| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza poslovnega okolja na primeru podjetja
Lavra Pešl, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu se osredotočamo na analizo poslovnega okolja podjetja Terme Čatež d. d. Naloga je razdeljena na dva dela – teoretični del in empirični del. V teoretičnem delu opredeljujemo izraze, povezane s poslovnim okoljem podjetja, kot sta zunanje okolje in notranje okolje. Poleg teh dveh opredelimo tudi dve analizi, ki ju kasneje v empiričnem delu podrobneje obravnavamo. To sta PEST analiza in SWOT analiza. Na podlagi analiz opredelimo še definicije dejavnikov, ki spadajo v PEST analizo – ekonomski dejavniki, pravno-politični dejavniki, socio-kulturni dejavniki in tehnološki dejavniki ter definicijo priložnosti, nevarnosti, prednosti in pomanjkljivosti podjetja, ki spadajo v analizo SWOT. Podjetje Terme Čatež d. d., ki ima sedež na naslovu Topliška cesta 35 v Brežicah, se ukvarja z zdraviliško in kopališko dejavnostjo. Poleg tega ponuja še prenočišča, razne športne in rekreacijske aktivnosti ter gostinske storitve. Podjetje temelji predvsem na ustvarjanju nadpovprečnih rezultatov in zagotavljanju prednosti pred konkurenco. Analizo podjetja opravimo torej s pomočjo PEST analize, kjer izpostavimo že prej omenjene štiri dejavnike, s katerimi se podjetje sooča med poslovanjem. Nato na podlagi te analize naredimo še SWOT analizo, kjer opredelimo vse priložnosti in nevarnosti ter prednosti in slabosti, ki prav tako spremljajo podjetje v okviru svojega celotnega poslovanja. Na koncu pridemo do ugotovitev, da s tem, ko podjetje analizira svoje poslovno okolje, posledično spozna, kakšen vpliv imajo vsi ti dejavniki na podjetje v okviru svojega poslovanja. S tem se posledično podjetje kasneje tudi lažje spopada z določenimi situacijami, v katerih se lahko znajdeta izdelek ali celotna organizacija. Podjetje Terme Čatež d. d. lahko na svoji poslovni poti na dolgi rok preseže svoje pomanjkljivosti, kajti s svojimi prednostmi, ki jih ima lahko podjetje, še naprej uspešno posluje in dosega pozitivne rezultate.
Ključne besede: podjetje Terme Čatež d. d., poslovno okolje, PEST analiza, SWOT analiza
Objavljeno: 24.09.2020; Ogledov: 250; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

2.
Planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Tamara Frece Ribič, 2018, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Podjetja delujejo v okolju, ki se nenehno spreminja ter je nepredvidljivo. Naloga politike podjetja in strateškega managementa v podjetju je, da zazna priložnosti iz zunanjega okolja ter prednosti, ki jih ima podjetje pred konkurenco ter jih tudi izkoristi in tako podjetju omogoči konkurenčno prednost. Podjetja planirajo razvoj z namenom po izboljšanju kakovosti svojih struktur in resursov. Podjetja morajo slediti svojemu razvoju in rasti ter stremeti h vedno večjemu izboljšanju samega sebe. Turizem je hitro rastoča gospodarska panoga, kjer se podjetja prav tako morajo prilagajati okolju ter v njem zaznati spremembe ob enem pa morajo podjetja v turizmu venomer raziskovati svoje konkurente, saj le-teh ni malo. Turizem je panoga, kjer morajo podjeta, ki delujejo v njem, slediti svojemu razvoju ter nenehnemu izboljšanju samega sebe, saj je konkurenčnost v tej panogi visoka. Po drugi strani pa udeleženci podjetja vedno več pričakujejo od storitev, ki jih ponuja turistična panoga. Tako se morajo podjetja prilagajati ali celo preseči konkurenco, slediti svojemu razvoju in zadovoljevati potrebe svojih udeležencev. Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu bomo opredelili planiranje razvoja na ravni politike podjetja, kjer bomo opredelili vizijo podjetja, politiko podjetja ter procese in metode planiranja na ravni politike podjetja. Prav tako bomo opredelili planiranje razvoja na ravni strateškega managementa, kjer bomo opredelili razvoj podjetja kot osrednjo strateško možnost in opredelili procese ter metode planiranja na ravni strateškega managementa. V empiričnem delu bomo proučevali slovensko podjetje Terme Čatež d.d., in njegovo razvojno možnost. S pomočjo podatkov, ki jih bomo pridobili z razvojno proučitvijo podjetja samega, bomo za na konec dodali predloge razvojne vizije, politike podjetja in strategij.
Ključne besede: rast in razvoj podjetja, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, zunanje okolje podjetja, notranji dejavniki podjetja, Terme Čatež, d.d.
Objavljeno: 21.11.2018; Ogledov: 599; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

3.
Motiviranje zaposlenih pri izvajanju velneških storitev v podjetju Terme Čatež
Leo Kolman, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Velnes je v tesni povezavi z zdravjem. Velneški turizem ponuja širok nabor storitev, ki ohranjajo, krepijo zdravje in dobro počutje gostov. Ker je kakovost izvedenih storitev v veliki meri odvisna od motiviranih izvajalcev storitev, predstavljamo v diplomski nalogi v teoretičnem delu najprej velnes kot zdrav življenjski slog in velneški turizem kot pomembno zvrst turizma, ki v zadnjih letih izjemno hitro raste in se razvija. V nadaljevanju sta predstavljena motivacija in motiviranje zaposlenih v storitvenih dejavnostih. Zaposlene najbolj motivirajo harmonični odnosi v delovnem okolju, zelo, a vendar manj, pa tudi denar. V empiričnem delu se diplomska naloga nanaša na primarno raziskavo o motiviranosti zaposlenih pri izvajanju velneških storitev v Termah Čatež. Po analizi rezultatov in preverjanju postavljenih hipotez je zaključek namenjen oblikovanju predlogov za večjo motiviranost zaposlenih pri izvajanju velneških storitev v Termah Čatež.
Ključne besede: zdravje, velnes, velneški turizem, velneške storitve, motivacija, zaposleni, Terme Čatež
Objavljeno: 04.10.2017; Ogledov: 1127; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

4.
PONUDBA VZORČNEGA DRUŽINAM PRIJAZNEGA HOTELA
Suzana Šedivy, 2016, diplomsko delo

Opis: Danes turizem predstavlja pomemben del vsakega posameznika. Življenje je vse bolj hitro in stresno. Med delovnimi dnevi najdemo zelo malo časa zase in za družino. Zato nam čas, ki si ga rezerviramo za preživljanje »počitnic«, pomeni veliko in ga skrbno načrtujemo. Da so naši načrti čim bolj popolni, si pomagamo z lahko dosegljivo ponudbo turističnih aranžmajev in s številnimi informacijami glede posameznega ponudnika turističnih storitev. Zato je zelo pomembno, kako se posamezni ponudnik predstavi na spletu in v medijih. V uvodnem delu naloge smo opredelili problem slovenske hotelske ponudbe, ki ga vidimo v tem, da nimamo hotelske ponudbe, ki bi bila namenjena izključno otrokom, opredelili smo namen, cilje in hipoteze raziskave ter metode raziskovanja. Predvidevamo, da imajo v primerjanem avstrijskem hotelu mnogo natančneje določene segmente po starosti otrok in zato bolj ciljno oblikovano ponudbo, kar omogoča doseganje višje stopnje zadovoljstva tako otrok kot njihovih staršev. Segmentaciji smo se posvetili v drugem delu naloge predvsem s teoretično razlago in opredelitvijo koristi segmentacije ponudnika. Zaradi pravilne segmentacije v hotelu lažje ponudimo pravi proizvod, pravemu kupcu, za pravo ceno. Specializirana ponudba za družine je v zadnjem času pomemben del turizma letoviških hotelov, saj družine predstavljajo zelo visok odstotek individualnih gostov. V tretjem delu smo se osredotočili na ponudbo dveh družinam prijaznih hotelov. Izbrali smo slovenski hotel Toplice in pripadajočo ponudbo Term Čatež, kot primerjani hotel pa smo izbrali hotel Sonnenpark s pripadajočo ponudbo Sonnentherm iz Lutzmannsburga. Medsebojno smo primerjali parametre ponudbe vsakega od hotelov in opredelili nekaj prednosti in pomanjkljivosti slovenskega ponudnika ter pripravili nekaj predlogov za nadgradnjo njihove ponudbe. Ciljno oblikovana ponudba, z natančno določenimi segmenti predstavlja prvi in zelo pomemben korak k zadovoljstvu uporabnikov storitev in s tem k zadovoljstvu lastnikov in zaposlenih. Vse skupaj pa je pogoj za obstoj in razvoj ponudnika storitev
Ključne besede: družina, otrok, počitnice, hotel Toplice, hotel Sonnenpark, Terme Čatež, Sonnentherme, segmentacija, bazeni, igrala, varstvo, animacija, šktat Čatež, Sunny Bunny
Objavljeno: 04.11.2016; Ogledov: 635; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (732,38 KB)

5.
Vpliv Term Čatež na razvoj turizma v občini Brežice
Anja Poček, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga preučuje vpliv turizma v Termah Čatež in njegov vpliv na razvoj občine Brežice. Kako so se skozi čas razvijale Terme Čatež in kako se je razvijala turistična ter ostala infrastruktura v občini Brežice.
Ključne besede: Terme Čatež, turizem, občina Brežice, turistična kmetija Vimpolšek, Fakulteta za turizem
Objavljeno: 30.08.2016; Ogledov: 664; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (5,48 MB)

6.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA HOTELSKIH GOSTOV V TERMAH ČATEŽ, D. D.
Monika Mohar, 2012, diplomsko delo

Opis: Terme Čatež, d. d., je podjetje, ki se ukvarja s hotelirstvom, gostinstvom, spa, trgovanjem, športom in rekreacijo. V Sloveniji in Evropi sodi med najprivlačnejše turistične destinacije. Rdeča nit razvoja je termalna voda, ki jo uporabljajo v več namenov. Terme Čatež so pravi kraj za oddih, zabavo in sprostitev ter sklepanje poslovnih vezi, tako da prav vsak najde kotiček zase. Ravno iz naštetih razlogov smo se odločili za raziskavo, kjer smo se osredotočili na hotelske goste oz. na zadovoljstvo le-teh. V teoretičnem delu smo povzeli in strnili spoznanja več slovenskih in tujih avtorjev, ki so raziskovali na področju zadovoljstva odjemalcev – hotelskih gostov. V empiričnem delu pa smo izvedli analizo zadovoljstva hotelskih gostov na anketnem vprašalniku podjetja Terme Čatež. Na podlagi anketnega vprašalnika smo si postavili hipoteze in temeljno vprašanje raziskave ter izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili stopnjo zadovoljstva hotelskih gostov Term Čatež, d. d. v časovnem obdobju januar–februar 2012. Na podlagi raziskave oz. pridobljenih rezultatov lahko trdimo, da so hotelski gostje v splošnem zelo zadovoljni s ponudbo podjetja, vendar je pri nekaterih vprašanjih prišlo do napačnega predvidevanja, zato smo nekatere hipoteze zavrnili. Najpomembnejše pri poslovanju podjetja je, da sledi željam, potrebam in zahtevam odjemalca in jim ponudi vse to ali še več. Odjemalci so vse bolj zahtevni, imajo vse večja pričakovanja, zato je konkurenca na trgu vse ostrejša. Pomembno je, da podjetje prisluhne odjemalcu in na podlagi tega kreira svojo ponudbo in/ali izdelek, ki bo konkurenčen na trgu in bo zadovoljeval potrebe. Odjemalci bodo zadovoljeni, radi se bodo vračali, s tem pa bodo postali tudi zvesti.
Ključne besede: hotelski gost, zadovoljstvo, merjenje zadovoljstva hotelskih gostov, Terme Čatež.
Objavljeno: 20.12.2012; Ogledov: 2140; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

7.
POZNAVANJE ZNAMKE TERME ČATEŽ
Tilen Mlakar, 2012, diplomsko delo

Opis: Namen tega diplomskega seminarja je bil raziskati poznavanje znamke Terme Čatež, v Sloveniji. Naloge smo se lotili tako z teoretičnega, kot tudi empiričnega vidika. Pri teoretičnem delu smo se seznanili z lastnostmi znamke in njenim pomenom, med katerimi je glavni ta, da se odjemalci z znamko povežejo na osebni ravni, kar vpliva na odjemalčevo izbiro pri nakupu. Ta lastnost ima namreč zelo velik pomen saj znamka povezuje odjemalce s podjetjem, ki je lastnik znamke. V empiričnem delu smo se lotili raziskave poznavanja znamke Terme Čatež. Z raziskavo smo ugotovili, da je poznavanje znamke Term Čatež na najvišjem nivoju med vsemi konkurenčnimi znamkami v Sloveniji.
Ključne besede: izdelek, znamka, podoba znamke, poznavanje znamke, Terme Čatež
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 1628; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

8.
RAZVOJ NOVIH IZDELKOV V TERMAH ČATEŽ
Jure Švent, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem poizkušal prikazati, kako lahko organizacija za potrebe preverjanja in selekcioniranja idej v procesu razvoja novega izdelka uporabi orodje spletnega anketiranja na socialnem omrežju – v našem primeru smo kot platformo uporabili Facebook. Gre za hitro, finančno nezahtevno in ob reprezentativnem vzorcu tudi realno študijo odjemalcev, ki je nepogrešljiv sestavni del organizacijskih aktivnosti. Teorija razvoja novega izdelka sicer ponuja preverjene koncepte, ki so se v preteklosti že izkazali kot uporabni, vendar je kreativen pristop k novim prijemom testiranja koncepta razvijajočega se izdelka, še kako dobrodošel. V sodobni družbi se mora organizacija hitro prilagajati okolju v katerem diha, zato je razumevanje socialnih omrežij, kot nove priložnosti komunikacije s svojimi odjemalci, bistveno. Terme Čatež so na tem področju napredno usmerjena organizacija, saj so na tem področju zelo aktivni. V razvoju svojih izdelkov se do zdaj še niso lotili spletnega anketiranja preko socialnih omrežij, zato lahko rečem, da diplomska naloga v tem pogledu odpira nove možnosti. Služi lahko kot pilotski primer uporabe spletnega anketiranja na socialnih omrežjih za identificiranje potreb in želja odjemalcev.
Ključne besede: Razvoj novega izdelka, Facebook, Terme Čatež, tematsko-zabaviščni park, spletni anketni vprašalnik.
Objavljeno: 29.08.2012; Ogledov: 1153; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici