| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA USPEŠNOSTI NAJVEČJIH PONUDNIKOV TELEKOMUNIKACIJSKIH STORITEV V SLOVENIJI IN BELGIJI S POMOČJO RAČUNOVODSKIH KAZALNIKOV
Marko Felicijan, 2012, diplomsko delo

Opis: Trg informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij in storitev je postal del gospodarske in družbene infrastrukture in predstavlja eno najhitreje razvijajočih se področij. Današnja družba je prilagodila svoje delovanje in organiziranost hitremu tempu tehnološkega razvoja, saj je napredna tehnologija prisotna na vseh področjih življenja in dela. Novim tehnologijam in informacijskim rešitvam morajo še posebej podjetja, ki ponujajo telekomunikacijske storitve, slediti, saj je od tega odvisna njihova konkurenčnost na trgu. Proučevani vodilni ponudniki informacijskih in komunikacijskih tehnologij v Sloveniji (Telekom Slovenije, Si.mobil in Tušmobil) in Belgiji (Belgacom, KPN in Mobistar) temu tudi sledijo. Osnovna dejavnost omenjenih družb je zagotavljanje telekomunikacijskih storitev, ter načrtovanje in izdelava komunikacijskih omrežij. Družbe so danes del globalnega trga na katerem je vedno večja konkurenca, zato je nujno, da se slovenske družbe primerjajo tako z domačimi konkurenti, kot s tujimi. Z analizo računovodskih informacij lahko ocenimo uspešnost poslovanja določenega podjetja. Z analizo dobimo informacije, ki so zanimive za poslovodstvo, investitorje in upnike. Pri obravnavi posameznih podjetij sem uporabil informacije iz letnih poročil oziroma primerjal podatke iz temeljnih računovodskih izkazov obravnavanih podjetij. Čeprav je vsaka družba zgodba zase, lahko na podlagi izvedene premoženjsko-finančne analize trdim, da je najuspešnejši slovenski ponudnik informacijskih in komunikacijskih tehnologij družba Si.mobil. Prav tako je na podlagi izvedene analize izkazov poslovnega izida, poslovanje belgijskih telekomunikacijskih podjetji učinkovitejše in uspešnejše kot pri slovenskih, pri čemer je najuspešnejša belgijska družba Mobistar. Katero podjetje je primernejše za strateškega investitorja je po izračunanih kazalnikih še vedno težko določiti, saj je potrebno upoštevati še vrednost delnic, dobiček na delnico in obnašanje delnic obravnavanih podjetij na borzi.
Ključne besede: analiza poslovanja, informacijsko in komunikacijske tehnologije, letno poročilo, računovodsko poročilo, temeljni računovodski izkazi, računovodsko-finančna analiza, Slovenija, Belgija, Telekom Slovenije, Si.mobil, Tušmobil, Belgacom, KPN, Mobistar
Objavljeno: 04.07.2012; Ogledov: 3323; Prenosov: 163 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

2.
ZLORABA PREVLADUJOČEGA POLOŽAJA: PROBLEM MOBITELOVEGA PAKETA ZA MLADE "ITAK DŽABEST"
Špela Horvat Mesner, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zlorabo prevladujočega položaja kot eno izmed treh oblik podjetniškega omejevanja konkurence. Avtorica v prvem delu s pomočjo literature, pravnih virov in domače ter tuje sodne prakse predstavi temeljne pojme, ki so pomembni za lažje razumevanje in uporabo pravil, ki pravno urejajo področje konkurenčnega prava oz. zlorabo prevladujočega položaja kot eno izmed pojavnih oblik. V drugem delu pa avtorica poda analizo novejše odločbe Urada Republike Slovenije za varstvo konkurence št. 306-14/2009-239 z dne 13.2.2012, s katero je Urad na trgu mobilnih telekomunikacijskih storitev ugotovil zlorabo prevladujočega položaja s strani podjetja Telekom Slovenije, d.d. (prej podjetje Mobitel, d.d.), in sicer z zaračunavanjem predatorskih cen za maloprodajni paket Itak Džabest. Ugotovljena teoretična izhodišča iz prvega dela naloge avtorica uporabi pri opredelitvi pravilnosti oz. nepravilnosti posameznih bistvenih navedb odločbe Urada.
Ključne besede: konkurenca, konkurenčno pravo, zloraba prevladujočega položaja, upoštevni trg, tržna moč, Telekom Slovenije, predatorske cene
Objavljeno: 09.01.2013; Ogledov: 1907; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (468,46 KB)

3.
OGLAŠEVANJE V FUNKCIJI IZOBRAŽEVANJA V PODJETJU TELEKOM SLOVENIJE D.D.
Nina Jeraj, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili podjetje Telekom Slovenije, d.d. kot mobilnega operaterja. Osredotočili se bomo na oglaševanje različnih ponudnikov mobilnih aparatov, skozi izobraževanje zaposlenih v prodaji. Zanima nas, kako izobraževanja ponudnikov mobilnih aparatov vplivajo na prodajalca v odnosu do kupca. Telekom Slovenije smo izbrali zaradi večletnih delovnih izkušenj na področju mobilne telefonije. Vsakodnevno se srečujemo s strankami, izobraževanji in napredno tehnologijo. Diplomska naloga je sestavljena iz osmih poglavij. V prvem teoretičnem delu bomo predstavili teorijo trženja, trženjski splet in tržno komuniciranje. Omenili smo tudi zadovoljstvo kupca in oglaševanje na splošno. V drugem teoretičnem delu, pa smo predstavili izobraževanje, cilje izobraževanja, motivacijo za izobraževanje, kakovost in uspešnost izobraževanja. V šestem poglavju smo opisali podjetje Telekom Slovenije, d.d. kot mobilnega operaterja, njegovo zgodovino, poslanstvo in vizijo, organiziranost izobraževanja v podjetju in se dotaknili tudi izobraževanja ponudnikov mobilnih aparatov, ki poteka v Telekomovih centrih. Diplomsko nalogo smo zaključili z ugotovitvami, ki smo jih pridobili s pomočjo ankete o izobraževanju ponudnikov mobilnih aparatov. Anketo smo poslali zaposlenim v Telekomovih centrih po Sloveniji. Z raziskavo smo ugotovili, da izobraževanje vpliva na prodajalca, povedali smo, kako dobro so tovrstna izobraževanja pripravljena in kako koristna so za podjetje. V diplomski nalogi smo ugotovili, da so izobraževanja koristna in da vplivajo na boljše oglaševanje izdelkov. Zaposleni so prisotni na večini izobraževanj, saj se tudi sami zavedajo, da so le-ta koristna in menijo, da so izobraževanja dobro pripravljena. Ugotovili smo, da se odnos do kupca po izobraževanju spremeni, tako postajajo prodajalci bolj zanesljivi, prijazni in bolje predstavljajo nove produkte.
Ključne besede: Telekom Slovenije, d.d., ponudniki mobilnih aparatov, izobraževanje, oglaševanje, prodaja, mobilni aparati.
Objavljeno: 01.07.2013; Ogledov: 1282; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (5,06 MB)

4.
PORTALI IN ANALIZA ŠTUDIJE PRIMERA PORTALA B2P TELEKOM SLOVENIJE
Vito Jakič, 2013, diplomsko delo

Opis: Za nastanek novih tržnih poti so najpogostejši vzrok ravno razvoj interneta in tehnologije ter konkurence med podjetji, med katere spada tudi spletno poslovanje. Danes ni več dovolj samo predstavljanje podjetja na spletnem mestu, ampak se le-to vseskozi nadgrajuje. Skupne značilnosti portalov so predvsem njihove značilnosti, ki smo jih omenili že v teoriji. Po njih so zgrajeni vsi spletni portali, ločijo se po vrstah in tehnologiji. Spletna mesta s svojimi značilnosti, so tista na katerih delujejo portali in se prav tako razlikujejo po vrsti. Vse skupaj se povezuje z različnimi vrstami in oblikami e-poslovanja, ki imajo tudi svoje modele v katere razvrščamo tudi portale. V praktičnem primeru smo izbrali spletni portal B2P Telekom Slovenije, ga predstavili in analizirali na osnovi kriterijev za ocenjevanje spletnega mesta, razloženih v teoretičnem delu. Na podlagi izbranega portala smo analizirali tudi modele e-poslovanja.
Ključne besede: Ključne besede: portal, spletno mesto, elektronsko poslovanje, analiza, B2P portal Telekom Slovenije
Objavljeno: 15.11.2013; Ogledov: 1610; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

5.
ZADOVOLJSTVO IN ZAUPANJE REZIDENTOV NAROČNIKOV Z IZBRANIMI MOBILNIMI OPERATERJI
Luka Lah, 2014, magistrsko delo

Opis: Uporaba mobilnih storitev je postala zelo pomemben del našega vsakdana in vedno bolj vpliva na način komuniciranja, pridobivanja in deljenja informacij, zabave, nakupovanja, brskanja po internetu ipd. Zato morajo mobilni operaterji vedno znova spreminjati in izboljševati ponudbo, da bi lahko zadovoljevali potrebe in želje odjemalcev. Zaradi tega je bil cilj magistrskega dela raziskati zadovoljstvo in zaupanje rezidentov naročnikov z izbranim mobilnim operaterjem, ki sta med ključnimi dejavniki zvestobe. V teoretičnem delu smo najprej opredelili koncept odjemalca, zadovoljstva in zaupanja. Na začetku praktičnega dela smo predstavili razvoj mobilne telefonije in mobilnih telefonov ter odjemalce storitev mobilne telefonije. V drugem delu smo predstavili tri mobilne operaterje, ki v Sloveniji obvladujejo več kot 90 odstotkov vseh odjemalcev mobilne telefonije – Telekom Slovenije, Si.mobil in Tušmobil. V zadnjem, empiričnem, delu magistrskega dela pa je predstavljena raziskava, ki je bila izvedena med odjemalci osebne naročniške mobilne telefonije treh največjih slovenskih mobilnih operaterjev. Raziskava je pokazala, da so odjemalci oziroma rezidenčni naročniki storitev treh največjih mobilnih operaterjev v Sloveniji v povprečju zadovoljni in zaupljivi glede dejavnikov ponudbe mobilnih operaterjev. Najbolj zadovoljni so s prodajnim osebjem. Prav tako se je izkazalo, da so zaupljivejši tisti, ki imajo naročniško razmerje pri izbranem mobilnem operaterju sklenjeno daljše časovno obdobje.
Ključne besede: odjemalec, zadovoljstvo, zaupanje, mobilni operaterji, Telekom Slovenije, Si.mobil, Tušmobil
Objavljeno: 22.05.2014; Ogledov: 520; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici