotoviti stopnjo fluktuacije in absentizma v podjetju Terme Maribor d. d. ter pripraviti primerne predloge za obvladovanje teh dveh pojavov.
Ključne besede: absentizem, fluktuacija, Terme Maribor d. d.
Objavljeno v DKUM: 13.05.2013; Ogledov: 1765; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE POSLOVNO-KONGRESNEGA TURIZMA V TERMAH MARIBOR: PRIMER HOTELA HABAKUK
Timotej Semenič, 2012, magistrsko delo

Opis: Če želi podjetje v času varčevalnih ukrepov in vse hujše konkurence na trgu ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, je nujno, da zna svojo ponudbo ciljni javnosti kakovostno komunicirati. S potrošniki mora vzpostaviti učinkovit in dolgotrajen dialog, ki bo temeljil na zaupanju ter ustvariti ugled in zgraditi močno blagovno znamko. V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje poslovno-kongresnega turizma v hotelu Habakuk. Natančno smo preučili specifike poslovnega turizma in kongresne dejavnosti ter ugotovili, da ima organizacija kongresov pozitivne ekonomske, družbene, znanstvene in politične učinke, ki se odražajo na celotni turistični destinaciji. Podrobno smo opredelili teoretične postulate marketinga v kongresni dejavnosti in ugotovili, da turistični delavci zaradi specifičnih lastnosti storitev potrošnikom nudijo predvsem doživetja, ki jih morajo posredovati z ustrezno kombinacijo elementov destinacijskega trženjskega spleta. Ključno pri tem je marketinško upravljanje z naravnimi in turističnimi privlačnostmi ter imidžem kraja. Podrobno smo razdelali in preučili program marketinškega komuniciranja v Habakuku in ugotovili, da orodja komunikacijskega spleta uporabljajo koordinirano in med njimi dosegajo sinergijske učinke. Kljub temu smo pri uporabi posameznih instrumentov opozorili na nekatere pomanjkljivosti in predlagali, na kakšen način jih je mogoče odpraviti.
Ključne besede: poslovni turizem, kongresna dejavnost, marketinško komuniciranje, turistična destinacija, marketing v turizmu, marketinški splet, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Terme Maribor, hotel Habakuk.
Objavljeno v DKUM: 23.08.2012; Ogledov: 2454; Prenosov: 414
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici